Mystery crotch

What happens when you have your junk burned so badly it's unrecognizable as a sexual organ? You start going into the womens bathroom of course. That's probably not a big deal if you are already a woman.

37 Comments
  • sleeko October 10, 2008

    Just shoot me....please.

    +0
  • crzmn1 October 10, 2008

    he's not going to get laid for a long time sux to be him

    +0
  • drtyrell October 10, 2008

    Holy shit. Melt man meat.

    +0
  • jmann October 10, 2008

    is that a guy or a girl? jesus fucking christ. i guess thats what the whore in the movie seven looked like after that guy fucker her with that pointy metal cock

    +0
  • chloe6 October 10, 2008

    AHHHH!! O_O

    +0
  • lickadslit October 10, 2008

    And just in time for Halloween

    +0
  • 19bambam91 October 10, 2008

    so wait is that a girl or a guy...well either way its not gonna pretty if ya see that thing naked

    +0
  • skyartist October 10, 2008

    Another McDonalds coffee in the lap.

    +0
  • lickadslit October 10, 2008

    ^^Note to self never order Mc Donalds coffee^^

    +0
  • metalhead October 10, 2008

    he could just slice a hole in that shit and start some new sick fetish, he/she'd be a fuckin star!

    +0
  • zpimpin1 October 10, 2008

    damn

    +0
  • shimmery315 October 10, 2008

    o

    +0
  • richonaids October 10, 2008

    shit bro thats a woman... check the first pic... its either a fourth degree burn or that scarification shit... my moneys on the fire...

    +0
  • sleeko October 10, 2008

    Looks like someone pissed on the wicked witch of the east

    +0
  • xxxismael October 10, 2008

    its a girl..

    +0
  • redcalx October 10, 2008

    that looks stingy!

    +0
  • madbasturd October 10, 2008

    and todays question is.. WTF?

    +0
  • fukedupasshole October 10, 2008

    HOT DOG GET UR HOT DOG!!

    +0
  • gettinhead October 10, 2008

    OH SHIT......TRAVIS BARKER???...I GUESS I WILL HAVE TO START GIVING SHANNA MOAKLER SOME PIPE HUH?..yep i dont care how famous you are, no woman would touch that strawberry shortcake lookin crotch

    +0
  • 420420 October 10, 2008

    its like a car wreck i cant look away

    +0
  • fetuswithaids October 11, 2008

    Looks like an over cooked hot pocket.

    +0
  • t_dog8 October 11, 2008

    Never sit on the hot log..

    +0
  • khaslave October 11, 2008

    so that's what it looks like after you've masterbated with a cheese grater.

    +0
  • skippyd October 11, 2008

    could that possibly be the result of an acid burn??

    +0
  • fidelcastro October 11, 2008

    u want my meat?

    +0
  • cadavher666 October 11, 2008

    SKIN STUFF :(

    +0
  • briskman11 October 11, 2008

    "Wow my balls are so HOT!!!!!!" owwww owwwww

    +0
  • rareranking October 11, 2008

    Thats horrible now you know some man did that to her for cheating on him or making sure if he cant have it no one else will

    +0
  • twistofcain October 11, 2008

    that sucks.

    +0
  • ramafistfadge October 11, 2008

    shit!...hide hard on under leg...casualy walk out of office

    +0
  • myengland October 12, 2008

    God he got some speed up on his last fuck or she was really tight

    +0
  • gon_o_rea_drip October 12, 2008

    melty mamma

    +0
  • gon_o_rea_drip October 12, 2008

    in pic 2 & 3 looks like shes giving birth to a brain.

    +0
  • melanie1962 October 12, 2008

    This is why you should not light farts! O_O

    +0
  • deluxone1 October 12, 2008

    if that was a man then why is he wearing pink panty hose?

    +0
  • meloncito October 26, 2008

    It is best to use soap once in a while

    +0
  • sexylatina November 30, 2008

    Omg! Looks painfull!

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register