Damn Addicts

She wants to make sure she has a needle for that smack.

26 Comments
  • thomas11 March 11, 2007

    yes pls

    +0
  • cruiserman March 11, 2007

    Give her a overdose....

    +0
  • suckit March 11, 2007

    slut

    +0
  • 1tothedome March 11, 2007

    Id poke her

    +0
  • geargrinder65 March 11, 2007

    Oh I'm sure her mother is so proud of her!!!

    +0
  • teacherka March 11, 2007

    ouch!!

    +0
  • fuckin_bitch March 11, 2007

    That is just plain fuckin sick if that was my kid i would smack her upside the head!!!!

    thats not even funny thats just plane sick she needs seriouse help!

    +0
  • t_dog8 March 11, 2007

    Thats what happens when ur uncle visits to much when ur a little girl........

    +0
  • nazi March 11, 2007

    is that u misslatin...?

    +0
  • wicked_m4 March 11, 2007

    I think it's cool. People have to do what they enjoy, and others can just fuck off.

    +0
  • man0war March 12, 2007

    Ow! cool tat tough.

    +0
  • wicked_m4 March 12, 2007

    Fuckin_bitch, is that air plane sick, or wood plane sick? I'm seriouse (sic).

    +0
  • ramafistfadge March 12, 2007

    thats bobbins.....

    +0
  • welshlongman March 12, 2007

    wicked_m4...lmao..seriouselee funee..

    +0
  • bubbacrow March 12, 2007

    this is the kinda girl you could fuck in the ass with yer foot and she give you 20 bucks. classy

    +0
  • misslatin215 March 13, 2007

    hey nazi that is not me..... i think u trying to be funny....haha

    +0
  • nazi March 13, 2007

    I wouldn`t bet on that...!!!

    +0
  • xatzasgse March 14, 2007

    xixi nice

    +0
  • theblob06 March 14, 2007

    like to pin that to a matress

    +0
  • laportebaby28 March 15, 2007

    that is so stupid

    +0
  • elbambino215 March 15, 2007

    I bet on it nazi got a fuckin proplem I bet dats ur fuckin mom bitch!

    +0
  • remingtons_s March 18, 2007

    I feel like punching her.

    +0
  • danny_420 July 21, 2008

    imim with kool-guyk SHOW ME THE TITTIES!!

    +0
  • rockr_mom4 June 29, 2009

    Aww look.. she recycles her syringes ..

    +0
  • icacorpse October 6, 2009

    this is body modification..nothing to do with drugs..thought u fucks were up to date on shit..damn.

    +0
  • tastybedsore April 5, 2010

    whats up with the blair witch tramp stamp thing anyway?

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register