Life At 12

Jesse U.
4,202 Views 1 decade ago

Little fucker should have never seen his teenage years. I wonder what they are going to do to him. He deserves to be beaten to death's doorstep.

33 Comments
  • billdgar July 10, 2006

    1st

    +0
  • billdgar July 10, 2006

    damn wheres the fanfare, I thought this was going to be a special moment! I don't get it

    +0
  • billdgar July 10, 2006

    anti-climax

    +0
  • thundermug July 10, 2006

    Put that little fucker on time-out.

    +0
  • nutty July 10, 2006

    Little turd

    +0
  • lickdeez July 10, 2006

    shoot that little mo fo

    +0
  • redcalx July 10, 2006

    i could tell he was 12, totally no taste in cars!!!!

    +0
  • jp5er July 10, 2006

    Why should the cops "keep a safe distance"? They should have ran this kid off the road and then beat his ass like they do everyone else! And when he wrecked they say tehy went up to the car and "talked to the kid. Why not start tazing, beating and cuffing this litle asshole? I guess this kid made the cops look like the pussies they really are on that day!

    +1
  • youngblood48 July 10, 2006

    that little fucker got balls...

    +0
  • hail2redskins July 10, 2006

    he wont get in that much trouble..hes 12....if i was 12 and i could do it all over again....i woulda been a bad mother fucker....

    +0
  • burgie July 10, 2006

    They should have pitted the little fucktard and shot him in the face.

    +0
  • uheathen July 11, 2006

    i really hate that show... not just because of the ass-hat for a host, but because they add sound effects to it. always gotta throw in a tire screech sound effect

    +0
  • calibaldie July 11, 2006

    12 day's,10 city's, and countless amount of sex, I'm back mutherfuckers. Hello crazy shit regulars.

    +0
  • bacord18 July 11, 2006

    cops must be embarrased..they were out driven by a 12 y.o!!! haha!! that's awesome..kudos lil buddy!

    +0
  • kkkkilla July 11, 2006

    Cali, good to see you back..Did you save us some pussy? And where my shot glass? LOL....That little driving mofo...Every parent on the block need to beat his ass. He's IN with the homeys cause them cops got OWNED. LittleLuckyBastard.

    +0
  • 2tone July 11, 2006

    hahaha yea, fuckin youngster.

    +0
  • nightshift187 July 11, 2006

    A.D.D.

    +0
  • harrharr July 11, 2006

    He must have been playing too much GTA on ps... he's parents needs a beating too.

    +0
  • gottiku July 11, 2006

    Gran theft Auto....good one, but too bad the police didn't fuck him up when he was caught

    +0
  • hottmale July 11, 2006

    LOVE THE WAY HE HANDLED THAT CAR....ITS A PITTY HE CRASHED

    +0
  • hydrochronics July 11, 2006

    NO KFCKILLA ALL UR RED ASS IS TAKEN BY THE NIGGERRRR WANABE'S ON CRAZY

    +0
  • sameold July 11, 2006

    ^^^^hydro thats weak. you're weak. Fucking hillbilly.

    +0
  • dpdiddy July 11, 2006

    Sit him down on his "naughty step." and no tv for 24 hours.

    +0
  • calibaldie July 11, 2006

    well thank you kkkkilla i see the stupid racist people like hydrochrinics are still here hi hydro

    +0
  • zazu pitts July 11, 2006

    He drives at about the same skill level as the vast majority of the asswipes who run from the law. Jail must be tough on a twelve year old.

    +0
  • junglebunnie July 12, 2006

    pooh lil gollywog

    +0
  • jacksonsguilty July 12, 2006

    Wonk wonk waaaaaa. I wish I'd have done shit like that when I was underage. That shit gets cleared off your record at 18, and being a troubled youth makes it easier to get grants and get into college. I think it's analogous to somewhat to that Frederick Douglass quote, something like you're not judged by the height that you've risen but from the depths that you've climbed. But then again, maybe I'll stay content with my life choices.

    +0
  • darkklown July 12, 2006

    Im fucking tired of people blaming games for their own stupid ass stunts people were doing

    dumb shit way before video games were even thought of. I play games to release my anger

    +0
  • jgimages July 13, 2006

    maybe if you got pussy more often and stop taking it in the ass you would'nt be so angry

    +0
  • jgimages July 13, 2006

    .....another philosopher in the making........

    +0
  • spittinvenom July 13, 2006

    these clips are gettin lame this was on tv ages ago c'mon crazyshit whats happening...?///

    +0
  • trinitysx July 14, 2009

    man wish i would have done that at 12 he probly didnt get into really really deep shit

    +0
  • woodchipper30 February 12, 2015

    IF I EVEN THOUGHT ABOUT DRIVING LIKE THAT I WOULD OF GOT THE BEAT DOWN OF MY LIFE AND HALF KILLED WHY YOU CRYING ETC ETC

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register