One Crispy Critter

Jesus!!! Look at the bones.

30 Comments
  • burndog65ca November 17, 2006

    stop saying first its getting gay

    +0
  • stuccoking November 17, 2006

    okay then.second!!!!!!.crikey he is well done.meat is coming off the bone.

    +0
  • nickkk November 17, 2006

    Okay then "Third its getting gay".

    +0
  • diducthat November 17, 2006

    for the forth time I love ribs

    +0
  • jo5erock November 17, 2006

    Am I the fifth one? Does that make me gay? Right on dudes!!!!!!!!!!! hahahaha.

    +0
  • jo5erock November 17, 2006

    Now I have to get serious and I hope you guys do too. I'm a bout to take the most important desition and since I have no friends at all hahaha and I consider you fuckers my closest and more intimate friends (shit I'm lonely) I have to ask you about this: Should I a buy the Xbox 360 or Play Station 3? I'd read good and bad things about Xbox 360 so I don't know, give me a hand please family!!!!!!!!!!! hahaha

    +0
  • buddernutts November 17, 2006

    Well, you now have absolutly no friends here now either. You have went off topic and totally asked the dumest question I could think of anyone to ask. You wonder why you dont have any friends? Its because you sit in front of that computer day in and day out. You sit in front of you game console day in and day out. DUDE!!! GO GET LAID!!! Anything.....run, walk, talk, go fishing, go hunting, go drinking at a local bar or have a bum by you some beer and sit on a curb somewhere and drink it there if you aint old enough to go to a bar. Try this.....push yourself away from the keyboard, stand up, put the pizza pocket down, walk outside, and yell, "Kiss my ass your fucking slitches! Its me, the bidog up in this bitch! And anyone got a problem wit it, fuck you too!" There, does that feel better? dumbfucker. Oh, back on topic.......I'd like my ribs with just alittle BBQ sauce please.

    +0
  • diducthat November 17, 2006

    playstation 3 gets my vote

    +0
  • burndog65ca November 17, 2006

    dude get a 360 it will be way better than sony bitchstaion 3

    +0
  • u8one November 17, 2006

    can I get that well done please?

    +0
  • mike8putang November 17, 2006

    nothing like burnt muslims !!! go for the x-box

    +0
  • nywtf November 17, 2006

    Nasty Smellin,Im Sure..And BTW: No Xbox/ps3 Is Worth The Trouble This "New" One Is Causeing (Trying To Get Ahold Of One) ,Unless Your Thinking Of Sellin It On Ebay,For THOUSANDS.......

    +0
  • jtru November 17, 2006

    Jo5erock, me and my girlfriend are pretty hardcore gamers and I have really looked into this. I've had a 360 since it came out last year and have to say that I've had no problems with it and have been extremely happy, happier than I was with my Game Cube or my PS2. The PS3 is not only over priced, but due to some serious research I have noticed that many of them are having problems. I personally am waiting a year to a year and a half for them to drop the price and release more units that will have the bugs worked out. I am however going to get the Nintendo Wii, not sure if you know much about it but it's utilizing an entirely new control system that works off of motion sensors. Not too mention you can download virtually the entire library of Nintendo, SNES, and Sega Genisis games onto the system, that right there was a selling point for me. Now if you haven't pre-ordered the PS3 or the Wii then you won't be able to get one for a while where as the 360 should still be availabe for another two weeks or so. The PS3 probably won't be available for 6 months to a year, the Nintendo Wii should have more units available either before the New Year or soon after. Hope that helps.

    +0
  • nudrop November 17, 2006

    whats a "desition"??

    +0
  • teamshowoff November 18, 2006

    yea fuck that nigger

    +0
  • mermaid_w_legz November 18, 2006

    after all that shit Team comes in with a little whisper lol

    Hey Team!! where ya been baby boy? smooooochies :)

    +0
  • boogie November 18, 2006

    holy shit teamshowoff, your a dipshit!!

    +0
  • whiteisweak November 18, 2006

    i like teamshowoffff better

    +0
  • magnumjack November 18, 2006

    Shit.. by the time i got to the bottom of the page, I completly forgot what picture we were looking at. so for the console thing just by a better computer or go and find a friend that has a pas3 or a 360, i could find a fuckload of more ways to spend 600$ and have more fun. Back to the picture... musta been pretty painfull, hope its a terroriste that picked up his napalm by accident instead of his c4.

    +0
  • jo5erock November 18, 2006

    jtru and everybody else thanks for the comments it was very helpful, now what impressed me the most wasn't your research jtru dude where can I find a girlfriend like yours hahha shit most of the girls bitch about video games. And nudrop I meant decision shit I can't misspell something because you're all over my ass hahahaha. Finally BUDDERNUTTS man I do exercise, from my computer desk to the badroom to pee, then from the comp. desk to my bed, shit I'm already tired just thinking that I have to pee right now hahahahahaha.

    +0
  • jo5erock November 18, 2006

    Oh and yeah Nintendo Wii sounds like one of the best choices, plus Mario has been the father of all video game characters!!!!

    +0
  • jo5erock November 18, 2006

    Final thought when are the japanese or somebody else gonna start making burners for video games?? shit every single time they're more and more expensive, soon you'll pay $1500 for the fucking console and $600 for a fucking game, they either keep it low or give me a raise at work shit hahaha

    +0
  • 1badmofo November 18, 2006

    that is someone's thanksgiving turkey

    +0
  • wtf November 18, 2006

    Looks like that car did a good burnout

    +0
  • 4leftturnsx500 November 19, 2006

    I'll play with myself before I shell out $599.99 plus tax for a fucking game! Fuck, 600 bucks...that's two good prostutes!

    +0
  • kane November 19, 2006

    ^^^ Two good prostitutes? WTF happened to $20 Crack Hoes?

    +0
  • boogie November 19, 2006

    ^wtf,a 99¢ hamberger hoe!!!

    +0
  • 4leftturnsx500 November 19, 2006

    I want to get LAID, not killed by a disease! I won’t stick my pretty cock into just any ole hole you know? I want some primo stuff…like Mermaid! Now dat’s what I’m talkin’ bout!

    +0
  • wtf November 19, 2006

    Looks like there was some HOT action in the backseat

    +0
  • longheel44 December 1, 2006

    Smokin'!!!

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register