Piss beer

We all know what the subliminal message in this advertisement is. When you drink tons of beer your gonna want to do one thing and one thing only. Pee.... oh wait and fight don't forget that one.

32 Comments
  • twirler August 6, 2008

    THE GIRL OF MY DREAMS

    +0
  • twirler August 6, 2008

    A BERR DISPENSING TWAT

    +0
  • jo53rock August 6, 2008

    It's giving birth to a beer, she will later have a beer day!!!!

    +0
  • twirler August 6, 2008

    BEER

    +0
  • twirler August 6, 2008

    AM I GONNA GET YELLED AT FOR POSTING TO MUCH?

    +0
  • thunderbutt August 6, 2008

    Yup. STOP POSTING SO MUCH!!!!!

    +0
  • jo53rock August 6, 2008

    ^^Yeah man they rather have this shit with no comments at all than having too much!

    +0
  • godless1 August 6, 2008

    I feel a little dirty after this.

    +0
  • thundermug August 6, 2008

    Why did the Hulk tie a beer to his pecker?

    +0
  • gon_o_rea_drip August 6, 2008

    i'm calling FAKE!!!Wheres the gerbil?

    +0
  • thoward August 6, 2008

    green beer is gay

    +0
  • chloe6 August 6, 2008

    Shrek?

    +0
  • alanakbar August 6, 2008

    Is this supposed to make my mouth water, or make me feel gay, cause I'm a little confused right now.

    +0
  • bucknuts August 6, 2008

    Thats it for green bottled beer for me.

    +0
  • gimmehead August 6, 2008

    My beer smells like fish

    +0
  • kingkey August 6, 2008

    nice cheeks....

    +0
  • fetuswithaids August 6, 2008

    So what your telling me,is more Germans have had bottles inserted into their asses than any other race?

    +0
  • judasz August 6, 2008

    costume condom for the Hulk

    +0
  • shimmery315 August 6, 2008

    that ass needs a loofah.

    +0
  • chloe6 August 6, 2008

    3 bottles, lol...Im slow today...damn, this cold...

    +0
  • turkishniyazy August 6, 2008

    if looking at that ass makes me gay then am gay hahaha

    +0
  • ouch August 6, 2008

    GAY

    +0
  • mouser August 7, 2008

    hulk beer :) make me hot

    +0
  • jim-brownski August 7, 2008

    fuckin stupid and boring...... jo53rock, you are a fuckin retard

    +0
  • breaker August 7, 2008

    the hulk is a freak

    +0
  • iknowhugh August 7, 2008

    That crap taste like piss anyways.

    +0
  • rodeye2 August 7, 2008

    The pic is upside down and its 2 big bottles and one small one,ur all drunk.

    +0
  • madbasturd August 7, 2008

    stand on ya head now rod and tell us what this reminds you of?

    +0
  • lickadslit August 7, 2008

    who the fuck turned my monitor upside down?

    +0
  • jgimages August 7, 2008

    twirler??? are you another fudge packer??? wtf is wrong with you.....but then again with a name like twirler what did i expect

    +0
  • melizza14 August 8, 2008

    SHIT I TOLD FIONA SHREK'S PENIS WOULDN'T SATIESFY HER LIKE ME... HAHAHAHA

    +0
  • melizza14 August 9, 2008

    AND SHE'S BACK...

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register