hanging by the seat of hooks in your ass

Sure lady go ahead and defile one of the greatest god given gifts that is a womans ass. Those hook scars are really sexy after they stop swelling up and getting all infected from dirty creek water.

41 Comments
  • thoward October 27, 2008

    now hit it with a stick

    +0
  • yokiti October 27, 2008

    Most people just eat more to cure a flat ass.

    +0
  • bigmanwalking October 27, 2008

    i was having a fucked up day till i saw this picture. Thank you crazyshit. Lilith you're still bone-worthy.

    +0
  • skoal36 October 27, 2008

    lickadslit you know you use black ckicks for limb limbs

    +0
  • sleeko October 27, 2008

    "WTF?" just doesn't quite cover it.

    +0
  • lilithdahl October 27, 2008

    ^thank you bigman.

    and she's gonna rip herself a new hole.

    +0
  • lilithdahl October 27, 2008

    wait... it looks like she already has. I didn't see all the blood before.

    +0
  • havanutha October 27, 2008

    If she likes THAT, then you know you're getting anal from her.

    +0
  • itsallaboutme October 27, 2008

    shes getting ready for the fisting competition with shaq as the guest fister

    +0
  • khaslave October 27, 2008

    Jail bait!

    +0
  • lilithdahl October 27, 2008

    it has to be cold if she's wearing long sleeves, why would you do something like this in the cold? especially hanging over WATER.

    +0
  • itsallaboutme October 27, 2008

    well if shes doin that at all shes got to be retarded any way so the water really cant be too much of a factor

    +0
  • lilithdahl October 27, 2008

    erm. true.

    +0
  • itsallaboutme October 27, 2008

    besides she dont want to hurt her face if her ass rips apart and she goes crashing down

    +0
  • thunderbutt October 27, 2008

    Talk about your hang-ups......haaaaaaaa!!!!That was fuckin stupid!

    +0
  • madbasturd October 27, 2008

    just chuck her in the keep-net

    +0
  • madbasturd October 27, 2008

    what did he use for bait?

    +0
  • 169johnw October 27, 2008

    I'm pretty sure that ain't no chick.Just some Fag with a self mutilation thing going on, AND is a cross-dresser!

    +0
  • twistofcain October 27, 2008

    i like it... there is something sexy about this pic..

    +0
  • intellexicon October 27, 2008

    As a 90% AssMan, 10% titty man , I am appalled, get those hooks otcho ass girl

    +0
  • shimmery315 October 27, 2008

    must be huntin shark.

    +0
  • thoward October 27, 2008

    don't let the meskins see that they will think it's a pinyata an knock the shit out of it

    +0
  • gon_o_rea_drip October 27, 2008

    well at least to have multiple holes to fuck from the ass side of things.

    +0
  • fetuswithaids October 27, 2008

    "Hey Guys!I caught a fish!"

    +0
  • atom October 27, 2008

    I can skin a slitch, and run a stootchline, a country boy can survive. Amen

    +0
  • bloodfox October 27, 2008

    wow what a hooker

    +0
  • happydaze74 October 27, 2008

    odd very odd

    +0
  • briskman11 October 28, 2008

    Hey my dad drives that exact same Jeep wrangler...mom, is that you???

    +0
  • syakotan October 28, 2008

    DAMN, my fantasy, she gots tits growin out her ass!

    +0
  • lickadslit October 28, 2008

    Want to impress me hang by your clit.

    +0
  • lickadslit October 28, 2008

    We are done fucking why are you still hanging around ?

    +0
  • madmands October 28, 2008

    yeah now she has 10 holes instead of 2!

    +0
  • meloncito October 28, 2008

    It is a new sexual still pointing, yes, that is literally hanging from the rear, sexy

    +0
  • dirtbag69 October 29, 2008

    this might not be a bad thing she wont be siting on or ass watching ophra and DR phil all day

    +0
  • mskitty October 29, 2008

    WTF??? LOL!! It hurts just looking at it!!

    +0
  • nightbird October 29, 2008

    What a waste of flesh. Looks like she has nice legs.

    +0
  • redcalx October 29, 2008

    what the fuck is wrong with people? ,, or is it just me???

    +0
  • mouser October 31, 2008

    gotta fuck

    +0
  • micki March 13, 2009

    I bet she has crazy fucking sex.

    +0
  • shape_shifter March 18, 2009

    Ahh i new way to bob for apples.......

    +0
  • uptowngirl50 June 16, 2011

    That's a hell of a way to get a drink of water. A 7/11 was probably right around the corner...

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register