Grim

lafind User Avatar
lafind
52,801 Views 3 weeks ago

This one's from Grim

  • i_am_goff May 1, 2018

    What? No dick?

    +5 -0
    • cazaly May 2, 2018

      @i_am_goff I think that's later on that night.

      +4 -0
    • frank n. stein May 2, 2018

      @i_am_goff

      Are you the asshole formerly known as goff? Are you gonna be less of an asshole?

      +3 -6
      • i_am_goff May 2, 2018

        @frank n. stein

        I am not an asshole. I am a pussy, and you are a dick. After all, you are what you eat.

        +5 -1
        •   wallawilly May 2, 2018

          @i_am_goff

          You're startin off on the wrong foot penis leach..

          +1 -8
        • stevenkk May 3, 2018

          @i_am_goff hajajajaja

          +1 -0
      • i_am_goff May 2, 2018

        @frank n. stein

        Did that answer your question? :-)

        +4 -1
      • the void May 4, 2018

        @frank n. stein get the fuck off this site faggot

        +1 -0
  •   sarge07 May 1, 2018

    Now let the pubes grow and the skull will have a beard, dumbass LOL

    +13 -0
    • hiwudjablome May 2, 2018

      @sarge07

      Just like the willy nelson pussy tattoo

      +2 -0
    • letmefindout May 2, 2018

      @sarge07

      It don't have to start out pink to end up pink.

      +1 -0
  • muzziesarescum May 1, 2018

    She's only letting potential visitors know what awaits them for stepping foot inside

    +7 -0
    • cyberbu11y May 2, 2018

      @muzziesarescum

      Abandon all hope ye who enter here.

      +6 -0
      • 72jayd May 2, 2018

        @cyberbu11y I’ll take my chances.

        +1 -0
      • letmefindout May 2, 2018

        @cyberbu11y

        If it ain't rough it ain't right.

        +1 -0
    • chained cat May 2, 2018

      @muzziesarescum I've stuck it in worse looking places than that

      +1 -0
    • iwantagoodhj247 May 2, 2018

      @muzziesarescum I would not want to bump into that broad in a dark alley. I've seen grown men pussy out from a tattoo on their arm after the first 2 seconds.

      +1 -1
  •   ouch May 1, 2018

    I think that pussy was GRIM before the tattoo

    +7 -0
    • supfishing757 May 2, 2018

      @ouch

      Now it's Wilder

      +3 -0
      •   sarge07 May 2, 2018

        @supfishing757 woolier

        +2 -0
        •   wallawilly May 2, 2018

          @sarge07

          Yeah, when they dig that up in a 1000 years, ain't gonna know which end to start..

          +1 -0
  • qaz May 1, 2018

    awl, got his mom a mothers day present. What a great son

    +4 -0
  • qaz May 2, 2018

    Sure it won't be the first time she scabbed up in that area

    +5 -0
  •   goodster May 2, 2018

    That's gonna leave a mark!!

    +1 -0
  • curiousone May 2, 2018

    I wonder if she had an orgasm from all the vibrations from the tattoo gun.

    +2 -0
    • airsporter May 2, 2018

      @curiousone Should change your name to Socrates / Plato.

      +1 -0
  • supfishing757 May 2, 2018

    Enter at your own risk!

    +2 -0
  • sniperfox May 2, 2018

    I think she should of had the predator tattooed there

    +4 -0
    • airsporter May 2, 2018

      @sniperfox Ha +

      He's probably lurking round the back!

      +1 -0
  • cyberbu11y May 2, 2018

    Gives a whole new meaning the phrase "SkullFucked"

    +2 -0
  • arg May 2, 2018

    They call her "the widow maker"

    +1 -0
    • airsporter May 2, 2018

      @arg Nah....!

      Enid who works in the Library.

      +1 -0
  • lafind May 2, 2018

    I'd still fuck her.

    +1 -0
  • chained cat May 2, 2018

    Skulls got a beak

    +2 -0
    • airsporter May 2, 2018

      @chained cat Ha +

      'Octopussy'

      +2 -0
  • baddogonline May 2, 2018

    Classy woman

    +1 -0
  •   crazyshit-Cory H. May 2, 2018

    Ooooh I need a dirty woman.

    +2 -0
    •   wallawilly May 2, 2018

      @crazyshit-Cory H.

      It is pretty bad when it throws up!

      +2 -0
  • wickedasitseems May 2, 2018

    She likes being skull-fucked!!

    +1 -0
  • elmjr May 2, 2018

    Couldn't she just get it pierced?!

    +1 -0
    • lafind May 2, 2018

      @elmjr Yeah, gemme somtin ta swing on!

      +1 -0
      •   sarge07 May 2, 2018

        @lafind yep, something to nibble on

        +1 -0
        • lafind May 2, 2018

          @sarge07 Yeah, that too!

          +1 -0
  • kojaksbozak May 2, 2018

    Betchya that things got bad breath... Prob spits up blood one week a month too..

    +0 -0
  • angry_potato May 2, 2018

    that's some dang anti-rape measures o_0

    +1 -0
  • digurgutsout May 2, 2018

    That's not how I like to skull fuck!!! Bitch shut up and open your mouth!

    +0 -0
  • frank n. stein May 2, 2018

    Must be Grimm's classy lady getting his "likeness" tatted on her puss.

    +1 -0
  • fenrir May 2, 2018

    At least the tat will hide the herpes.... I'd hit that

    +1 -0
  • da11en47 May 2, 2018

    Imagine the sight of that whens shes 80.

    +1 -0
  •   burfurger May 2, 2018

    Dead fuck.

    +1 -0
  • fatlarry May 2, 2018

    that's the first time that pussy has felt pain in years

    +1 -0
  • txdo_msk May 2, 2018

    No! Do do it!

    I said do do...

    +2 -0
    • airsporter May 2, 2018

      @txdo_msk Ha +

      Clever.. the punji stick of punctuation.

      +1 -0
  • txdo_msk May 2, 2018

    Oh, the scab she gonna have...

    +1 -0
  • intylerwetrust May 2, 2018

    bet that pussy has seen a few wars....

    +1 -0
  • airsporter May 2, 2018

    Who looks carefully when crossing a road anyway?

    +1 -0
  •   truckingman May 2, 2018

    MF" WHY???

    +0 -0
  • wtf2017 May 2, 2018

    Thats what you call a dumb cunt.

    +1 -0
  •   maddog123 May 2, 2018

    There ain't no women on crazy shit this site is a sausage fest sadly

    +0 -0
  •   nybadguy May 2, 2018

    I want to suck face

    +1 -0
  •   maddog123 May 2, 2018

    Those ink dudes got one cool ass job sometimes

    +0 -0
  • rileydevil May 2, 2018

    Fuck why ?

    +0 -0
  • xenomorph May 3, 2018

    So thats what R.Lee Ermy meant when he said " I will skull fuck you"

    +0 -0
  • xenomorph May 3, 2018

    Also just think od the doctors face when a baby comes out of the skulls "mouth" LMFAO!

    +0 -0
  • gandog56 May 3, 2018

    Just crazy. Personally I am putting NOTHING on my body I can't take off.

    Maybe you don't agree, but that's MY stance.

    +0 -0
  • safewordsforquitters May 3, 2018

    I'd skull fuck her!

    +0 -0
  • bigblackhead May 3, 2018

    I'd give her a bloody lip

    +0 -0
  • ob1 May 3, 2018

    Hasn't improved it

    +0 -0
  • harly9 May 3, 2018

    She gives skull fucking a whole new meaning.

    +0 -0
  • mrmassey May 4, 2018

    Pussy tattoos while listening to the pussies Oasis!

    +0 -0
  • the void May 4, 2018

    nasty

    +0 -0
  • tinkerbell84 May 7, 2018

    that’s look bloody hideous

    +0 -0
  • Should of made it the predator face

    +0 -0
Live Cams
 
Home Videos Pictures Categories User Uploads Forums Submit Login Register