The Mother Of All Fuck Ups

Yeah, this is one time he really should have got it right. Better luck next time.

41 Comments
  • badger5 November 5, 2006

    those new gillette razors are fierce,....

    +0
  • knucklefux November 5, 2006

    this is why you put the barrel of the gun IN YOUR MOUTH, not under your chin. this stupid fucker flinched and has to live through some serious surgery just to look like shit. maybe next time he'll get it right. dumbass.

    +0
  • facialetizia November 5, 2006

    he shooted himself... and missed

    +0
  • nudrop November 5, 2006

    If you can't kill your self, than you really are shitty at everything. I don't know how this guy is going to pay for that medical bill. That is nuts. Crazy how his nose is still attached like that. I want to see the after photo of the repair job. Should he be called "Tyler Durden"????

    +0
  • findher69her November 5, 2006

    YOU KNOW ITS FUCKED UP IF PHOTO SHOP CANT FIX IT!

    +0
  • roguefire44 November 5, 2006

    Maybe the second time around he'll get it right...

    +0
  • pnutt November 5, 2006

    Finally got a pic of empress before she piles on the makeup! Auckland bitches are fuckin ugly!

    +0
  • ripstarr November 5, 2006

    repeat?

    +0
  • youngblood48 November 5, 2006

    damn hows he gone suck a dick in prison now......

    +0
  • mermaid_w_legz November 5, 2006

    pinkslit1 wrote:

    The poor guy was married to mermaid...the good news is he finally got it right. :)

    ------------------ said pinkslit as the door hit her in the ass on the way out.. :)

    +0
  • mermaid_w_legz November 5, 2006

    thanks 'blood, I will have fun in here again sweety.. now that the stench has gone

    +0
  • 3btr2 November 5, 2006

    How in the hell is he breathing with all that blood and no nose or mouth? And that has to hurt like a mother.

    +0
  • diducthat November 5, 2006

    jumped off the roof onto a engineering stake?

    +0
  • wicked_m4 November 5, 2006

    Aw look, Waycool (aka Pinkslit) is only posting here in the Peanut Gallery because she know I can't delete her banned ass.

    +0
  • youngblood48 November 5, 2006

    ^^^^^muahahahahahahaaaaaaaaa....thats right legz post on baby....waycool, fat fucking sloppy ass bitch...we had a beauty contest last nite and you came in second place...that fat fuck in the golf cart holding a parrot got first...damn i voted for ya....

    +0
  • thebirdbiotch November 5, 2006

    ^^^^^LMMFAO

    +0
  • mermaid_w_legz November 5, 2006

    ^^^ LOL uh huh

    +0
  • bigjim November 5, 2006

    I treated a young man in the hospital about twenty years ago who made the same mistake. He used a 12 gauge and succeded in removing everything from his jaw to his forehead. Wonder what ever happened to that guy...

    +0
  • mermaid_w_legz November 5, 2006

    sk8erboi12345 wrote:

    mermaid_w_legz wrote: ^^^ LOL uh huh .....you wont be laughing when you find out I was fucking your drunken husband 3 years ago......love PINKSLIT/ alias/ sk8r -------------

    3 years ago?? hmmmmmm gee goes to show what you know herpes cunt licker

    +0
  • youngblood48 November 5, 2006

    hey legz...she got the boil part right...like the ones that come up on your ass....

    +0
  • assholistic November 5, 2006

    I years ago I worked with a guy who cut off most of his face with a chain saw. .By accident. I figure it must have looked a lot like this.

    +0
  • boogie November 6, 2006

    hey sk8erboi, shut the fuck up already, stupid fuck face cunt. damn u need to be the one in the pic.no wait, hopefully u get it right.so we dont have to read your stupidity. u stanky ass taco.

    +0
  • wtf November 6, 2006

    failed suicide that has got to suck, either he ran out of ammo or had second thoughts. even more reason to commit suicide looking like that especially because it was self inflicted

    +0
  • pnutt November 6, 2006

    yup...thats empress/sk8rboil/katheter1/pink's pic the bitch cant even kill herself right...Sad really. Anyone out in Auckland want to do me a big favor?There is a lump of rotting meat that needs to be burned...

    +0
  • kin2inuyasha November 6, 2006

    Walk it off.

    +0
  • catamite November 6, 2006

    mermaid - gash seething with stinky fishy bacteria - get the douch bag quick!

    +0
  • gottiku November 6, 2006

    It looks so wet, can i stick my dick in it.

    +0
  • catamite November 6, 2006

    yeah, why not apply a semen poultice - should heal it up nicely. Me, I'd apply a tincture of fresh human faeces; after all, that's what this cunt really deserves.......Jesus, can't even kill HIMSELF.

    +0
  • wtf November 7, 2006

    Looks like this guy's life just got a whole lot worse than it was before, must suck having to explain how his face got fucked up like that

    +0
  • nywtf November 7, 2006

    ^^^??WTF??^^^

    HOT??.....OK! IM A NURSE & I THINK IM GONNA BARF!,Just When Ya Think You've Seen It All.......EE......NASTY"SHIT"!

    +0
  • ron420 November 7, 2006

    i knew of someone that tried to kill himself just like that i wonder if it's the same guy

    +0
  • cap-n_obvious November 7, 2006

    what does that feel like? not just the pain but the lack of sensation from your missing face, what does it feel like when cold air hits the inside of your head? all those muscles that control facial expressions is what's left even partially functional? what if he tried to smile? would it spread the wound wide open?

    +0
  • topdawg November 7, 2006

    he did that shit with a bb gun took about 1000 shots

    +0
  • skababy69 November 8, 2006

    SEE WHAT HAPPENS WHEN THE AIM IS ALITTLE OFF

    +0
  • slaybelle November 15, 2006

    Anybody catch the irony? He FAILED at SUICIDE.

    What's next? :D

    +0
  • misslatin215 January 31, 2007

    ouch!! what happend

    +0
  • xantradorn September 9, 2007

    hope he doesn't have children

    +0
  • thehoff May 28, 2008

    No point in even staying a live at that point.

    +0
  • kenfromdublin September 21, 2008

    Most of the sick jeering 'commentators' here have minds that would look worse his face if their sick psychology manifested itself physically - this is just too horrible for words - if he felt suicidal before this - how much worse could he feel now?

    +0
  • myengland September 27, 2008

    But why don't you love me ?

    +0
  • bootymanager January 31, 2009

    He'll be fine.

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register