Getting His Attention

Jesse U.
3,624 Views 1 decade ago

Yeah, remind me to never try this stupid stunt. Although it may seem like a good idea at the time rest assur it is not.

28 Comments
  • bigdrunnin May 2, 2006

    This one goes out to all the homos who think they are badasses with thier first posts. FAGS

    +0
  • justwrong May 2, 2006

    what a waste of a perfectly good first post

    +0
  • jgimages May 2, 2006

    thats straight up ghetto

    +0
  • jgimages May 2, 2006

    yo that shit was funny the way that motherfucker was jumping around on the floor.....idiot

    +0
  • thundermug May 2, 2006

    "When keeping it real goes wrong"

    +0
  • chuud2002 May 2, 2006

    Lol @ thundermug

    He looked like a girl when he swung lol

    But mooning the cop was pricless

    +0
  • youngblood48 May 2, 2006

    im surprised the cops didnt baton his ass to death! like most fucking cops do! these cops seem to be human almost! anyway they will wake him up in a few days and hes going to say i did what!

    +0
  • kinslayer May 2, 2006

    fuck a taser...how 'bout a laser to that nigger

    +0
  • dr_retard May 2, 2006

    New breakdance with M.C. Hammer singing "TASER TIME"

    +0
  • pitbull89x May 2, 2006

    i woulda beat his ass down with my baton disrespectful punk. They shoulda tazed his ass a lot more when he was down...for shits and giggles. But he's gonna walk around like hes the shit cuz he got away with all that.....bust up his arms and legs and face a lil and i bet he'll think twice about doing that again.

    +0
  • latinoking6980 May 2, 2006

    i wonder how he felt the next morning,,,hungover and in the drunk tank!! Stupid fuck!!!LOL

    +0
  • douthinkicare May 2, 2006

    no we all r good guys and gals here at crazyshit we never get drunk or disrespect others that shit doesnt happen here! BULLSHIT!!!! the fucker was drunk shit give him a break u assholes

    +0
  • imbetu May 2, 2006

    I never mooned a cop before... but I did pee on the hood of a cop car... It was pitch black and this car pulled straight up to me , with its brights on... I thought it was my buddy??? Yae I know how he felt in the mourning. I peed on what? "indescent exposure"

    +0
  • iluvkissieface May 3, 2006

    Should have killed the mother fucker...now he'll go home and and bring 10 more into this world just like him! Fuckin stupid white man just had to have a Nigger slave didn't he? Dumb fuckin' Honkeys!

    +0
  • pussyfucka May 3, 2006

    wo that girl at top has some big tatas... what am i doing again

    +0
  • miked May 3, 2006

    holyshazat

    +0
  • bebad269 May 3, 2006

    crack head

    +0
  • pablosdog May 3, 2006

    I like tazers!! I wonder if they piss themselves when they are drunk and get tazered. hahaha Alcohol is the best drug cause people think it's safe because it's legal. Drink up idiots and go drive an SUV. Population control. The choice not to drink is always available but very very few exercise that option.

    +0
  • jgimages May 3, 2006

    wow.....and i thought i was a racist fuck....you guys got me beat

    +0
  • iluvkissieface May 3, 2006

    Wow Cap...you really hurt my feelings now. I'm going to go kill myself. See… even when a guy say's good things about a NIGGER he turns it all around and makes it look like he's being so persecuted! Well!!! You have just turned me against all niggers! YOU BLACK MOTHERFUCKERS WILL NEVER CHANGE. YOU BUY ONE HOME IN A WHITE NEIGHBORHOOD, AND THE NEXT THING YOU KNOW, THERE’S 50 MONKEYS RUNNING ALL OVER THE PLACE, LAYING ON OUR CARS, AND SHITTING ON OUR LAWNS. SO… THE GOOD WHITE PEOPLE MOVE OUT OF THE HOOD AND BINGO…ALL YOUR HOMIES MOVE IN AND TAKE THE WHOLE PLACE OVER. THEN YOU BREAK OUT ALL THE WINDOWS IN YOUR HOMES AND SET FIRE TO THE ONES THAT YOU GET KICKED OUT OF BECAUSE YOUR WELFARE CHECKS WENT TO YOUR FUCKIN 24IN RIMS! YOU MOTHERFUCKERS RUIN EVERYTHING YOU COME IN CONTACT WITH. THE ONLY REASON THERE ARE NIGGER PROFESSERS IS BECAUSE WE WHITE ASSHOLES GIVE YOU “FREE” EDUCATION!!! YOU NIGGERS ONLY GET TO BE CEOS BECAUSE OF THE DUMB WHITIES THAT CREATED THE MINORITY CUTS IN TAXES AND LOANS. SO FUCK ALL YOU BLACK MOTHERFUCKIN’ NIGGERS. You still don’t get it do you? You stupid black ignorant Niggers. Bush…your hero, delayed the rescue in New Orleans because he wanted to kill as many Niggers that he could before the Red Cross and fema could enter! He should have waited a month but he was getting too much criticism from the dumb whities! So I hope you’re happy there Captain of the NIGGERS!

    +0
  • calibaldie May 3, 2006

    So remember when ever meeting a ruthless foe call all your white friends and lets taze a nigga. Fucken pigs oh how i hate them. Yup they act like them tazers are not lethal I dont think so here in L.A this pig put the tazer on this dudes chest and killed him. Now we tax paying citizens are going to pay 12 million to the family of the dead dude. All because a fucken pig got tazer happy. Oh yea the pig is also on trial for manslaughter and i hope they fry him. Haveing that badge dont make you right you fucken pigs. Now i did see a video here where this white kid was walking around with a knife and thier was like 20 pigs talking to him to put the knife down. They must have told him like 50 time to put the knife down put the knife down. They finally stepped in when that dude tried to cut his throat. Shit pigs thats when you step back and let the dude finish himself off. Fucken pigs are tuff here in L.A they fuck with you even if your white i know. been thier done that.

    +0
  • cirrhosis99 May 3, 2006

    Hey, this is how Rodney Kings happen...

    +0
  • justsomedude May 4, 2006

    Did you guys ever realize that fighting online is like the special olympics?? YOU'RE ALL RETARDED!?!?!?! You're all really tough and shit typing angry messages to eachother, spouting racial slurs and threatening one another. Most of you probably are typing from your parents basement, hiding from that scary place they call society. Do the rest of us a favour, and SHUT THE FUCK UP and stop wasting space for the rest of our comments. Much obliged.

    +0
  • calibaldie May 5, 2006

    DAM WHOS THIS JUSTSOMEDUDE DUDE? I AGREE WITH YOU ONCE AGAIN MAN. NICELY TYPED. NOW TAKE YOUR OWN ADVICE AND STOP WASINT SPACE FOR THE OTHERS PEOPLES COMMENTS. MUCH OBLIGED.

    +0
  • leopard May 6, 2006

    COM-ON GEORGE, TAKE THE GLOVES OFF. IT'S TIME

    +0
  • ironranger May 13, 2006

    THTS ONE WAY TO KEEP A MONKEY UNDER CONTROL LOL

    +0
  • killerluvin26 May 30, 2006

    noone was getting angry. I just think you was pretty ignorant for even atempting to waste your breath on all that!!

    +0
  • stealmywheels August 6, 2006

    HA HA HA HA

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register