Supa Skater

I like the cape. However this dude ate it real bad. Just imagine how drunk he was. Face first, that had to hurt.

18 Comments
  • burgie December 21, 2005

    Great face plant. I give it an 8.

    +0
  • markcurry December 21, 2005

    hey anyone remember that mountain biker who was going like 70 mph he should have busted his ass

    +0
  • markcurry December 21, 2005

    stupid cracker

    +0
  • pablosdog December 21, 2005

    great outfit!! sometimes when you get shitfaced, you end up shitfaced. hahahaha

    +0
  • analleakage December 21, 2005

    hmm let's vote.. city boy or drunken hick

    +0
  • skinny63 December 21, 2005

    yeah dumbshit, how smart do you gotta be?

    +0
  • drtydv1004 December 21, 2005

    how about druken city hick?

    +0
  • redneck441 December 21, 2005

    LMFAO hick my ass.... fucking city crack head.

    +0
  • boozerdude December 21, 2005

    If not for the beer,he coulda probably coulda made it.

    +0
  • doctor_chill December 22, 2005

    In my humble opinion, he deserves every scratch and bruise >:-)

    +0
  • bildo619 December 22, 2005

    That was a good one!

    +0
  • redskin420 December 22, 2005

    Those speed wobels are a bitch.Tighten your trucks next time you douche.

    +0
  • r6dude December 22, 2005

    what a waste of beer, look at his face before he went down, LOL.

    +0
  • mike_d December 23, 2005

    LMAO.... ROAD RASH! Love it baby!!!!!

    +0
  • juggalonvegas December 25, 2005

    SPEEEEEEED WOOOBBBLLLLEEEE

    +0
  • crackerzack May 16, 2006

    dude why do people think he is dumb i salute the man hes one of the ballsiest people of all i swear at least he does some recreational shit not like >>some

    +0
  • hydrosmoker August 21, 2006

    lol this was on cky he did it on purpose

    +0
  • adunhonour April 21, 2007

    deffinately wasnt an aussie he droped his beer lol..

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register