Your tranny schoolgirl fantasy

You better study long and hard before you go running off into a room with a bunch of schoolgirls. Afterall if they are all shemales your gonna have some trouble fighting off ten horny ones with dresses on.

32 Comments
  • sleeko August 1, 2008

    "Ghey, Ghay, Gay, Gai...etc.

    +0
  • gon_o_rea_drip August 1, 2008

    this is not the men's room.

    +0
  • twistatoe August 1, 2008

    Greg...I never knew you were into that...

    +0
  • thecarmelcrow August 1, 2008

    Well all those nukes we dropped over there helped them out ... now all the men have two pieces or is that peaces?

    +0
  • thundermug August 1, 2008

    My buddy's girl's dad is a vice cop in San Francisco. He always tells us that the majority of the asian hookers are men. I think he meant it to be a cautionary tale, but where's the fun in being cautious? No risk, no reward, right?

    +0
  • fetuswithaids August 1, 2008

    Four of them are throwing up the number two.That means two of them are non-shit eaters.

    +0
  • havanutha August 1, 2008

    "How many testicles do you have?"

    +0
  • thoward August 1, 2008

    A good reason to own an A.K. with A fifty round clip. cures what ails them.

    +0
  • osterius August 1, 2008

    ^^AK sucks, get an MP5

    +0
  • zedex August 1, 2008

    Something just ain't right about that photo. Oh, yea, thats it: THE WHOLE DAMN PHOTO

    +0
  • thoward August 1, 2008

    I'm lucky to be able to afford what I've got. I suffer from a rare diseace called poor white boy syndrum

    +0
  • fetuswithaids August 1, 2008

    ^^^Fuck an A.K.and a MP5!I'll take a Heckler and Koch G49 and well all shoot it out.You guys can hide behind a truck,and I'll still turn you into worm food.

    +0
  • jo53rock August 1, 2008

    Alright NRA meeting is over, coming back to the picture, that sucks they're men and yeah I won't risk in San Francisco having sex with an Asian dude i won't do that shit and I promise I will never fuck a guy again, ops forget the last thing I said.

    +0
  • jo53rock August 1, 2008

    Thundermug do male-Asian hookers eat shit too? is not that I'm interested or anything I'm just curious hahaha.

    +0
  • thundermug August 1, 2008

    Dunno...I think that costs extra.

    +0
  • ouch August 1, 2008

    Not even with your dick JAy

    +0
  • pluggedahole August 1, 2008

    It's been proven! Man or woman, asians all look the same. There's no way to tell untill the clothes come off but by then, it's too late.

    +0
  • micarone August 2, 2008

    Ummm... I feel somewhat "weird"... Just like I'm missing something... Oh... Wait a sec! I forgot my fukken M-16! Lead to the ghays!

    +0
  • madbasturd August 2, 2008

    well i think they are lovely.. (i really must stop drinking absynthe)

    +0
  • kasyr August 2, 2008

    that just ruined my asian fantesies

    +0
  • mouser August 2, 2008

    aww man there goes my fetich

    +0
  • sikamikanico August 3, 2008

    good way to sneak into the woman's locker room.

    +0
  • pissonyourface August 3, 2008

    gay

    +0
  • calikronzhotie August 3, 2008

    what abuncha freaks! asian freaks! asians smell!

    +0
  • thizzkidd August 4, 2008

    I love asian school girls. . . just not the ones that have a penis!

    +0
  • lonecapone August 4, 2008

    Usually the rule of thumb in Frisco is to stay away from ANY hookers on the street!My buddys doin a stent in Quentin for beatin a he/she that looked like a model,turned out to be a fella.Go to any massage parlor n you can see the girls to fuck!

    +0
  • lickadslit August 4, 2008

    Think I'll pass

    +0
  • melizza14 August 5, 2008

    CALLED SHEMALES!!!! HOT SEXY CHICKS WITH COCKS!!!! IM SERIOUS, NO PHOTOSHOP OR ANY OF THAT CRAP...

    +0
  • breaker August 7, 2008

    orange

    +0
  • manik October 24, 2008

    boy, girl, it really doesn't matter. those gals are gorgeous!

    +0
  • consigliere March 20, 2009

    I'd fuck all them guys

    +0
  • kennyknight0 September 16, 2010

    aw that poor dog in that photo lol sad but funny

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register