> PICTURES > THE CURSE OF THE SAGGY TESTICLES
Crazyshit.com Pro Tip: Meet Hot Chicks for By Using Fling!!
The curse of the saggy testicles
Rate This:
sucks 12345678910 awesome

  • Info
    • Share:
posted by Greg J. on 9/1/2008

The Curse Of The Saggy Testicles

You know it's almost time to go when your nutsack hangs down so low it's dipping into the toilet bowl.  Consider it natures suttle hint that you life is going into the crapper.
EMAILED: 178
VIEWED: 425438
RATING:


 

Guess how she got this way

Buried in sluts

Every inch of thick cock hurts her!

Ghetto fuckin fails

Super cute amazing fuck

Naughty sluts deep drilled

Comments From the Peanut Gallery
zisisub
they ’re longer than his dick
[reply]
posted on: 09-01-08 @ 12:32 PM

dirtysanchez
first
[reply]
posted on: 09-01-08 @ 12:32 PM

zisisub
nonononono :)
[reply]
posted on: 09-01-08 @ 12:33 PM

dirtysanchez
Im done with this 1st shit
[reply]
posted on: 09-01-08 @ 12:35 PM

twistatoe
I guess thats what they look like when they take all those rings, vices, and other contraptions off of them?? Shit...those things are so saggy, it looks like he nursed a baby elephant for 5 years!
[reply]
posted on: 09-01-08 @ 12:35 PM

zisisub
lol
[reply]
posted on: 09-01-08 @ 12:36 PM

bigmanwalking
just had ’em washed there didja? gonna oil ’em up now? gonna, gonna get that, you know, that li’l machine of yours? that machine that you use to pull them apart? huh? that uh, that set of rings there that you curl around ’em, that stretch them down further? gonna feel like your guts are in your legs soon? makes u, uh, makes u feel spunky? tried to get them off once, almost passed out from the pain? gonna, uh, gonna heat up some needles later? huh li’l buddy? nooo, you’ll be fine, you need the break.
[reply]
posted on: 09-01-08 @ 12:43 PM

twistatoe
you sound like you speak from experience there bigmanwalking. I ain’t sayin’, I’m just sayin’.
[reply]
posted on: 09-01-08 @ 12:49 PM

bigmanwalking
2 tea bags thank you, and marm will have just the one.
[reply]
posted on: 09-01-08 @ 1:08 PM

chloe6
^^You sound like Stewie from Family Guy...^^ Geeeeeez, so gravity law doesnt affects only women boobs, lol...
[reply]
posted on: 09-01-08 @ 1:20 PM

thoward
Why do ya’ll do that to your selves? da wang is not to be harmed. da wang should be held gentley by cute young women. not poked peirced branded or buchered
[reply]
posted on: 09-01-08 @ 1:53 PM

jim-brownski
do your balls hang low do they wobble to and fro? can you tie them in a knot can you tie them in a bow? can you throw them over your sholder like a continentail soldier?.... do your balls hang low
[reply]
posted on: 09-01-08 @ 2:00 PM

zpimpin1
need to hang them on the blond, on the page before
[reply]
posted on: 09-01-08 @ 2:05 PM

bigmanwalking
chloe got it right.
[reply]
posted on: 09-01-08 @ 2:10 PM

gurtman23
i bet he sits on those fuckers all the time
[reply]
posted on: 09-01-08 @ 2:16 PM

twistofcain
that cant be real... nothing can cause your scroutumn to split like that
[reply]
posted on: 09-01-08 @ 3:08 PM

d90girl
What he’s got in them damn things...Buckshot !!??
[reply]
posted on: 09-01-08 @ 3:11 PM

sikamikanico69
the stretchy guy from fantastic four.
[reply]
posted on: 09-01-08 @ 5:02 PM

shimmery315
his girlfriends name is hoover.
[reply]
posted on: 09-01-08 @ 6:04 PM

fetuswithaids
Find some method of relief,buddy.
[reply]
posted on: 09-01-08 @ 7:08 PM

gon_o_rea_drip
is this the same fucker with that pisteon thingy from last week?
[reply]
posted on: 09-01-08 @ 7:14 PM

d90girl
Sorry guys, if you wanna impress the chicks, THATS NOT THE WAY TO GO !!!!!!!!!
[reply]
posted on: 09-01-08 @ 8:26 PM

ouch
Holly Fucking testicles batman
[reply]
posted on: 09-01-08 @ 8:30 PM

conquerorcampi
Is it odd I wanna pick one up and let it hit the other kinda like one of thoes lil metal balls on the strings that you get for your desk?
[reply]
posted on: 09-02-08 @ 4:24 AM

kc8yrk
now jmann is all excited
[reply]
posted on: 09-02-08 @ 6:26 AM

jmann
kc8yrk doesnt even have to bend down to tea bag his mom, im proud of you
[reply]
posted on: 09-02-08 @ 2:50 PM

lickadslit
Who’s the sneaky sum bitch that got a picture of my nut sac and put it on the Internet?
[reply]
posted on: 09-02-08 @ 4:31 PM

mouser
i bet there is a prosedure in L. A. to solve the problem
[reply]
posted on: 09-02-08 @ 10:31 PM

pissonyourface
Hahahahahahhahahahah
[reply]
posted on: 09-03-08 @ 12:27 AM

lerch
what the, this whatever it is, definitely isn’t from this planet. damn this is what you call a deadbeat set of balls.
[reply]
posted on: 09-03-08 @ 12:28 AM

venomx
oooh. i bet you like these roasting nuts d90girl ;)
[reply]
posted on: 09-03-08 @ 5:30 AM

buzzhawg
I bet he makes Barry White sound like Bart Simpson.
[reply]
posted on: 09-03-08 @ 10:42 PM

ozgreg
Ouch would still Hit it........Ouch you could swallow those man and have a full stomach for once without killing the cunt
[reply]
posted on: 09-05-08 @ 11:34 AM

satanscandy
EWWWW=(
[reply]
posted on: 09-13-08 @ 8:57 PM

weinerpickle
I bet they touch toilet water when he shits.... Might i recomend the scrodum ladel 2000,with a pearl handle pistol grip?
[reply]
posted on: 10-02-08 @ 8:58 PM

Related Shit

EXPOSED TESTICL... EXPOSED TESTICL...
When sticking shit in your dickhole goes oh so wro....
SAGGY BALLS TRA... SAGGY BALLS TRA...
This poor kid got a glimpse at his first set of ol....
YOU AIN'T SEXY ... YOU AIN'T SEXY ...
I wonder if they thought this was going to be sexy....
WOULD YOU HIT I... WOULD YOU HIT I...
Gravity has certainly not been kind to this one. E....
ASIAN BOOB WARM... ASIAN BOOB WARM...
In some countries they are proud of saggy tits.&nb....
SIT DOWN, RELAX... SIT DOWN, RELAX...
Pooping indoors on a toilet day after day can get ....
FASTEST CRAPPER... FASTEST CRAPPER...
Shit-in-go is the crapper you need when you are a ....
STATUE OF CRAP... STATUE OF CRAP...
One of the visitors of crazyshit said he went to t....
THE EXPLODING T... THE EXPLODING T...
I've had my fair share of shit explosions, but thi....
GET YOUR FREE O... GET YOUR FREE O...
That's right folks, you too can finally have your ....
WOULD YOU HIT I... WOULD YOU HIT I...
Yikes. I wonder what her ass looks like when she's....
CRAZY JAMAICAN ... CRAZY JAMAICAN ...
I don't see the problem here. I for one, typically....