Vultures eating humans

Make no mistake. If you die in the middle of a field wild animals are gonna come out and pick your bones clean. Lest just hope you aren't still alive when they decide to start the meal.

42 Comments
  • black_power552 November 14, 2008

    That's what happened when that cunt, dog breath, talk shit. I feed his corpse to the vultures in my backyard. Thug for life

    +0
  • dog-breath November 14, 2008

    tut tut black-p....c'mere and get a big scrummy wummy hug!

    +0
  • halfwitboy21 November 14, 2008

    leave those poor birds alone you skinny asshole!!

    +0
  • puddin-tame November 14, 2008

    Wow.

    +0
  • sleeko November 14, 2008

    Mother natures payback

    +0
  • lickadslit November 14, 2008

    Just wait till thanksgiving MY ASS!

    +0
  • buttplugg November 14, 2008

    Its Victoria Beckham sunbathing in the nude..

    She's looking a little bit fat ....

    +0
  • tripod November 14, 2008

    THAT'S EXACTLY WHAT THE USA WILL LOOK LIKE AFTER JUST 4 YEARS OF BARACK HUSSEIN OBAMA.

    +0
  • intellexicon November 14, 2008

    hey birds gotta eat too

    +0
  • ramafistfadge November 14, 2008

    any BBQ sauce? im gonna start on the ribs...!

    +0
  • dog-breath November 14, 2008

    A new fad diet....the vulture system

    +0
  • tattoofreak November 14, 2008

    eille ces quoi le fuck avec les neg la ...esti ..

    +0
  • khaslave November 14, 2008

    best diet ever!

    +0
  • shitouttaluck November 14, 2008

    the black vultures came and went. because the ribs are all gone

    +0
  • 169johnw November 14, 2008

    Tattoofreak-That's mean.I don't even know for sure what you said,but I know it's mean!And , what part of New York was this photographed?

    +0
  • thunderbutt November 14, 2008

    fuckin hen-pecked or what?!

    +0
  • dog-breath November 14, 2008

    tatooboy stop fuckin swearing....damn!......sorry lord...forgive me!

    +0
  • rareranking November 14, 2008

    PAYBACKS A BITCH!

    +0
  • 2wheels4ever November 14, 2008

    dude...your bones are hanging out

    +1
  • shimmery315 November 14, 2008

    i want the wishbone.

    +0
  • dog-breath November 14, 2008

    I've heard of size zero but fuck me (sorry lord) but is this size negative or something ... think the weight issue has gone way too far!

    +0
  • dog-breath November 14, 2008

    FUCK ME ....i only went out to feed the ducks! ....sorry for cussin lord god above .... i cower and whimper before you!

    +0
  • jocy November 14, 2008

    eww

    +0
  • anadentone November 14, 2008

    this shit is PETA approved XD DOn't worry the person was a PETA employee so no lost XD

    +0
  • jayrolet November 15, 2008

    god dammit theres a bone in my stew

    +0
  • tnuts900 November 15, 2008

    I dont think the birds could have gotten his bones picked clean before someone saw him/her laying dead in an open field...

    +0
  • shelly-leeds November 15, 2008

    hed fight back, but he dont have the guts.

    +0
  • briskman11 November 15, 2008

    I think you can cancel the ambulance, Doc!!!

    +0
  • yeayeayea November 15, 2008

    Walk it off!!

    +0
  • ikill November 15, 2008

    the vultures dont look so sober after eating that drunken irishman

    +0
  • zpimpin1 November 15, 2008

    careful, those are shit eating vultures. look what they just did to david blane. {I hope}

    +0
  • cadavher666 November 15, 2008

    ^^ haha zpimpin1... anyway this picture is FUCKING AWESOME!

    +0
  • yestrnight November 15, 2008

    french qusine

    +0
  • rodgtard November 15, 2008

    when your on the jenny crank diet

    +1
  • 169johnw November 15, 2008

    ^^^Got no guts!AAhahahahah--HA-HA-HA!Your killin'me here!

    +0
  • rocky71 November 16, 2008

    Buddhist?

    +0
  • cock-luvn-cunt November 16, 2008

    we sure its human and not like a monkey?

    -1
  • mouser November 16, 2008

    not even enought ti make a desent meal anymore

    +0
  • thoward November 16, 2008

    yum

    +0
  • pimpnoreos November 17, 2008

    The bird says... ''come fuck with me if you want to, i'll peck your eye kid..''

    +0
  • damienna December 2, 2008

    THT IS FUKIN COOL...I'M USING IT AS A BACKGROUND WALLPAPER NOW

    +0
  • xcookiesx April 8, 2009

    hmm idk is that real?

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register