Should Have Gone Bigger

Jesse U.
16,830 Views 1 decade ago

She was like can you not video tape this please. This shit took some balls.

16 Comments
  • guyschips1 December 31, 2005

    system of a down save this video from being labeled "gay"

    +0
  • simon154 December 31, 2005

    Gay!!! Happy new year every body.

    +0
  • tree88 December 31, 2005

    STUPID!!!!

    Happy New Year

    +0
  • yokiti December 31, 2005

    Now this is some shit I would do if dared. In fact did it once before, but not quite to that all out level. Was driving my dad's 86 F250 4X4 and jumped it over a very steep set of railroad tracks on a dare. Me and 2 friends in the truck. When dad got the truck back it had damage to the front bumper, the rearview mirror was busted off it's mounting, and nearly all the spring in the bench seat were trashed. That took some splainin.

    +0
  • metallicalover December 31, 2005

    Here in the Missouri Ozarks the redneck fucks do this all the time!!! Y'all are invited to my house tonight for a big ol party. If I don't see ya have a happy new year!!!

    +0
  • monteone December 31, 2005

    Thats is why you DON'T jump a FORD...

    I speak from expierince use a Toyota they fly good and strait and they are fairly smooth on the landing but you do kinda ruin the seat.

    +0
  • mike_d December 31, 2005

    Bigger what?

    +0
  • archemedes_rex January 1, 2006

    What happened? is it 2003 yet?

    +0
  • crazylankan January 1, 2006

    Great music but video is crap....happy newsyears to all u fellow crazyshitterz i hpe ya'll had a great nite

    +0
  • rockybalboa January 2, 2006

    LOL @ dbcoop, happy new year for you too. I wish you all tons of money and pussy for this year, and also good health and rock solid erections to enjoy them both.

    +0
  • thebignasty January 2, 2006

    Well atleast System of the down rocks!!!

    +0
  • manofberry January 3, 2006

    dum ass

    +0
  • pablosdog January 7, 2006

    I just can't believe so many people like system of a down's syndrome. that shit is not music. the reason these guys shouldn't have instruments is for the same reason chimpanzee's shouldn't have guns!! The world is going to hell in a handbasket.

    +0
  • ubbe January 10, 2006

    evolution and natural selection... the most stupid people will eventually kill themselves. Videos like this gives me back some hope for mankind

    +0
  • nitr0s January 11, 2006

    i agree with guychips

    +0
  • hutikuti September 12, 2006

    It takes an idiot to do that. At least they foud someone.

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register