Smooth Criminal

Jesse U.
4,096 Views 1 decade ago

This is just one smooth criminal. I bet that hurt too. Notice the way he didn't even try to move. He was like ouch.

32 Comments
  • djdynasty June 4, 2006

    This dumb fuck was all over the news. He fell a second time on top of the bottles trying to get out. He couldnt... so he sat in the store smoking a cigarette waiting for the police to arrest him. What a noob

    +0
  • firedog1112 June 4, 2006

    smart man i seen it on news

    +0
  • gasguy June 4, 2006

    fuckin coon ,not the smartest animal in the woods

    coons were breed for their brawn not brains,look it up

    +0
  • briandee June 4, 2006

    At least he landed on something soft.....His head !!

    +0
  • wileys_farm June 4, 2006

    I thought that fucking nigger was going to roll over and take a nap for a second.

    +0
  • tweek312 June 4, 2006

    All for a bottle of Pepsi.

    +0
  • devildog04 June 4, 2006

    couldnt he have made it worth his time and rob somewhere that has money... not alcohol and cigarettes?

    +0
  • truebrit June 4, 2006

    don't you hate that , when you drop into a shop and can't remember what you went in there for

    +0
  • douthinkicare June 4, 2006

    that was some funny shit HHAHAHAHA

    +0
  • calibaldie June 4, 2006

    gas guy is just mad cause that probably his store that got broken into by that crack head.you fucken gas price gauging muther fucker guy. That dude that fell into the store needs to walk over to the medical part of it and drink some pain killa cause that looked like it hurt.Hey gas guy fuck coon is not the dumbest animal in the world redneck crackerjacks are actaully the dumbest animas in the world. jack ass.

    +0
  • redwings June 4, 2006

    dumb ass of the day winner

    +0
  • loth June 4, 2006

    He fails at being a nigger. He must have missed the "Robbing a Liquor Store 101" class which every nigger is required to attend at the age of 12. I guess he can learn it in jail now...there may be hope for him.

    +0
  • kkkkilla June 5, 2006

    ^^^^^There's still no hope for you. You gonna die a dumbshit.

    +0
  • calibaldie June 5, 2006

    Well loth it all depends in what jail your talking about.I mean he could end up in a southern jail and learn how to fuck his sister/mother/cousin/daughter and learn how to slap his knee when that country music comes on.Hell one never knows. lol

    +0
  • calibaldie June 5, 2006

    Either way muther fucker belongs in jail.

    +0
  • poolqt June 5, 2006

    My neck my back my neck and my back Im gonna sue for $150,000! LMFAO What a dumbass!!!!

    +0
  • gen4x June 5, 2006

    you know sometimes they do win lawsuits like this while in jail... by suing the contractor who put in the ceiling, suing the owner for negligence, etc... fucking lawyers.

    +0
  • jesta31 June 5, 2006

    That shit was funny

    +0
  • dinkydaumarine June 5, 2006

    See what happens in those States where the liquor stores are closed on Sundays.

    +0
  • jesta31 June 5, 2006

    Not like that over here dinky, buy that stuff virtually anytime of the night.

    +0
  • dinkydaumarine June 5, 2006

    Here in Chicago we have this town, Cicero, just outside city limits, open 24/7. Been like that ever since Al Capone made his headquarters there.At least it was like that a few years ago. Nothing stays good forever.

    +0
  • jesta31 June 5, 2006

    We aint got no 24/7's round here that i know of, you have to go right out of town, which sucks really if you want another beer after pubs close, sometimes tho you get a lock in till 3/4/5 in the morn which aint too bad, suppose we cant have it all.

    +0
  • jennycks June 5, 2006

    it amazing how fast people fall

    +0
  • deathquest03 June 5, 2006

    too bad they got cought.

    +0
  • mostyles June 5, 2006

    youd think a gorrila would be a little better at climbing

    +0
  • billdgar June 5, 2006

    WHITE??? BLACK??? STUPIDITY HAS NO COLOR. JUST AMUSEMENT. DO YOU AGREE KILLA. I AGREE WITH YOU DEATH TO THE KKK.

    +0
  • _cantgetright June 6, 2006

    ....MISSION: NO WAY FUCKEN POSSIBLE!! lol

    +0
  • vadouchebag June 6, 2006

    speaking from experince are you. i found out why monkeys are so sad looking .................................................. .................................................. .................................................. its because in a million years thier going to be niggers. worse over, ones that cant even climb out of a alcohol store

    +0
  • vadouchebag June 6, 2006

    places in the ghetto dont have $ they have food-stamps, so in reply to your question, the answer is no. besides, niggers only need money for 40s, blunts, and cigs

    +0
  • vadouchebag June 6, 2006

    are u for real? i always thought it was spicks, then niggers, after all they did figuire out how to get the goverment to give them free money. i mean look at the way u write. i guess u could steal a cpu but not attend english class. am i white, or am i white? i mean right! well it is one in the same.

    +0
  • budz4me June 10, 2006

    that was fukin hilarious wholly shit im laughing my ass off , i thought he was just gonna sleep it off for a second roffl muwahahahahaha

    +0
  • dariddla June 4, 2007

    ...iiiiiiiiiiiiit's me again!!! "the most-hated"...good evening you pale skin fucks...lmfao...ya know whats so funny about this...you albino apes find this and other websites that show similar footage of some black or latino ppl doing dumb shit...yeah' ill admit it some of its dumb shit!...but...look at the majority of footage on this site and the others...what race is sticking all kinds of objects in their dicks,pussies and asses...what race constantly gets fucked up doing "extreme"-ly stupid sports...what race besides japs do you see eating each others shit...i could go on and on and on...but of course...i'm curious to see how these facts...i repeat FACTS!!!...are going to be defended.........or should i say justified and rationalized...on ya mark...get ready...GO crackers...... :)

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register