Mosh Pit Fun

jay
15,410 Views 1 decade ago

I think the only real reason I put this up is because it was from our warped tour here in South Florida. Plus, should a kid that skinny really be in a mosh pit?

21 Comments
  • gurtman23 August 16, 2005

    what a bunch of fucking white retarded fuckheads

    +0
  • raptor346 August 16, 2005

    LOL Too hardcore for that guy

    +0
  • skittletoes August 16, 2005

    wonder if they will still do that shit when they see how retarted they look in slow motion and idiotic normal speed. nice tunes btw, nice touch

    +0
  • clmsn-fan-n-fl August 16, 2005

    that kid got his ass knocked the fuck out!!!

    +0
  • soadgirl678 August 16, 2005

    at least they helped him up...

    +0
  • tumblin_dice August 17, 2005

    Thanks Gurtman! Looks like a birthday party in an epiletic ward.

    +0
  • pernicious2mil August 17, 2005

    these here fellaz needs to goto a fucking cannibal corpse show and learn what a pit really fucking is...

    +0
  • thesku11s August 17, 2005

    This is the year water got banned from the special olympics synchronised swimming event due to safety fears. They're putting it back next time.

    +0
  • redskin420 August 17, 2005

    go see SLAYER you'll see what a pit is

    +0
  • joeltheguy August 17, 2005

    I saw a dude get his sternum broken, then the guy who did it carried him away from the pit and came back and broke another guys nose.

    +0
  • pernicious2mil August 17, 2005

    LOL redskin thats fuckin hillarious I acutaly red your post, didn't see mine and thought yours was mine and somhow my name got fucked up. then I realized I didn't type that and I put cannibal corpse instead because you can not see slayer anymore :[

    +0
  • canukcop August 18, 2005

    Fuck the slayer pit man, My first time was at Rammstein.... fucked up! Still alot better than getting shot by some random gangsta asshole at a rap concert.

    +0
  • cardioprincess August 21, 2005

    A little foot to face action, you gotta love that...

    +0
  • redskin420 August 22, 2005

    I just saw Slayer 6 months ago.Maybe less.I got stoned with Cannible Corpse on their tour bus.But that was years ago.

    +0
  • idril August 28, 2005

    See fucking soil work, mastadon, and Killswtich engage. I got caught between two pits, had bruises for a week.

    +0
  • nativeman August 31, 2005

    blingbling you are a typical nigg. HAHAHA white people? they helped the kid up. They didn't steal his shoes or take his wallet or rape his ass. They helped him up. WHAT A FILTHY MAYATE.

    +0
  • madhatter4vr December 17, 2005

    LMAO that was a shitty ass pit, I mean come on, like 12 idiots hardcore dancing in a circle, the lamb of god wall of death is a fucking pit; what a bunch of tards.

    +0
  • jimmykid February 15, 2006

    hahha emo mosh pit that's so gay.

    +0
  • monkeynutsryou August 16, 2006

    i hate chicken shits like these. how can you go through life having no accomplishments and no respect from others. their lives are so meaningless. lets throw are arms arounds and act like we are having seizures..sounds like a blast.

    +0
  • gorgoroth October 11, 2006

    THATS NO FUCKING MOSH PIT!!! THATS JUST GAY ASS FUCKING HARDCORE PUSSY SHIT!!! GO TO A DEICIDE CONCERT AND YOU'LL SEE WHAT A MOSH PIT REALLY IS!!!!!! YOU'LL GET THE SHIT BEAT OUT OF YOU!!! FOR TRYING THAT GAY FAGGOT FAIRY DANCEIN CRAP!!! >:/

    +0
  • blastacracker January 2, 2007

    stupid trailer trash crackers acting up. go back to europe bitch this is mexico's land. shaoooo. we'll be getting it back soon.

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register