2 whales on the beach

Most people find it hard to believe that some whales are actually mammals but if you look around hard enough you will find proor that there isn't a huge difference between them and humans.

45 Comments
  • maskofphantasm August 27, 2008

    I'll take em both. Oh yeah,,,FIRST

    +0
  • sleeko August 27, 2008

    I find them kinda sexy..

    +0
  • lickadslit August 27, 2008

    Save the whales shit save your ass

    +0
  • lickadslit August 27, 2008

    Oh hell who am I kidding I'd hit it come closing time if nobody else was around.

    +0
  • thoward August 27, 2008

    fat pussy is better than no pussy some times. better put on the beer goggles to be safe tho

    +0
  • thizzkidd August 27, 2008

    id take both of em back 2 my room and smash wit no problem, those fat bitched need love 2. . . and id be tha one to give it to em

    +0
  • thizzkidd August 27, 2008

    Maybe it has to do with tha fact that im a negro. . . i like fat white hoes hahahahahahaa

    +0
  • thoward August 27, 2008

    thizzkidd are you really a negro or just another blackman?

    +0
  • godfatherems August 27, 2008

    Hey Jay! Let me have their phone numbers cause I'm down for sloppy seconds! I know you've hit it already!

    +0
  • thundermug August 27, 2008

    Fucking manatees.

    +0
  • jmann August 27, 2008

    thizzkidd is a nigger. he is always crying about racist remarks. go vote for obama you fucking monkey

    +0
  • thizzkidd August 27, 2008

    jmann. . . be sure to wipe dat black lipstick off my dick when your done suckin it you inbred trailer trash honky lol

    +0
  • judasz August 27, 2008

    They may be a little fat but at least they are not obese. Id hit them.

    +0
  • thizzkidd August 27, 2008

    oh. . . and i am votin for obama. . we bout to paint tha white house black you honkeys. . .and i KNOW yall are MAAAAAD hahahahahaha

    +0
  • thunderbutt August 27, 2008

    couple of channel markers

    +0
  • zpimpin1 August 27, 2008

    fat chicks are like scooters.fun to ride until your friends find out

    +0
  • jermo69er August 27, 2008

    ID FUCK BOTH OF THOSE BITCHES!!!!

    +0
  • jgimages August 27, 2008

    beached orcas.....

    +0
  • holyshit! August 27, 2008

    HURRY PUSH EM BACK IN THE OCEAN, THE WHALES ARE SCREAMIN, WE ARE FAMILY!!

    +0
  • shimmery315 August 27, 2008

    that's some strange bait you're using.

    +0
  • venomlegions August 27, 2008

    Oh, Hell Yeah!!! My kind of action!!!

    +0
  • ozgreg August 27, 2008

    Two big fat heffers, stop fucken eating bitches

    +0
  • kasyr August 27, 2008

    the one on the left has some nice titties

    +0
  • gimmehead August 27, 2008

    You are blocking the ocean!

    +0
  • jo53rock August 27, 2008

    I would fuck them both if they let me fist fuck them, yeah I always do really dirty shit with girls that have emotional needs and need love so bad :)

    +0
  • ouch August 27, 2008

    I'd hit em both at the same time and come back for seconds

    +0
  • bddfromc August 27, 2008

    Fat girls need love too.

    +0
  • pissonyourface August 28, 2008

    I'd fuck 'em both too... but I'd piss on thier faces when I'm done and threaten thier lives if they let word of my hog fucking ways to a single soul!

    +0
  • sikamikanico69 August 28, 2008

    i'd only fuck the one on the right.

    +0
  • pissonyourface August 28, 2008

    I'd fuck 'em both... but I'd still have to piss on em and threaten thier lives for spillin the beans!

    +0
  • unlimitdinches August 28, 2008

    ill hit

    +0
  • gee_money August 28, 2008

    my type of lady i would hit them both. tag team them!

    +0
  • twistofcain August 28, 2008

    so thats what a sperm whale looks like.

    +0
  • myengland August 28, 2008

    oh yea fucking them both in the surf great

    +0
  • jgimages August 28, 2008

    joeycock.........c'mon man stop talking shit...you don't get no real pussy

    +0
  • d90girl August 28, 2008

    High tide in 3.5 seconds...

    +0
  • jim-brownski August 28, 2008

    quick tranquilize em! lets get a crane in here and drop em back in the water! better yet..... lets kill two birds with one stone and drop them off at jmanns place.

    +0
  • gon_o_rea_drip August 29, 2008

    the one on the right has a fat bubble ass....PERFECT!!!!

    +0
  • bighohn August 30, 2008

    First of ALL obama is the white est black guy i've ever seen. Second of all whales are mammals you fucking idiot.

    +0
  • stoner6 August 30, 2008

    awe hell yeah,,,fat girls rock!!!!!!

    +0
  • mouser August 31, 2008

    damn

    +0
  • nazi August 31, 2008

    I find them kinda sexy...BYE WHALES bichez$x!

    +0
  • lerch September 4, 2008

    hey look out.... there goes 2 over grown pampass fishes......

    +0
  • harmeggido October 12, 2008

    HUNGRY HUNGRY HIPPOS!!! fuckable tho lol

    +0
  • megatron2010 March 29, 2010

    i saw them on the beach i would be very happy and i need f a good conversation, with the idea of some great 3way sex later that night, m type of women, a few extra bits just turn me right on, i dont like skin and bones

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register