E for effort

So I guess this girl gets some points for actually attempting to wear a G-string. She's gotta learn that it's not the g-string that makes the ass it's the ass that makes the g-string.

24 Comments
  • judasz May 26, 2007

    first

    +0
  • judasz May 26, 2007

    Tinfoil hurts my teeth when I chew it. Kinda Nice ass though.

    +0
  • lickadslit May 26, 2007

    Stick that ass in a microwave and watch the lights

    +0
  • onewhoistoaste May 26, 2007

    ^^^^Then it would be one hot ass^^^

    +0
  • rsrmike May 26, 2007

    I think that might be a dude... hope none of you fuckers jerked it to this shit... unless of course you think Unicorns kick ass, in that case carry on

    +0
  • rodgtard May 26, 2007

    women hands.id slamhole it!

    +0
  • onewhoistoaste May 26, 2007

    Personally I would use duct tape. since thats seems to be the theme today.

    +0
  • maskofphantasm May 26, 2007

    Now that would hurt your filligs. OUCH. I'd still eat it.

    +0
  • theblob06 May 26, 2007

    LITTLE KIDS!!! THAT IS CALLED A BUM YOU RETARDS^^^^^AND IT IS A LADYS BUM.

    +0
  • youngblood48 May 26, 2007

    hey wadda bout a bikini made out of zip ties.....

    +0
  • rodgtard May 26, 2007

    in america its called an ass! learn english! get it! simpilton fuck!

    +0
  • theblob06 May 26, 2007

    ^^^^BETTER YET YB. WHAT ABOUT DUST. AY DUST. YA GOT ANY DUST?

    +0
  • jgimages May 26, 2007

    zzzzzzzzzzzzzz

    +0
  • rodgtard May 26, 2007

    ^^^^^^^^brainwave pattern!

    +0
  • skoal36 May 27, 2007

    smoke some crack off that foil and lose some weight

    +0
  • theblob06 May 27, 2007

    ^^^^that smelly spic has no brain rodgtard

    +0
  • theblob06 May 27, 2007

    cum_stimulator wrote: Hey pReTTyBoy blob, I bet the tattoo looks likethatfucktardcrashpest’s

    ass!! Do you lick his ass before you insert yourlittledick,pReTTyBoY......shredded....LOL...I

    haven’t yet seen any shredding by the moronic brotherhood, patheticfatboy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ARE CRASHES

    FRIENDS GOING TO PUT UP WITHTHISASSHOLE!!!!!!!!!!!!!!POST UP

    PEOPLE!! JGIMAGES IS WITH THIS BUTTHOLE!!!

    +0
  • jgimages May 27, 2007

    hey rogturd joined forces with dumb and dumber.....oh yeah this is gonna be fun....lol

    +0
  • jgimages May 27, 2007

    .....hey guys lets all join forces and lets fight that evil spic jgimages!!!!!! yeah!!! he is against the brotherhood!!!! we will stand together and win!!! ..........................i'm sorry...... you guys are to funny and pathetic...

    +0
  • nazi May 27, 2007

    an ass is... byebichesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!

    +0
  • rodgtard May 27, 2007

    ipost for reasons a 3rd class citizen like you would not be able to comprehend.something about being on top of the race pile,and not having to worry about being called a spick with shit colored skin.you know,something you live with everyday!

    +0
  • swanton_queen May 27, 2007

    Dumb ass cunt.

    +0
  • copenhagenman May 28, 2007

    ^^^^yeah. what she said.

    +0
  • sleeko May 29, 2007

    I'd hit it! Sans the foil, of coarse.

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register