What is your favorite flower?

Mine is a tulip but this kind only comes in red. Looking at one of these is kinda like staring at the sun. It's hurts your eyes to look at and makes you wonder how it got there.

41 Comments
  • machine April 6, 2007

    First Post Bitches......crashtest your posts are getting more lame each time you post,and by the way i live across frum your p.o.box in lantanna,well you stupid fuck my p.o.box is there to lol,while i was there i stuffed one of my pubes in the key hole.which means your p.o.box key has come in contact with my nutLMAO I HAVE BEEN HOLDING BAK TELLING YOU BUT YOU JUST WOULDENT SHUT YOUR DICK LICKER..AND I BET YOU THINK IM JOKING.WELL LET ME FIX THAT... THE POST OFFICE IS RITE NEXT TO A STRIP MALL AND ITS ABOUT 75YDS WEST OF FEDERAL HWY..LMAO YOU STUPID FUCK IM GUNNA TELL YOU ONE MORE TIME YOUR NOT EQUIPT TO HANDLE THIS...AND IF YOU DONT BELEIVE ME LOOKIN THE KEYHOLE..your a goddamn fucktard crashtest..keep running your fuckin pie hole and ill run rite over rite now and splash the fucker with my piss..goddamn i tried tellin ya,ya fuckin moron

    +0
  • machine April 6, 2007

    crashtest blew his ass-hole out, and wants to know one thing. can it be fixed???.......don't make me post up on your ass first.

    +0
  • crashtest69 April 6, 2007

    wut the fuck?????????????????????????????

    +0
  • crashtest69 April 6, 2007

    OMG!!! SHOOT IT FOR CHRIST SAKE!!!!!!!!!!

    +0
  • pinkcheeks April 6, 2007

    ewwww

    +0
  • crashtest69 April 6, 2007

    please kill it please

    +0
  • suckit April 6, 2007

    ^^^^well well well chrashtesticles you keep on comin back for another look do you wanna hit it i bet you do you low down rent boy

    +0
  • ramafistfadge April 6, 2007

    hahahahahaha.....thats disturbing!!!! fancy goin to the docs with that......!

    +0
  • crashtest69 April 6, 2007

    no i came back to make another post,see what you get or assuming?

    +0
  • crashtest69 April 6, 2007

    ^^^does the fact i have balls make me attractive to you ??you sure dont mind talking about them

    +0
  • sleeko April 6, 2007

    Dude, you gotta lay off the Mexican food.

    +0
  • laportebaby28 April 6, 2007

    Ouch!! Looks fake.

    +0
  • theblob06 April 6, 2007

    thats called a blow out. it happens in weight lifting...........but did ta see the gator teeth?

    +0
  • crashtest69 April 6, 2007

    yeah it called below out lol im a dork

    +0
  • briandee April 6, 2007

    The surgeon made a complete ass of that surgery.

    +0
  • gurtman23 April 6, 2007

    i seen that on the Discovery channel the guy was abducted by aliens the gave him an anal probe shoved their big green slimy cocks up his ass and this is the result. its true i seen it

    +0
  • mg196 April 6, 2007

    Well, this os one of two things. It is either "Trunk butt," which is what gay dudes get after years of getting pounded, or it is photoshop. I am guessing it is actually the latter.

    +0
  • crashtest69 April 6, 2007

    r u serious???^^^^^that can happen in real life???i thought you and blobster were joking

    +0
  • crashtest69 April 6, 2007

    can it be fixed???

    +0
  • youngblood48 April 6, 2007

    looks like he needs a new anal tube.....inner liner is fucked....

    +0
  • 1tothedome April 6, 2007

    If they can fix it its gotta hurt like polio. If it is from anal sex the only way to fix it is to shoot the guy dead or else he will always like to take it in the turd cutter. Fucking faggot

    +0
  • 1tothedome April 6, 2007

    2nd comment -- You can tell it is a fags ass cause if you look in the background you see a bed that is in perfect order - not a wrinkle on it. How many straight weight lifters do you know who would make their bed like that? and if he was a weight lifter his cock would be shriveled from the roids

    +0
  • crashtest69 April 6, 2007

    machine your posts are getting more lame each time you post,and by the way i live across frum your p.o.box in lantanna,well you stupid fuck my p.o.box is there to lol,while i was there i stuffed one of my pubes in the key hole.which means your p.o.box key has come in contact with my nutLMAO I HAVE BEEN HOLDING BAK TELLING YOU BUT YOU JUST WOULDENT SHUT YOUR DICK LICKER..AND I BET YOU THINK IM JOKING.WELL LET ME FIX THAT... THE POST OFFICE IS RITE NEXT TO A STRIP MALL AND ITS ABOUT 75YDS WEST OF FEDERAL HWY..LMAO YOU STUPID FUCK IM GUNNA TELL YOU ONE MORE TIME YOUR NOT EQUIPT TO HANDLE THIS...AND IF YOU DONT BELEIVE ME LOOKIN THE KEYHOLE..your a goddamn fucktard machine..keep running your fuckin pie hole and ill run rite over rite now and splash the fucker with my piss..goddamn i tried tellin ya,ya fuckin moron

    +0
  • crashtest69 April 6, 2007

    i buy my cigs 40yds away..lol p e o of crazy shit got my nut hair in his pocket,,goddamn im good

    +0
  • machine April 6, 2007

    crashtest you stupid cock wrangler I can't believe you posted the same shit i did word for word, get a life loser

    +0
  • crashtest69 April 7, 2007

    ^^^yeah dumbass you post about putting your nut hair in the p.o.box -sure dumbass

    +0
  • crashtest69 April 7, 2007

    ^^^and noin this senario you are definitly the loser think of all the people laughing at you rite now..goddamn im still laughin

    +0
  • crashtest69 April 7, 2007

    and to answer your question about what schmegged is... NOW YOU KNOW LOL I LOVE INBREEDS

    +0
  • crashtest69 April 7, 2007

    machine is such a lame ass that he jacked my post and reposted it as his own#1 douche boy i already pm everybody about it a week ago,so they know your lying #2you dont know my name so theres no possible way you could sabbatage my mail box,,i am telling you now machine get the fuckoff my back so i dont have to keep discracing you#3like i said its bad ehough everybody knew what i did before you jacked my cock,whoops my post. now after making a complete moron and liar out of yourself im telling you now your p.o.box is gunna be a little bio-boobytrap.i know you feel like a chump,but just because you have made actual physical contact with my genitals dosent make you a bad person,just a really stupid one,nowthis is what im gunna do.im gunna try ignoring your pathetic ass one more time,the next time you fuck with me your gunna wish it was onl.y a nuthair in your box.nice try with the little post thingy,but like i said everybody already new a week ago.so you might wunna undo what you did cuz everybody already knows i stuffed my nut hair in your p.o.box,like i said im gunna ignore your pathetic ass one more time.if you fuck with me again its just gunna be more

    +0
  • blacquereighn April 7, 2007

    Hey. Looks like Ol' Johnboy was engaging in some healthy, Caucasoid, pastime fun and got his shit pushed in. This is the result of what happened when he tried to pull it out. Trailer Trash guys sure are crazy!!

    +0
  • dunedain April 7, 2007

    ^^^^^^^^^^^miss nigger reighn heres some facts for you.A.I.D.S. is the fastest growing in every aspect of the black community.homosexual black males its growing fastest.then straight black females aids is second fastest then straight black males.africa has 70 percent aid because stupid niggers cant figure out how to prevent aids with a condom they are to stupid.in fact there is a huge problem with african newborn babies getting aids because there is a myth going around in africa that aids can be cured by fucking a virgin.so the fucking nigger animals are actually raping babies thinking they are gonna cure aids but instead giving newborn nigger babies aids.your people are fucking animals.spreading aids to your own people in both america and africa.god is punishing you animals for all your sexual infidelity and the curse is on you.you anima;ls dont even know who your babies fathers are your in and out of jail killing each other and spreading diseases like aids like a plague.you should all soon be destroyed and there are some of us who are planning to carryt out gods will and deastroy yoiur animal seed and polluted bloodline.you reighn over shit you are the black queen of shit you are the queen of the aids empire you are dirt.

    +0
  • crashtest69 April 7, 2007

    ^^^hey ranger dain look in the forums for a thread named windmills

    +0
  • jdarren April 7, 2007

    crash looks like machine has struck a nerve got you on the run

    +0
  • beyondskrewed April 7, 2007

    Lol @ crashtest.

    +0
  • misslatin215 April 9, 2007

    i wonder if it hurts when he takes a shit...

    +0
  • anoyherdayhear April 11, 2007

    That guy is f--ked up!{liked the post dain}

    +0
  • detroitleanin April 11, 2007

    So how was your trip to san francisco?

    +0
  • litox April 14, 2007

    His colon is fucking popping out!

    +0
  • sydfloyd April 17, 2007

    Do People Realy Enjoy Looking At This Shit?? That's Just Fucking Sick!!!

    +0
  • robbietink May 16, 2007

    own up now ,who done it !!!

    +0
  • travass August 10, 2011

    whites invested sweat and money into this country and well niggers invested aids and homosexuality so i see a whigger with a blowed out ass in this picture ayyy blacquereighn

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register