RAW FOOTAGE OF THAT BRUTAL CRASH IN VEGAS YESTERDAY

  •   GrimmWilder December 17, 2017

    DAMN, what happens in Vegas really does stay in Vegas.......lol

    +9 -2
    • letmefindout December 17, 2017

      @GrimmWilder

      No it doesn't, it ends up on CrazyShit every time.

      +17 -2
      • superman101 December 17, 2017

        @letmefindout you ain't kidding

        +2 -0
    • peaks December 17, 2017

      @GrimmWilder

      That depends on where the land fill is.

      +2 -0
    • frank n. stein December 22, 2017

      ♫ I fall, to pieces. ♪♪

      +0 -0
  • tonyfauker December 17, 2017

    Double down, hit or split?

    Split.....you lose!

    +4 -1
  • letmefindout December 17, 2017

    Vegas Taco Supreme Surprise

    +2 -2
  • kore December 17, 2017

    WTF did they run into, a farm tiller???

    +4 -1
    • psychoman5665 December 18, 2017

      @kore Like a good neighbor State Farm is there!

      +0 -0
  •   ouch December 17, 2017

    His last words were hey man I gotta Split!

    +3 -3
  • peaks December 17, 2017

    " A cartoon or something"?

    WOW. A fucking "Cartoon"?

    +4 -1
  • kiwi cunt December 17, 2017

    What in the name of fucking CHRIST happened to cause all that gore?

    Pigs are gonna have fun figuring out that shit.

    +2 -0
    • letmefindout December 17, 2017

      @kiwi cunt

      No we won't

      +10 -2
      • kore December 17, 2017

        @letmefindout Lmao... +1

        +0 -0
      • mrmassey December 20, 2017

        @letmefindout Hahaha! Classic response.. +1

        +0 -0
  • srv December 17, 2017

    She has crossed the Atlantic. Don't panic y'all, but that was the work of the Babushka monster. Find shelter, Las Vegians ... Quick!!

    +2 -0
  • letmefindout December 17, 2017

    Just goes to show that all craps aren't in the Casinos.

    +2 -2
  • joe_head71 December 17, 2017

    Man really I don´t know the precise moment I almost puked on this scenes and now I almost enjoy it, I´m so FUCKED UP!

    +3 -0
    • kore December 17, 2017

      @joe_head71 Take a few shots and then go jackoff (AFTER the buzz kicks in) you will be just fine. That's right... Doctor Bull Shit is in the house

      +0 -0
  •   stenchfart December 17, 2017

    dude filming it was an asshole..who here worries about blankets

    +1 -0
    • kore December 17, 2017

      @stenchfart Its cold as fuck in my home town.... I worry about blankets ALOT!!!

      +0 -0
  • felterupgood December 17, 2017

    None of them were walking around on their hands like the guy who got cut in half by the train in Asia.

    +2 -0
  • joedumber December 17, 2017

    when did this happen? i tried to google it and all kind of car crashes in vegas came up...

    +2 -0
    • srv December 17, 2017

      @joedumber

      The guy mentions the intersection. I recall one of the streets being flamingo.

      +1 -0
      • joedumber December 18, 2017

        @srv couldnt find it, not even in the news

        +0 -0
        • tnt0421 December 21, 2017

          @joedumber http://www.foxnews.com/us/2017/12/14/3-pedestrians-killed-in-vegas-crash-suspect-arrested.html

          +0 -0
  • hiwudjablome December 17, 2017

    Got dam half bodies..............

    +1 -0
  •   nybadguy December 17, 2017

    Was that you filming davie. Good footage SA

    +1 -1
  • ketamine<3 December 17, 2017

    I like how he's all yeah cover her up, then uploads the video for the world to see.

    +1 -0
  • ketamine<3 December 17, 2017

    "Nobody gots a blanket"? Yeah dude we all just carry blankets around in case of accidents like this.

    +1 -0
    • felterupgood December 17, 2017

      @ketamine<3

      They looked like baby blankets to me. ...but that was sufficientt to cover half bodies.

      +1 -1
      • kore December 17, 2017

        @felterupgood A sock would have sufficed for some of the body parts

        +0 -0
    •   sarge07 December 17, 2017

      @ketamine<3 and ever other word "mother Fuck"?

      +1 -1
  • maxm60 December 17, 2017

    Hey amigo, you're only half the man you used to be.

    +1 -0
  • maxm60 December 17, 2017

    Humpty dumpty went to vegas........

    +1 -0
  • mclovin510 December 17, 2017

    Keep fuckin with the 2nd Amendment bitches! Don’t do one damn thing about the alcohol issues.

    +0 -0
  • carlacream December 17, 2017

    Those are just black people folks, nothing to worry about

    +0 -0
  • los_pedos_saco December 17, 2017

    The morning grind fuck man

    +1 -0
  • fucktheusa December 17, 2017

    USA USA USA

    +0 -1
  •   truckingman December 17, 2017

    Mike a maried couple, that survived the Las Vegas sooting, died in a car crash two weeks after the event.

    New York Post - Couple Who Survived Vegas Shooting Perish In Car Crash

    https://nypost.com/2017/10/30/couple-who-survived-vegas-shooting-perish-in-car-crash/

    +1 -0
  • newwaves December 17, 2017

    You know it's bad when you say "there's a head?"

    +0 -0
  •   maddog123 December 18, 2017

    Three were killed/hit by a drunk driver according to kaotic.com

    +0 -1
  • sealex December 18, 2017

    Does any one got a blankit? Y'all need to cover this shit up before I record it and it ends up on crazyshit and it goes viral! Ta Cabron Eh. Lmfao!!

    +0 -0
  • spider-man December 18, 2017

    Drive safe, motherfuckers

    +0 -0
  • rouge_et_blanc December 18, 2017

    Black (half) lives matter

    +0 -1
  • cazaly December 18, 2017

    Fucken looks like the cartel paid a visit. Fuck.

    +0 -0
  • frank n. stein December 22, 2017

    Holy crap! At least they went fast.

    +0 -0
Live Cams
 
Home Videos Pictures Categories User Uploads Forums Submit Login Register