Muddy Waters

It's almost like adding insult to injury.

18 Comments
  • imbetu December 8, 2006

    FACE PLANT

    +0
  • thomas11 December 8, 2006

    mud in the eye.

    +0
  • nickkk December 8, 2006

    Ha/Ha...faggot!!! Don't just want to run those motherfuckers over when you seen the peddling down the side of the road? They want to piss and moan about "sharing" the road and how they have rights. Well, fuck them!!! If they really wanted to share the road; the son of bitches would stop at the fucking intersections and stop signs like the rest of us. Now MY fucking tax dollars are being spend to add and extra 2 feet to the side of the road for a fucking bike path. Mother-Fuck that!!! Take your sorry faggot asses and GET ON THE FUCKING SIDEWALK like the people use to do when the wanted to ride their bikes. GET OUT OF THE FUCKING ROAD!!!! DID YOU LEARN ABOUT MOMENTUM IN YOUR 6TH GRADE SCIENCE CLASS? === I want to run you fuckers over as bad as I want to hit the errogent niggers that walk out in front of my car at wal-mart. FUCK YOU ALL!!!

    +0
  • loft3166 December 8, 2006

    Ha Ha Fuckin Ha i hate you fuckin fag cyclist

    +0
  • thundermug December 8, 2006

    That reminds me of the last time I ate at Taco Bell.

    +0
  • xshaniquax December 8, 2006

    WTF WAS HIS DUMB ASS DOING RIDIN THAT BI8KE THROUGH ALL THAT MUD.GEEZ WHAT A MORON.HE DESERVED THAT ONE.LMAOO

    LMAO@THE PERSON WHO TOOK THE PICTURE ..NOT EVEN HELPING..BUT SNAPPING A PIC FIRST.

    +0
  • nazi December 8, 2006

    nice B I K E !

    +0
  • wtf December 8, 2006

    looks like he is in deep shit

    +0
  • jesse69 December 8, 2006

    That fancy-ass helmet won't keep that cocksucker from drowning! LMAO! I hate those spandex wearing MFers! We use to take 3 feet of old garden hose,and whoever was riding shotgun would lean out and give them a 40 mph blister across thier ass,,goddamn,I miss the good old days!!!

    +0
  • jesse69 December 8, 2006

    Shit,,I just remembered something else we used to do,,,drive along in front of them,and break beer bottles on the shoulder,,like 2 feet in front of them,,I'd forgotten how much fun they were to hate. I'll probably go to hell for some of the shit I've done.That's where all my friends are gonna be anyway,,so fuck it!!

    +0
  • imbetu December 8, 2006

    shitlooker wrote "a dick sized seat" FLMAO

    +0
  • mermaid_w_legz December 9, 2006

    I like to drink Mudslide too, but that is doing it the hard way!

    +0
  • copenhagenman December 9, 2006

    all a bicycle is good for is to work your legs off to give your ass a ride.

    +0
  • manwhore December 9, 2006

    fuckin dumbass

    +0
  • diducthat December 9, 2006

    sure beats hitting concrete!

    +0
  • drunk101 December 9, 2006

    i think thats blackgod trying to steal that bike, and all that black on his face isnt mud hes just black and fuckin ugggly, one for the mothafuckin bros yo lol

    +0
  • getrealfast December 11, 2006

    If you hate bicycles, you're probably fat. As for this guy, he should have realized what he was about to ride through... It's funny... but for all of you that hate it... that is sad.

    +0
  • inka December 13, 2006

    lmfao

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register