What You Eating For Lunch

Jesse U.
23,093 Views 1 decade ago

I wonder what they taste like. Maybe I'll get our local Chinese place to cook me up a batch.

37 Comments
  • owned129 December 20, 2005

    thats fucking wrong

    +0
  • gurtman23 December 20, 2005

    looks like pussy tastes like chicken bash those fucking heads in i hate cats

    +0
  • smttf7 December 20, 2005

    Them fucking vietnamese and the rest of those chinks need to be exterminated.

    +0
  • bsstp69 December 20, 2005

    TASTES LIKE CHICKEN!!!

    +0
  • metallicalover December 20, 2005

    There is nothing I love more than to eat pussy,but,this is just as bad as the pig decapitation!!!!WTF!!!!

    +0
  • drtydv1004 December 20, 2005

    Pig man was for fun, this was for dinner. Cows are ugly, kittens are cute, we don't eat cute, unless she's a knockout.

    +0
  • mander_girl December 20, 2005

    Ya know, usually I sit quietly lurking in the backrgound watching everyone else post comments, but this time... This time I am disgusted I f*cking hate chinks! F*cking hate them f*ck those sick f*ckers! They should have the same thing done to their children and family while they watch and then done to them. Sick bastards!

    +0
  • r6dude December 20, 2005

    Fuck yeah, that shit looked good, and I bet yall its taste good too. I fucking hate cats...

    +0
  • mike_d December 20, 2005

    I love to eat pussy ;p

    +0
  • kissieface3769 December 20, 2005

    oooooo sorry... but I cant watch this one...... BAD ASIAN MAN, BAD..... you pet the kitty......... not club it like a baby seal and then eat it

    +0
  • pancharito December 20, 2005

    Fuck that, that is terrible, I love kittens.... they should only be baked or stuffed with a wild mushroom rissotto served with a room temperature Merlot, you never stir-fry them, you sick fucking assholes, fucking chink fucking asshole, probably couldn't saute a puppy if he had to, fucking asshole, I'm soooooooooo pissed off right now, I can't even finish my Vietnamese baby burrito, fucking asshole, I hope your happy

    +0
  • zephaniah December 20, 2005

    thank goodness someones finally doing something about this stray cat over population problem!!! so what if you close minded people think its cruel or whatever... theres a hungry family whos happy that they get to eat tonight. or is it more humane to let them starve to death just to save the life of a cat? pfft. at least they clubbed it first.

    +0
  • mr.comment December 20, 2005

    In that country, everyone is an animal lover, one way or another. Was this a standard elementary school training film for terrorists or perhaps a info commercial for the Ju-Su Knife, it dices, it slices. but wait, there more . . .

    +0
  • joeltheguy December 21, 2005

    It has nothing to do with economy. people of different cultures believe different things, and the domestication of dogs and cats is not something that Asian people do. Ive been to China, and dogs and cats are in the marketplace all of the time. They are also displayed in zoos, but you'll never see a goat or any birds in the zoos there because thats just not how it is. We believe that dogs and cats are companions and if you ever saw one in a zoo, you'd think the keeper was smoking rocks... Just like in India... Which I havn't visited... and cows... eating beef would be like pissing on a cross..

    +0
  • gurtman23 December 21, 2005

    its only a cat, if it was a chicken or your christmas turkey i bet you wouldnt say shit.

    +0
  • cardioprincess December 21, 2005

    NOOOOOOOOOOOOO, NOT THE KITTYYYY!!!!!!! OMG!

    +0
  • awoodier December 21, 2005

    I can cope with Human suffering, human abuse, and all that Crazyshit kindly offers us to open up our eyes to the REAL world. But animal cruelty, whether it be for food or otherwise, is just wrong, and i think it's time for a show of hands to put a stop to Animal cruelty posts on Crazyshit - or at least a warning before the video opens! Anyone with me?

    +0
  • pablosdog December 21, 2005

    awoodier.. sorry dude it's a first amendment thing, but if you stay here long enough you will be able to pick out the animal cruelty vids on sight.. just takes practice.

    +0
  • raker99 December 21, 2005

    i cant see whats wrong with it its only like eating a cow only smaller

    +0
  • ghewly December 21, 2005

    this is a repeat

    +0
  • pancharito December 21, 2005

    I agree with awoodier about a disclaimer, just the other day I stumbled upon a video where some poor chinese lady was taking runny dumps to the face, I can't cope with that, all night long all I could see was a sphincter in front of me pinching off chocolate treats, how am I supposed to deal with that, of course I asked her to leave when it got to be to much. Freddy Mercury used to get shit on AND eat cats before a live show, I don't see what the big deal is.

    +0
  • pablosdog December 21, 2005

    pancharito.. por favor, don't get your rock n roll history from mad magazine. They are not correct.

    +0
  • turdburglar December 21, 2005

    I wish they were cutting the heads of Gurtman, bsstp69, r6dude, and zephaniah. Feed the nasty Chinese with their worthless flesh.

    +0
  • boozerdude December 21, 2005

    farkin gnasty

    +0
  • metallicalover December 22, 2005

    Hey luxxykat. Although I hate this video and would kill anyone killing a domestic animal for fun, I guess I can see where you are coming from!!!! and remember folks, have your pet spayed or neutered!!!

    +0
  • butchermp December 22, 2005

    Yes I to had to stop watching the video, I love dogs and cats dogs more. Fact is the dogs really love the butcher!!! anyway cow clubbing I'm for, smash the shit out of them, there is nothing better then a nice thick fucking porterhouse steak on the grill and a 6 pack no 12 pack of beer in the cooler! and sunday football. . yes and another thing the butcher knows better not to eat at vietnamese or chinese or any resturant the endS with nese. WE KNOW WHAT THEY USE FOR MEAT,

    +0
  • synth December 22, 2005

    OMG!!!!!!!!!!! THEY CLUBBED IT LMAO!!!!!!!!!!!

    OMG THAT IS FUNNY SHIT!!!!!!!!

    but they cut its head off

    im sure it wasnt dead wen dae did that

    YOU SICK BASTURDS

    YOU ATE MY GIRLFRIENDS PUSSY

    god i hate cats

    but pussy is good

    hehe

    OMG IT WASNT DEAD

    +0
  • briandee December 22, 2005

    Remember this next time you sit down to a chinese meal...is that really chicken on the plate????????

    +0
  • alexandros January 10, 2006

    Fucking chinks, they need to be deep fried. I would eat sum deep fried gook, fucking chinks, it's no wonder they all stink like fish, and look like fish. I can't stand them, ha cha wa cha nah gook. Fucking chinks, I am willing to bet that this is a gook video! Fucking yellow gooks.

    +0
  • alaska January 11, 2006

    all that said that was cool shuve a sword up your ass other people that said it's roung your dam right if i could i'd go get my shot gun and kill them idiots wtf wtf wtf wtf wtf dam them!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    +0
  • 69th_taco December 17, 2006

    You people are horrible!!! How could you say such a thing?? "It tastes like chicken", you should be ashamed. It tastes like pork, get your facts straight

    +0
  • penguin January 11, 2007

    fuckn chinese bastards what will they not eat the dirty fuckers why shave the cat itll still taste the same ill take it burger king hasnt made it 2 china yet mabye if they opned there squinty eyes more they could see what there eatn dirty bastards !!!!!!!!!

    +0
  • penguin January 11, 2007

    showed a mate this he wants 2 know has anybody ever seen a cat dog birds or any animal outside a chinese i know i havent !!!?

    +0
  • pinknightmare February 24, 2007

    Hey buddy, I'd like to bash YOUR head in! Just because you dont like cats, doesn't mean they deserve to die. I hate low IQ morons like yourself, does that mean you should die? I can only hope....

    +0
  • pinknightmare February 24, 2007

    I meant my reply to the cocksucking fag gurtman23, by the way.

    +0
  • lonecapone July 14, 2008

    Just some more shit they oughta take off this site! Unbelievable that no one else but one person agrees! WTF

    +0
  • teeto April 21, 2011

    americans eat shit, this is a healthy kitty and very yummy

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register