Wanna Be Jackass Gets Broken

jay
14,544 Views 1 decade ago

I suppose if you are going to act like a CKY video, then you better be prepared for what happens to those guys. Namely your arm bent around the wrong fucking way.

20 Comments
  • stuemarini October 19, 2005

    the arm looks a bit like a highway exit... oouch!

    +0
  • bossadl1 October 19, 2005

    LOL!!! stupid kid got what he deserved

    +0
  • lazybumt October 19, 2005

    hahaha what a little faggot... its to bad he didnt like bust his head open or like crack his face.... i think that would be a better lesson learned.....=)

    +0
  • mike_d October 19, 2005

    stupid people do stupid things

    +0
  • naughty_samara October 19, 2005

    LOL!!i didnt hear him cryin all that much.

    +0
  • cleanclam October 19, 2005

    better hope he can whack off with his right arm, cuz the left gonna be in a cast for a while.

    +0
  • archemedes_rex October 19, 2005

    That's a childhood story...I'd keep to myself.

    +0
  • kissieface3769 October 19, 2005

    I'd hate to hear what his explaination was to his foster parents

    +0
  • limbo911 October 19, 2005

    Lmdo @ kissieface

    +0
  • latara1973 October 19, 2005

    SHOPPING CARTS ARE FOR SHOPPING MORONS!!!!!!!!!

    +0
  • moonchild69 October 20, 2005

    that is just a touch of what kids do when your not looking

    +0
  • jimnkristy October 20, 2005

    Thats bad ass. heh stupid ass blokes. AHHHHHH

    +0
  • rockybalboa October 20, 2005

    That arm looks exactly as mine when I broke it. The difference is that I broke it while excercising, not fucking riding a goddamn shopping car!

    +0
  • giveemtheboot October 20, 2005

    dumb ass english chaps

    +0
  • norfolkman October 20, 2005

    hows he going to put that back 2gether

    +0
  • braody October 21, 2005

    ok world... stop trying to copy america... the stupids are here, and they should stay here!

    +0
  • kissieface3769 October 21, 2005

    yeah broady thats true... HOWEVER...... we have to laugh at the other countries... its all we have left after kicking the shit out of them

    +0
  • rockybalboa October 21, 2005

    LMAO braody... However the fun was fucked up by the alknowing/almighty MENSA graduate! Earning rage points with the towel heads? I wouldn't if I was you. Remember you have more big buildings left to be destroyed...

    +0
  • bladezzz October 22, 2005

    We already have our American Jackasses... so london don't try ta be us...

    +0
  • fox1974 October 22, 2005

    i bet that is a wal mart cart.

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register