Look into my brown eye

What kind of horrible shit do you have to do in a past life to have your job consist of making sure dudes didn't shove anything up their asses. Genocide or maybe baby eating.

38 Comments
  • lilithdahl September 29, 2008

    ummmm looks ..... fun?

    +0
  • darkwestern September 29, 2008

    I'd guess cavity search, but usually they go a bit deeper than just looking at their cornholes...Who knows who cares

    +0
  • sleeko September 29, 2008

    Otherwise known as the jailhouse smile.

    +0
  • briskman11 September 29, 2008

    Yes officer thats the asshole that stole my wallet!!!

    +0
  • madbasturd September 29, 2008

    help its waving at me

    +0
  • frky101 September 29, 2008

    I would love to have that job.

    +0
  • shimmery315 September 29, 2008

    hey there lil feller.

    +0
  • sleeko September 29, 2008

    While you're in this position, the officer will insist that you cough, to expell any contraband you might be trying to smuggle into the jail. Unfortunetly, for the cop, sometimes something else comes out. Then you may be promptly "cleaned up"....with an ice cold fire hose. Just another reason, of many, to stay out of jail.

    +0
  • lickadslit September 29, 2008

    Speak ol toothless one.

    +0
  • greenjoker September 29, 2008

    Alright, which one of you has my keys.

    +0
  • judasz September 29, 2008

    Asian vending machines. He's just checking out the product.

    +0
  • godless1 September 29, 2008

    You thought you had a shitty job?

    +0
  • neuronmisfire September 29, 2008

    Back stage at an clay aiken concert.

    +0
  • thoward September 29, 2008

    nom thank you I will stay unemployed.

    +0
  • ramafistfadge September 29, 2008

    checking for nutritional value?

    +0
  • ouch September 29, 2008

    There’s a Bear in there

    And a chair as well

    People with games and stories to tell

    Open wide CUM inside

    Its Jail school

    +0
  • fetuswithaids September 29, 2008

    It'd be great,if one of them dudes blew ass all over the"inspector's"face!

    +0
  • jgimages September 29, 2008

    as i look at this picture it only reminds me of the american people ....we are in that bent over postion right now with this useless government we have

    +0
  • pandochka September 29, 2008

    So if I shout in your ass and hear an echo, you win a prize.

    +0
  • dirtbag69 September 30, 2008

    that guy must have 30 30 vision to see from that far away or he's been shit on before

    +0
  • diesel91 September 30, 2008

    Someone call Mike Rowe and tell him we have another dirty job for his show

    +1
  • jaimejam September 30, 2008

    Prison Choir Practice

    +0
  • yestrnight September 30, 2008

    lol some funny fuckin comments 30 30 vision lol

    +0
  • yestrnight September 30, 2008

    see the guy in the middle carring on a conversation with the guy next to him lol

    +0
  • tidus September 30, 2008

    Whats behind door I mean hole number 1?

    +0
  • linc September 30, 2008

    Brought to you by barrack obama

    +0
  • sitedog September 30, 2008

    thank you sir,may i have another!!

    +0
  • metalhead September 30, 2008

    where do I apply?

    +0
  • linc September 30, 2008

    i can see it now "I'm barrack obama and i approve of this ad"

    +0
  • rareranking September 30, 2008

    Really! no comment I'm am lost for words

    Well maybe i'll say this i hope i never goto prison

    +0
  • sitedog September 30, 2008

    ^i dont think this is a prison i think its the vatican

    +0
  • madbasturd September 30, 2008

    is this a vietnamese bicycle rack?

    +0
  • mouser October 1, 2008

    damn that job blows :(

    +0
  • lightweight October 1, 2008

    yep...its definately brown! tick

    +0
  • skippyd October 1, 2008

    think in jail they call it 'star gazing'

    +0
  • sirleefy October 2, 2008

    Police have a new idea how the banana theif has been getting them out the store

    +0
  • madmands October 3, 2008

    that would be the new method for a taliban to hide a grenade or bomb or something haha!

    +0
  • juggalo4ever November 2, 2008

    hello is anybody home marco

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register