Forget Locking Your Doors

jay
19,079 Views 1 decade ago

Here’s a good reminder to no keep valuable shit in your car. Well at least in Las Vegas. This crazy fucker is even happy about finding a flashlight. I mean, how much money can you get for a Mag light?

40 Comments
  • tainted_bliss August 15, 2005

    dammmmmmm thats my dad

    +0
  • pernicious2mil August 15, 2005

    ' bling bling buddy' as he runs off with a magazine and sunglasses lol

    +0
  • archemedes_rex August 15, 2005

    My car got broken into a few months ago, the fucker did $500 worth of damage to my T-Bird to steal a $75 CD player and a $3 flashlight. All I can say is, if I find the shitfuck, I'm gonna rip out his eyeball and fuck the socket!

    +0
  • switchin63 August 15, 2005

    What a fuckin nigger!! Ain't good for nothin but robbin motha fuckers for money cuz he cant get a real job like everybody else! Ship those niggers back!!!!!

    +0
  • thesku11s August 15, 2005

    Im sure the niggers would love to be shipped back if the countries they came from were reimbursed the wealth that was taken from them.

    This guy does seem to be an arsehole but its probably just some ad for car alarms.

    +0
  • gurtman23 August 15, 2005

    thats taken from the movie bumfight its real life shit, do u remember those guys who paid bums to fight in the streets, there was a huge lawsuit against them. they paid bums to do dumb shit for like a few dollars.

    +0
  • raydafreak August 15, 2005

    You know, every time Crazyshit shows blacks doing something out of line, u got these racist motherfuckers saying, "Nigger this," & "Nigger that". Excuse me, but I didn't see any "niggers" in the Enron scandal. And what about Wall Street? And the last time I looked, Frank & Jesse James, Bonnie & Clyde, Ted Bundy, Jeffrey Dahmer, & Al Copone were White!

    +0
  • oldfart August 15, 2005

    Hey raydafreak; What are you trying to say?? What does one thing have to do with the other? Niggers is niggers. They are all slim balls who aren't worth their weight in dog shit. Just because these white asholes did what they did, does not make it alright for everybody else to break the law and steal all your hard earned stuff. A thief is a thief no matter what color he is. One white or black motherfucker do that to my car, he better be bullet proof.Cause I carry my concealed weapon all the time. And I would absolutely put a slug in the head of the person who is too fucking lazy to work and tries to rip me off.

    +0
  • gurtman23 August 15, 2005

    Do you know that there are more black minorities in correctional institutions in the usa, Do you also know that there are more black men in prison than in college? what does that say? it says you black mother fuckers need to stop robbing white folks and get deported back to the monkey humping spear throwing banana importing shit holes you call home.

    +0
  • popguzzler August 16, 2005

    I'll tell u what I've had shit taken many times. i'm just waiting for this to happen again. I work 80 hours a week for my shit and next time that son of a bitch is going to get a S&W 500 into the back of the head. no regrets. no sorrow. no brains.

    +0
  • popguzzler August 16, 2005

    AND I DON'T CARE WHAT COLOR U ARE !!!!!

    +0
  • biggibb August 16, 2005

    stupid fuckin humans, your all a bunch of apes...

    +0
  • de_stripper August 16, 2005

    i know lots of poeple that do that for a living. and most of them are white wha you got to say bout that

    +0
  • gurtman23 August 16, 2005

    id say you are lying you fucking idiot what you have got to say about that jungle boy?

    +0
  • drtydv1004 August 16, 2005

    stupid fucking idiot

    +0
  • qm August 16, 2005

    1. When the collective cannot be a proper or justified object of contempt, the insistence of using the discriminative "collective" name is the sign of prejudice that plays out the racist rhetoric.

    2. Intentionally over simplifying the class difference and their influences is a sign of cowardice and insecurity.

    +0
  • tumblin_dice August 16, 2005

    Archemedes: Want to buy back your stereo????

    +0
  • thesku11s August 16, 2005

    You know, in the UK its the white kids that live in ghettos and do all the stealing. The blacks and asians all started off in the same hoods, but cause the white carbrini and rockport wearing scum are so lazy, stupid and violent they are still there. The only black thiefs you find these days are ones with white mothers who drink lambrini and flavoured vodka and are usually slighty obese.

    +0
  • bigidiot August 16, 2005

    god damn, I'm pretty sure everyone bleeds red!! Fuck the KKK nazi bullshitl, thats worse than these ghetto crackheads.

    +0
  • raptor346 August 16, 2005

    Man what a waste of space that useless cunt.

    +0
  • switchin63 August 16, 2005

    HAR! HAR! HAR! Look at all the termoil that I've caused!!! The beauty of web-posted comments!! He's still dumb nigger!!

    +0
  • bnssongne August 16, 2005

    What a fuckin' nigga. That's why people have come to use that term. White, black, mexican, whtever you are, if you are that bad off as to where you have steal shit from people, then you qualify as a nigga. Thats so fucked up. Not only to those innocent people have to now replace stolen items, but they also have to pay out the ass for a new window. This happened to me a few days before Christmas, so I know how it feels. It is horrible. Fuck all you theifs!!!! May you all burn in hell!! People like you may this fucking place we called earth a living hell. When we can't even park our vehicle and feel safe. Get a fucking job like everyone else you fuckin nigga.

    +0
  • 87wayne87 August 16, 2005

    Watup ya'll why tha fk u lil white boyz gotta hide behind ya keyboards bcoz your too scared of bruvva's fking u up....

    HONKEY FAGGOTS............ya mum loves the black dick it so much bigger than your 4 incher's.

    +0
  • switchin63 August 16, 2005

    Why don't you learn how to type first before you go off running your cock-holster you little nigger boy!!

    +0
  • skittletoes August 16, 2005

    i hope we see the clip where he gets busted....in the knee cap by someone watching from another car.

    +0
  • raydafreak August 16, 2005

    To oldfart: What I'm saying is that all people of all races commit crimes. But everytime Crazyshit puts a black face behind it, the racist remarks are made. Whites, Hispanics, Asians, Jews, Blacks, etc.. all commit crimes, period! That's my point!

    +0
  • mad cow August 16, 2005

    he simply needs to be shot in the head this guy

    +0
  • fhwrestlr August 16, 2005

    I think that a thief is a thief and all thiefs, no matter how good, should all be let loose in a deserted island and they should all be hunted like fucking wild life. And sense the word nigger brings so much discussion, it originally meant "someone of little inteligence or a retard". So think about that next time.

    +0
  • soadgirl678 August 16, 2005

    he's not very smart..

    +0
  • tumblin_dice August 17, 2005

    Hey swicthin- As I question your intelligience I will type slowly for you. It appears you are just another narcisistic, insecure and racist asshole. Read the comments shit-fer-brains. It ain't about the color of the assholes skin, it's about his attitude & blatant disrespect for others- qualities you both seem to have in common. So if he's a 'nigger' than what's that make you? A: A shitheaded nigger. And if there's any doubt then read FHWrestlers comment. Yep! Seems to fit you to a 'T'.

    +0
  • crunk-3d August 17, 2005

    lmao at all the funny ppl bitchin at each other

    "arguing on the internet is like running in the special olympics, even if u win ur still retarded!"

    o and why would that dumbshit videotape his crimes? i guess to make it easier for the cops when they catch him and find the tapes

    +0
  • bluntforce August 17, 2005

    nigger --i know about as many white niggers as i do black. stupid does not have a monoply on any color. i just wish he would have found a car with a pittbull asleep in the back floor board.

    +0
  • canukcop August 18, 2005

    Education is the solution to all problems.

    +0
  • sorbie August 18, 2005

    sry but this guy is a fuking idiot he left tons of print and theres a fuking video streaming to every1 on the god dam int

    +0
  • cardioprincess August 21, 2005

    Man, Bluntforce, I totally agree with you. If one of those cars had a rabid pitbull in the back it would have been friggin awesome!!! Take a bite (a big bite) outta crime!!!!

    Dude needs to get a job and make an honest living though. He probably thinks doing that shit makes him more "gangsta", lol, gotta love the slang lingo...did i spell it right?

    +0
  • msluvly0423 August 22, 2005

    Don't place blame on anyone but yourself. That guy did what he did end of fuckin story. That's not every black man in america either. Cuz there are plenty of white guys that do the same shit and NO ONE says shit about that. bluntforce is right stupidity doesn't have a color.

    There's no point in fighting with an asshole becuz no one wants to hear the truth. Like those assholes swtchin and bnssongne, and the rest of the assholes that know nothing about anything, there's no point in argueing with a fool....Jay z said it best " I don't argue with fools cuz ppl from a distance can tell who is who". I live by that cuz that shit is true. The rest of the assholes that want to call black ppl niggers and shit let them becuz they're ignorant white ppl that can't see ppl are ppl, and wrong is wrong PERIOD!!! And that's fuckin right I am black, I do live in Brooklyn one of the ghettoest places in New York and I LOVE MY FUCKING TOWN AND WHAT?!?!?

    +0
  • nativeman August 31, 2005

    WHAT?!?!?! Your are a nigger that's what?!?!?!? Hail Hurricane Katrina for Killing a few this week. Just kiddin. Black Power

    +0
  • scottrod September 2, 2005

    get a job nigga

    +0
  • sexykandy694 October 6, 2005

    mf this mf that hes wearin a cross on his neck

    +0
  • mrmeatkabob January 16, 2006

    How fucking stupid is this nigger that he actually makes a tape of his crimes? He's probably been arrested already, and knowing our justice system, he's probably already out on parole.

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register