Messing With Pops

Jesse U.
10,713 Views 1 decade ago

His dad was going to have him killed. No shit. He was come here now so that I can kill you myself. He was going to beat the living shit out of him.

13 Comments
  • twizzled April 12, 2006

    Funnier when they get it.

    +0
  • cirrhosis99 April 12, 2006

    LOL....He's gonna give the old fuck a heart attack..

    +0
  • tree88 April 12, 2006

    Plain ol' funny. and not a curse word....

    +0
  • burton4life April 12, 2006

    hahahaha

    +0
  • calibaldie April 12, 2006

    Cum now in my office. cum now in my office. i willzz killzzz you me self. cum now in my office. zyou givez me my sheck for college. youz givez me the check for $8,000 dollars youz go work in pizzaria. jajajajajja fuck fuck russian immagrants. fuunnnyyy thought.

    +0
  • cap-n_obvious April 12, 2006

    that's great as soon as he realizes he's on the radio he goes into a commercial for his buisness

    +0
  • hail2redskins April 12, 2006

    that was pretty funny....u gotta love how foriegners jumble up english.....thats gotta be how we sound when we go to other countries and try to speak their language...YOU MOTHER BITCHES

    +0
  • themodernlife April 13, 2006

    gay

    +0
  • hydrochronics April 13, 2006

    PUNJAB LIMO SERVICE...BEST LIMO SERVICE IN THE WORLD

    +0
  • ronsxi April 13, 2006

    damn that's some funny shit........lolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

    +0
  • leemo April 13, 2006

    ha ha

    +0
  • darkwestern October 21, 2008

    Is it too late for an abortion? I'd kill my kid anyway

    +0
  • xcookiesx May 10, 2009

    loooooooooooooooooooool

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register