Sliced And Diced

WTF did he use his arm as a shield?

33 Comments
  • badger5 October 13, 2006

    thats put me off breakfast,......

    +0
  • teamshowoff October 13, 2006

    looks like kiil tank to a bit of his arm yea yea fuck the white race yea yea

    +0
  • doc October 13, 2006

    He jerked off to hard and had a blow out!

    +0
  • niles549822001 October 13, 2006

    Now kids, do not try this at home!

    +0
  • king_dingaling October 13, 2006

    Why block the eyes out? Like nobody's going to recognize the dude with the hunch back and jacked up arm.

    +0
  • kkkkilla October 13, 2006

    Cool. I ain't gotta come ta work tamorraw. Bud, Vicoden, and my remote for weeks...Hell Yea.

    +0
  • killtank October 13, 2006

    Thats what teams face is gunna look like when im done with it. Jam some rock salt in it and yer ready to go...

    +0
  • hornetmaker85 October 13, 2006

    Oh my god... bill just busted his arm all to fuck... quick... go get the camera.

    +0
  • siamesegoth October 13, 2006

    Looks like a cheap cut of beef.

    +0
  • just4orfun October 13, 2006

    jst saw it off, and beat off with it...lol!

    +0
  • koure October 13, 2006

    2 bad

    +0
  • u8one October 13, 2006

    my ol man's got an awesome set of tools....I can it.

    +0
  • u8one October 13, 2006

    ^ I can fix it

    +0
  • empress October 13, 2006

    that's what happens to all you male wankers. wac knows all about wanking related injuries.

    +0
  • October 13, 2006

    Hey man, can you give me a hand over here?

    +0
  • mike8putang October 13, 2006

    this is what happens when u stick ur hand in nasty pussy

    +0
  • imbetu October 13, 2006

    so you stick ur hand in a nasty pussy and your arm explodes? hmmm... Imagine if you used your toung?

    +0
  • hornetmaker85 October 13, 2006

    OK team... doesn't that gash do something for you?

    +0
  • ice-18 October 13, 2006

    His so fucked .. gope the won ..

    +0
  • jo5erock October 13, 2006

    I'm not gonna eat ribs anymore fuck it. And fuck no I'm not going to my interview at footlocker tomorrow morning, this dude just showed to me how dangerous it can be to work there hahaha.

    +0
  • teamshowoff October 13, 2006

    YEA I WANT TO RUB MY WHITE COCK IN IT YEA EYA YEA YEA

    +0
  • imbetu October 14, 2006

    fuckin team.....your a disaster!

    +0
  • dirtbag69 October 14, 2006

    you got to get them calls right at pee wee football or the parents will cut your ass.

    +0
  • siamesegoth October 14, 2006

    anyone noticed how clean the guys shirt is? you'd think he's be splattred head to toe after an injury like that.

    +0
  • beyondfear October 14, 2006

    Back in your cage Mongo.

    +0
  • count_belarius October 14, 2006

    Four Tits Martha strikes again... Hungry bitch.

    +0
  • wac301 October 14, 2006

    fuckyou emdepressed MY GIVE A DAMM IS BUSTED!!!! btw the closest youll ever get to royalty is burger king or dairy queen so shut the fuck up

    +0
  • mermaid_w_legz October 14, 2006

    would you like sutures or staples with that sir?

    +0
  • empress October 15, 2006

    You could never fuck me wac, you couldnt keep your dick out of your boy's ass long enough to put it in anyone else. Chicks rule!!!

    +0
  • teamshowoff October 15, 2006

    empress i would love to tit fuck you yea eya yea i like big tits yea yea

    +0
  • mermaid_w_legz October 16, 2006

    Empress.. Wac's son has a condition I understand.

    What a horrible thing to say :(

    Team said he wants to rub his white cock in that?? LOL!

    Oh yeah.... Team does have a cock....... lord does he EVER!! (I'll shut up now Teamsie.. k?)

    +0
  • diducthat October 16, 2006

    ugly shirt

    +0
  • babba October 17, 2006

    osama find ich gut

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register