A Little Snack

Jesse U.
6,940 Views 1 decade ago

Hmm I'd always thought that Piranha's were a little more agressive. They seem pretty passive to me.

47 Comments
  • justwrong May 5, 2006

    you bitches better have my money...

    +0
  • alboy May 5, 2006

    SICK JUST FUCKING SICK. if the keeper is that tough, put his own whatever in the tank. not so tough then.

    +0
  • jgimages May 5, 2006

    tore mickey's ass right up.......

    +0
  • ilum_8 May 5, 2006

    what this owner had in his fucked up mind when he did this

    that just sick

    +0
  • simon154 May 5, 2006

    I fucking hate all this sort of shit its bloody cruel.

    +0
  • cirrhosis99 May 5, 2006

    WTF?

    +0
  • miked May 5, 2006

    nature..........gotta love it

    +0
  • crazycory May 5, 2006

    I just can't get into feeding animals to other animals...

    +0
  • poolqt May 5, 2006

    fish gotta eat too

    +0
  • bitteroldman May 5, 2006

    I have no objection to killing animals, but to torture them for entertainment is unjustifiable.

    +0
  • metzger May 5, 2006

    Its a goddamn worthless rodent, who really cares if it gets ripped to pieces for our entertainment? If I had piranahs I would probably do that all the time.

    +0
  • jennycks May 5, 2006

    simon youre a pussy! why are you even here? its called 'crazyshit' not 'lets sensor it for simon'.

    +0
  • fizzle May 5, 2006

    Well the fish have to eat. My bud feeds mice to his Boa and Lizard all the time.

    +0
  • calibaldie May 5, 2006

    DAM HOW DO THEY KEEP THE WATER CLEAN? I MEAN EVERY TIME THEY FEED IT THIER MUST BE BLOOD AND SMALL BODY PARTS ALL OVER THE PLACE IN THAT WATER.

    +0
  • chemogivah May 5, 2006

    ...as her tail slowly sinks in the background...

    +0
  • samdog May 5, 2006

    Notice how the piranha didn't get into the frenzy until the mouse was injured? I agree that the method was cruel, but it shows how piranha act in the wild.

    +0
  • david_gilmour May 5, 2006

    This was lame. It could have been 100x better. Who cares about the mouse, that's how Pirhana's eat you shits. What do you expect... we feed mouses to snakes you pussies. It's not like it was a cat or a dog. Another thing... Wow, what a nu metal piece of shit person whoever made this. That is probably the WORST music ever to be created.

    +0
  • todger May 5, 2006

    it's mice not mouses^^^^

    +0
  • tweek312 May 5, 2006

    They were playin' with him a little while before they said DO EEEEEEET!. I'd show that shit to my neighbors whiney ass little kidz.... bitchez would have nightmares for weeks!

    +0
  • stubart May 5, 2006

    i didnt know mice/rats could swim

    +0
  • imbetu May 6, 2006

    I could be wrong but I think, the only animal in the world that is born without the instinct to swim is us. even ants can swim...???

    +0
  • kkkkilla May 6, 2006

    shouldda been a black mouse. fuckin niggers!!!!!

    Hahahahahehehehohohohoho.JK

    +0
  • imbetu May 6, 2006

    not that I'm into ants but I read they can survive up to 9 hours under water... what the fuck ??? so they have gills???

    +0
  • cap-n_obvious May 6, 2006

    wow I'm gonna side with david gilmour on this fellas on all accounts. out of all the shit you see here your getting squemish watching someone feed their pets?

    +0
  • kkkkilla May 6, 2006

    ^^^^^^^^yea,like the pussies I thought they were. Say NIGGER now bitches. I know your weakness. I'll make you watch a kitty in the microwave for bout 10 minutes.

    +0
  • kkkkilla May 6, 2006

    ^^^what he said.

    +0
  • kkkkilla May 6, 2006

    kinda like the music though DG. Kinda like Rap till all the strings kicked in...

    +0
  • ibdirty1 May 6, 2006

    once again you play the best music!!!!!!!!

    +0
  • hail2redskins May 6, 2006

    one day u will have a son and he will be kiled by a tiger shark...or maybe a great white....and he will suffer the samre fate.....LOVE THE SONG BTW....but yeah......i dont kill anything on purpose...i love life...i love all animals

    +0
  • bebad269 May 6, 2006

    you bleeding harts can all kiss my wite naked ass

    +0
  • devildog04 May 6, 2006

    im gettin some motherfuckin pirhanas and im gonna put all sorts of shit in there. a bigger mouse is in mind, frogs, fish, maybe a turtle... and definitely a snake

    +0
  • pitbull89x May 6, 2006

    put a person in a tank with like 10 of those bastards....that would be a shitty way to die....try calibaldie he already got rid of the pesky hair for them

    +0
  • kuriosity May 6, 2006

    Maybe it would just be something of nature if not for the fact that parranahs eat stuff that is already dead in the wild. Looks like here though they just take what they can get to survive. It's sick. Done all for personal amusement.

    +0
  • kuriosity May 6, 2006

    ^^My bad, piranhas, not parranahs. *shrugs*

    +0
  • ichy May 6, 2006

    Stu, they love the water. Well maybe not this one anymore... Awful death for a mouse, though what goes around comes around... remember that vid with the cat in the pit with a few thousand mice. That tabby got tore up.

    +0
  • crazypooman May 7, 2006

    poor lil guy thats fucked up they did that lol i know it happends all the time but haha atleast give the lil guy a place where he can get out

    +0
  • jacksonsguilty May 7, 2006

    How could those fish be so cruel? Don't they know that mouse has a soul? Oh, wait. What am I saying? Kill the mouse!

    +0
  • cadillacricket May 7, 2006

    They didn't do it the right way. If you are going to bother making a video, use a Rabbit instead, and starve the Piranha for a few days.

    And if you want to be humane, slit the bunnies throat first. All things must eat, and all things must die.

    And if my son gets eaten by a tiger shark, I guess I will have to say that he shouldn't have been in the water in his seal suit.

    +0
  • calibaldie May 8, 2006

    I DONT KNOW WHO SINGS THAT SONG SASDIESEL BUT ITS A GOOD SONG TO SMOKE A STOGY TOO. YEAAAA IT MUST SOUND BETTER WHEN YOUR HIGH TO THE SKYYYYYYYYYYYYYY

    +0
  • gutsy May 8, 2006

    thats funny, u wanna know the song... I'll tell you.. HED only my Fav band. I can't get enough of that Shhhhwaaaattt...

    +0
  • gutsy May 8, 2006

    I'll bet the owner is an Atheist... call it a hunch

    +0
  • streetzips May 8, 2006

    Torturing animals leads to one thing - Another serial killer in the system!

    +0
  • pablosdog May 8, 2006

    There is a HUGE difference between eating your food to survive (the fish) and using the death of another creature as a form of pleasure (people). I'm not worried, God knows what's in your heart and some of you have ALOT to be worried about.

    +0
  • bebad269 May 9, 2006

    if its not a mous killer he makes it as hes gowing to be a rapest in a jason mask.

    ha ha thats funny streetzips you downt realy beleev that do you?

    +0
  • looney May 18, 2006

    i want to see the fish put in mouse cage with 5 black mice and see how he likes getting his ass kicked

    +0
  • stuemarini May 22, 2006

    i hate this shit....

    +0
  • honkie November 22, 2010

    stop being a bunch of sissies !!!! he is just feeding his fucking fish you bunch of sorry ass soft hearted mouse lovin bitches !!!

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register