He Ate Garfield

jay
18,363 Views 1 decade ago

Jesus, I'm sure that cat has had a few too many pizzas washed down with some Cheeseburgers. I'm sure he's no stranger to French Fries and Cheese Steaks too! Fucking thing could barely make it up the stairs.

32 Comments
  • ray ray September 14, 2005

    when i have kids im going to get them big like that so the little bastards wont be running all over the god damn house

    +0
  • gurtman23 September 14, 2005

    that has to be the biggest pussy ive ever seen, what the fuck did they feed that thing?

    +0
  • importguyr34 September 14, 2005

    thats like cruelty to animals or something

    +0
  • ehs September 14, 2005

    Don't turn it loose in an Oriental neighborhood, you won't find it again. They could eat for a month on that mosster. a 40 pound cat.

    +0
  • findher69her September 14, 2005

    KEEP IT HIDDEN FROM NIGGERS TOO, THANKSGIVING COMMING IN A COUPLE MONTHS, YOU DONT WANT TO LOSE A GOOD PUSSY, WHEN YOU DONT HAVE TO.

    +0
  • bigjim September 14, 2005

    Yep, that one big harry puss...

    +0
  • alickalotapus September 14, 2005

    that is one fat fuckin cat

    +0
  • sl September 14, 2005

    Holy shit, thats one FAT CAT! It was funny watching him run up the stairs, he had to catch his breath, LOL.

    +0
  • rockybalboa September 14, 2005

    I HATE PIGS

    +0
  • msluvly0423 September 14, 2005

    Fuck u findher69her...black ppl don't eat cats just pussy ass crack. Get the shit right.

    +0
  • ehs September 14, 2005

    I remember back in the 60's when you mentioned eating pussy ito a black person they would not like it, and a friend of mine told me black people don't eat pussy. I know also when I was in the service, the black people did not even want to talk about eating pussy

    +0
  • tomslick_stl September 14, 2005

    Agreed. Lot's of black dudes I've known don't... One told me, If he can't fry it he don't eat it...

    +0
  • pui2e_playaz September 14, 2005

    Real Life Garfield

    +0
  • braody September 14, 2005

    that cat must be from the mid west... fat and lazy... get off the fucking couch you pussies and learn to control your hunger ... make me sick eghhhh

    +0
  • amarcou September 14, 2005

    that's just sad....

    +0
  • biggnigga1 September 14, 2005

    findher69 has a hard on for niggas................dats cause he found his old lady with a niggas hardon in her...................some scared ass white people in this funky site..............and always some white person who knows black people better than themselves!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    +0
  • acidshroomer September 14, 2005

    that is what i call a "rollie pollie" in human standards....that is a fat ass cat.!!...40 pounds dude!...i hope that cat doesn't make it outside or some dog is going to have a super-sized kitty meal...and dude i love the dramatic music lmao!!

    +0
  • ehs September 14, 2005

    Yea, us people from the mid west are fat and sassy, and we like our woman fat too so they can keep us warm in the winter and we can sit in their shade in the summer.

    +0
  • radlations September 14, 2005

    ROFL that is one big pussy :P i was amazed that it could go up those stairs

    +0
  • fhwrestlr September 14, 2005

    Truely thats pathetic, and the way cats act, its probably won't let you pet it unless it likes you. Put the fat thing out of its missery.

    +0
  • icecold September 14, 2005

    holy crap that cat was huge

    +0
  • msluvly0423 September 14, 2005

    There are some black guys that brag about eatin pussy that's why I said that. But yeah there are some that refuse to do it. Just not the ones that I've been with....*wink*

    +0
  • braody September 15, 2005

    ehs... I like the honesty and taking it as a joke... good shit on here!!!

    +0
  • raydafreak September 15, 2005

    ONE BIG HAIRY PUSSY, INDEED!

    +0
  • christ316 September 15, 2005

    gay

    +0
  • singlehellcat6 September 15, 2005

    Not true anymore bout black guys - I just had one tell me he wanted to lick me from my tootie to my fruitie - that is one big fuckn cat though

    +0
  • shiver September 15, 2005

    seen this cat before, its actual name is 'Orangething' and holds the current for the worlds fattest cat, n yeah the home it lives in has two flights of stairs n it has to stop at the top of both to catch its breath

    +0
  • tookalook September 15, 2005

    Nope, it's name is Poo Thing and if rocky would stop pumping it full of jizz it would't be that large!

    +0
  • rockybalboa September 15, 2005

    Tookalook and his stupid comments once again... what do we got here? A fucking canadian? I mean comedian!

    +0
  • gurtman23 September 16, 2005

    holy shit in america their pets are obese to lmao

    +0
  • xzanex September 16, 2005

    hehe he/she reminds me of my cat Nyjah. I call her satan since she's bad as hell

    +0
  • bladezzz September 27, 2005

    Thats gotta be tha biggest pussy cat I've ever seen in my life... and I seen ssome big ones

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register