To Vanessa That Slut!!!

Jesse U.
8,907 Views 1 decade ago

Hope that dick was worth it. Hell I would have had some fun doing that to her car.

42 Comments
  • jgimages June 5, 2006

    ....thats good for that cheating whore but he should have done all that while she was in the car.......unfaithful cunt.....

    +0
  • ~ever~ June 5, 2006

    Never cheat. Never knows whose gonna catch ya!

    +0
  • yokiti June 5, 2006

    Did anyone else see that Ford product start up after hundreds of rounds went into it. Before anyone gets critical, I know it is a Mercury Sable.

    That is a lot better than throwing her belongings into the street.

    +0
  • deathquest03 June 5, 2006

    thats what im talking about! dirty hos.

    +0
  • dinkydaumarine June 5, 2006

    Good camera work.

    +0
  • dinkydaumarine June 5, 2006

    Think about it though. If we saw the video. The cops, D.A. saw it. Not real smart filming yourself commiting crimes

    +0
  • pitbull89x June 5, 2006

    Said he was paying for the car.....prolly in his name.....dirty cunt

    +0
  • yokiti June 5, 2006

    I didn't see any crime..., not as long as the car was in his name. The video should make it easy to get the restraining order though.

    +0
  • kissieface3769 June 5, 2006

    well honestly... how stupid does a bitch need to be??? why the HELL would you get caught cheating on a guy that you know has enough firearms for a small country?

    +0
  • jd8coke June 5, 2006

    The thing i found funniest was that the bullets go all the way through the car! You see these films on tv where some guy is hiding behing a car door and you think, yeah, you'd be dead if that were real life. Should have ties her to the other side and see if they could shoot round her!

    +0
  • evilgenius June 5, 2006

    nice work boys, now load that car back on that trailer and dump that holy piece of shit on her front lawn, ring the door bell and split.

    +0
  • jennycks June 5, 2006

    she hurt him, he hurts he car...fair if you ask me!!

    +0
  • briandee June 5, 2006

    I fail to see why he took it out on a defenceless car..I would have sold it !!!

    +0
  • jumbo118 June 5, 2006

    ...just what I was thinking.....

    +0
  • devildog04 June 5, 2006

    WTF?? I see why she cheated on him. He's fuckin crazy. What kinda normal person does that?

    +0
  • redwings June 5, 2006

    that was the sweeatist thing i have seen all damn day.get some of that bitch,i guess youre ass will be a walking cheating bitch

    +0
  • noahsblack June 5, 2006

    I wanna live where they from 1000 Rounds and not one cop..Thats some good shit

    +0
  • justwrong June 5, 2006

    Whaaaa, Vanessa cheated on me. Boo-fucking-hoo. Now you are free dude. Any bitch, (or asshole) who cheats isn't worth your time. Now you can tap all her hot friends

    +0
  • youngblood48 June 5, 2006

    shit sell the car for a dollar and give her the bill of sale...

    +0
  • zazu pitts June 5, 2006

    Everybody talks about doing shit like this when you're pissed but this chick is better off leaving a guy who would act on those desires. He probably "jacked up" her after he "jacked up" her car.

    +0
  • zazu pitts June 5, 2006

    Why would Vanessa ever cheat on such a romantic guy?

    +0
  • calibaldie June 6, 2006

    Some where in the back woods of Georgia some redneck stupid muther fucker is shooting up a car that he is still paying for. what a retard but that bitch deserved that. I wonder why Vanessa would cheat on a guy like him. lol

    +0
  • mostyles June 6, 2006

    what a bunch of fucktards.. burnt 100$ in ammunition and couldnt kill a CAR......

    id take a quart of gasoline ( 75 cents) and a pack of matches ( free) and that fucking thing wont ever start again.. promise

    +0
  • justwrong June 6, 2006

    i loved you hunnybunny

    +0
  • blaed June 6, 2006

    mo's right, they should have given it the coup de grace. they also should played it in slow motion with the godfather killing montage soundtrack.

    +0
  • blaed June 6, 2006

    oh yeah, "THIS IS WHAT YOU GET WHEN YOU FUCK A STRANGER UP THE ASS!!" best line ever.

    +0
  • kai-cat June 6, 2006

    Holes for the ho.

    +0
  • teamshowoff June 6, 2006

    shit my girl cheated on me one time, but i got her back, got her all fucked up on drugs and had about 6 of my friends fuck the shit out of her, got it on video, yea yea ya yea ye

    +0
  • pablosdog June 6, 2006

    she's better off without this fuckhead. I'm guessing she didn't even cheat. Told him it was over six months ago and he just didn't get it. Fucktard!

    +0
  • wileys_farm June 6, 2006

    shoot the fuel tank you IDIOTS.

    +0
  • loth June 6, 2006

    Well no shit it still started...all they did is shoot thru the doors and side windows. DURRRRRRRRRRRRRRR Better way to fuck up a car-find 6 stray cats, lock them in the car with a tub of water and food for a week

    +0
  • 2npink1nstink June 6, 2006

    These are the morons that make us Americans look like idiots. His mother/sister should have swallowed him!!

    +0
  • mrcameltoe June 6, 2006

    STUPID HILLBILLY FUCKTARDS ........ CANNOT SATISFY WOMEN SO WHAT DO YOU DO ? little pickle dick has a big gun ..... daaaaaaaaa

    look at what i can do .......

    +0
  • thundermug June 6, 2006

    "I can totally fix this! My dad's a T.V. repairman, he's got a killer set of tools!"

    +0
  • icepik7878 June 6, 2006

    I had to get an account set up to comment on this one. The guy said you shouldn't cheat on someone who's still paying for your car? Did he stop to think that the payments will still be due on the car, even after it's hauled to the junkyard? LOL...why not just keep the car, or sell it? idiot

    +0
  • zazu pitts June 7, 2006

    I think I like the people here better than over on consumption junction. Good videos but there's a lot of neocon redneck warmonger types over there. You guys are much cooler.

    +0
  • calibaldie June 7, 2006

    Thank you icepik i agree with you %100 and welcome to crazyshit let me introduce you to some regulars. Over thier is zazu pitts, shitlooker, thundermug, mrcameltoe, 2instink 1 inpink,loth, teamshowoff, pablos dog, justworng,devildog , jenny briande, now kkkilla is not here yet but he will and rockybalboa is absent also but his funny. say hi to icepik guys and gals.

    +0
  • jgimages June 7, 2006

    hey calibaldie what the fuck??? you forgot to introduce the biggest asshole on crazyshit his name is "vadouchebag"

    +0
  • geargrinder65 June 8, 2006

    And how do you get away with a crime? You tell no one and kill your partners!

    +0
  • budz4me June 10, 2006

    send them boys to Iraq

    +0
  • firenice August 12, 2006

    First off..I don't think real bullets were shot! A weapon like the one he's holding if it were real would tear that car to shreds. All the rounds fired...at least one would've hit the gas tank! Come on! Criminals have to be some of the dumbest people on the face of the earth, if you are going to video tape yourself and your buddies committing a crime (regardless if she cheated or not it's a crime) then you deserve to get caught for being a dumbass! Oh...Team show off...WHY in the world would you admit to having your ex raped??? Once again...If you are going to do something stupid and put yourself in a postition to get caught then you deserve to be caught for being...a dumbass!! Bet you are REALL proud of the fact that you drugged up a woman and had your buddies rape her!! Big man you are, with big balls!! Goes to show you that men aren't the brightest when it comes to certian things, lol I do stupid shyt like fuck up cars they are going to have to pay for! Nothing but a hillbilly with a small pecker who's pissed cause she wasn't getting any at home!! Her bad for not leaving him first, his bad for not giving the girl what she needs, lol

    +0
  • creepyshivers March 15, 2007

    hahaha

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register