LOL BUSTED II

crazyshit User Avatar
crazyshit
158,101 Views 3 weeks ago
  • fatlarry May 4, 2018

    maintenance trying to clean your piss of the floor

    +8 -1
    • goregasm May 4, 2018

      @fatlarry "cleanup on aisle 3"

      +3 -0
    • letmefindout May 4, 2018

      @fatlarry

      There is nothing attractive or sexy about a girl with a bladder problem. Get the bitch a diaper and lets all move on....

      +4 -1
    • dickramsey May 6, 2018

      @fatlarry my comment was at least funny ...

      +0 -0
  • rmtowman May 4, 2018

    nice

    +1 -0
    • blackenedamerica May 5, 2018

      @rmtowman good god another sanford you can be ester

      +0 -0
  • yeah... my nut lol

    +1 -0
  • peaks May 4, 2018

    She gave birth and flushed the toilet.

    It must have been a girl.

    +1 -1
  •   luvthick May 4, 2018

    Her pooltrail led them to her.

    +1 -0
  • She’s recording this to post online for millions of people to view but yet she’s worried about one person catching her in the act

    +6 -1
  • goiter May 4, 2018

    Always wanted some of that sideways pussy.

    +2 -0
  • mr_krabs May 4, 2018

    Use her head as a mop.

    +2 -0
  • fiddledeedee May 4, 2018

    Cute little pixey! Who couldn't love her sluttishness?

    "Hey, there must be something wrong with this toilet... it's uhh... leaking all over the floor... yeah, that's it... toilet leaking.... yeah..."

    +2 -0
  • keysersoze9515 May 4, 2018

    Safety 1st Fellas!! Let's get a wet floor sign over here, STAT!!

    +3 -0
  • supfishing757 May 4, 2018

    Now who's going to mop up all that egg drop soup?

    +2 -0
  •   sarge07 May 4, 2018

    uummmm why??

    +2 -0
  •   picklehiesner May 4, 2018

    Duck sauce

    +3 -0
    •   wallawilly May 4, 2018

      @picklehiesner

      Bro, I love how you can say SO much, by saying so little!

      +1 -0
  • frank n. stein May 4, 2018

    Clean up your piss, bitch!

    +3 -3
  •   ketamine<3 May 4, 2018

    Asians shouldn't watch their own porn, they don't know that the piss goes IN the toilet.. not everywhere else but.

    +2 -0
  • lafind May 4, 2018

    She should've squirted the intruder!

    +3 -0
    •   ketamine<3 May 4, 2018

      @lafind that would have been gold right there hahaha!

      +1 -0
  • chained cat May 4, 2018

    I'd like to punch this dirty cunt right in the cunt so it hurts when she pisses for a week

    +1 -1
  • drewstl May 4, 2018

    Now, My question is, Did they made that bitch clean that shit up?

    +1 -0
  •   burfurger May 4, 2018

    When I'm done shitting she's going to clean my ass like a bidet.

    +1 -0
  • flipflop May 4, 2018

    give me some water....i'm thirsty

    +1 -0
  • candle May 4, 2018

    You no rock the door!

    +1 -0
  • skippy joe pippy May 4, 2018

    This chick is on Chaturbate, if anyone cares. Bat-shit crazy bitch.

    +1 -0
  • airsporter May 4, 2018

    Not exactly Spielberg quality is it.

    +2 -0
    • dickramsey May 6, 2018

      @airsporter you're right. she didn't ass fuck little Heather O'Rourke so violently that it ripped her anus that later caused her to die from blood poisoning

      +0 -0
  •   nybadguy May 4, 2018

    Disgusting zipper face bitch

    +0 -0
    •   wallawilly May 4, 2018

      @nybadguy

      Would ya drop the ole Johnson off in her for a fat packed bong?

      +2 -0
  • me68 May 4, 2018

    beautiful tight bod and snatch though

    +1 -0
  •   iwantagoodhj247 May 4, 2018

    Oh just stop peeing on the damn floor already. Some poor slob is gonna have to clean that mess up.

    +1 -0
    •   wallawilly May 4, 2018

      @iwantagoodhj247

      Well lucky you. You're too old to be cleaning up piss! ;-)

      +1 -0
      •   iwantagoodhj247 May 4, 2018

        @wallawilly gotta make ends meet somehow. That social security sucks!

        +1 -0
  •   truckingman May 4, 2018

    I am wondering why the lady decieded to masturbation and female ejaculate, squirt, in a subway station bath, wash, room.

    +0 -0
  • intylerwetrust May 5, 2018

    Why does she need to finger herself just to take a piss?

    +1 -0
  • ftw88 May 5, 2018

    Slippery when wet!!

    +1 -0
  • rasriff May 5, 2018

    Quit pissing on the floor ya horny bitch

    +1 -0
  • eagle May 5, 2018

    What an ugly creature

    +0 -0
  • zyxon1 May 5, 2018

    Rip African Children :c

    +0 -0
  • 2lolo May 5, 2018

    Why Are CRAZTSHIT Members Talking Shit About SLUTY Women.??? But Wish Deep DownThey Can Meet A SLUTY Woman and FUCK Her BRANS OUT.!!!

    As For Me I Love All SLUTY WOMEN.!!!! I WILL FUCK YOUR SLUTY WIFE, YOUR SLUTY SISTER, YOUR SLUTY MOTHER ANY FEMALE IN YOUR FAMILY.!!!! BUT NO FAT BLACKS ONLY SEXY HOT SLIM BLACKS.!!!!

    +1 -0
  • kojaksbozak May 5, 2018

    Ive heard of " shit on the wall" by Who Flung Poo... This must be "Piss on the floor" by Mei Ling the Pee Pee Queen...

    +1 -0
  • bigblackhead May 5, 2018

    smells like the ocean in stall # 7

    +1 -0
  • xenomorph May 6, 2018

    Poonami Tsunami.

    +0 -0
  • dickramsey May 6, 2018

    I guess she was going to put that in someone's coke ...

    +0 -0
    • misteram May 8, 2018

      @dickramsey let me put something

      +0 -0
  • misteram May 8, 2018

    Yep〽️, disgusting again

    +0 -0
Live Cams
 
Home Videos Pictures Categories User Uploads Forums Submit Login Register