Poor Guy Isn't Going to Make it

I have no clue what when down. I'm not even going to act like I know. But whatever happened this guy must have gotten the worst of it.

27 Comments
  • fistherhard April 21, 2009

    fucking zombies man you gotta shoot em in the head!

    +0
  • format187 April 21, 2009

    Damn Zombies

    +0
  • daxrhodeltarho April 21, 2009

    second?

    +0
  • format187 April 21, 2009

    ^^ nope

    +0
  • daxrhodeltarho April 21, 2009

    ^^damn youre quick!

    +0
  • bootymanager April 21, 2009

    He'll be fine. I've seen worse

    +0
  • toubrouk April 21, 2009

    Political figure in Africa?

    +0
  • big_jeffrey72 April 21, 2009

    this was a old pic the story for is was a pitbull got a hold of him.....and this is a current picture of micheal vick

    +0
  • rareranking April 21, 2009

    Na, Hes Alright Hes Just Sleep

    +0
  • solor1 April 21, 2009

    Quit cryin like a little bitch!

    +0
  • skoal36 April 21, 2009

    fucker thinks it's funny

    +0
  • mrlew4 April 21, 2009

    Oh well. Next.

    +0
  • shimmery315 April 21, 2009

    that's what happens when you wait too long to go to the dentist.

    +0
  • drackredden12 April 21, 2009

    the pit thought he was a chocolate bar.

    +0
  • pizzapie April 21, 2009

    look at the bright side, at least he's dead

    +0
  • fetuswithaids April 21, 2009

    You'll just have to speak a little louder when you're on his right side,that's all.

    +0
  • peach_eater April 21, 2009

    Pitbulls know better - they don't eat niggers.

    +0
  • tittyfan April 21, 2009

    ^^lol^^ You know that pit gagged and spit that fuckers cheek out!

    +0
  • khaslave April 22, 2009

    Gater trainer.

    +0
  • crazybitch09 April 22, 2009

    i think thats really fucked up what u guys r saying about that guy. You got alot of respect saying some shit like that about someome whos trying to hang on to his life.What if that was your mothers picture sitting up there with half of her face chewed off? How would u feel if i was making jokes about the way she looks and saying u need to cut the cord. I dont think u would be very happy.So you need to keep your thoughts to yourself!!!! THANKS

    +0
  • joecommonsense April 22, 2009

    look like he was hit by a car, thats some sorry shit.

    +0
  • bucknuts April 22, 2009

    That's from tryin to eat snappin pussy!

    +0
  • bucknuts April 22, 2009

    And crazybitch if that was yer mother ya should'nt give tha piture to crazy shit.....

    +0
  • shimmery315 April 22, 2009

    hey crazybitch, i dont like your comments either why don't you keep them to yourself and go to disney THANKS!

    +0
  • d90girl April 22, 2009

    he'll need a better foundation

    +0
  • ohwickedwendi April 24, 2009

    Damn landsharks!

    +0
  • rockinron March 16, 2010

    crazy bitch guess what !! this is crazy shit not fucking sesame street !! so fucking leave if ya dont like it. oh and that dude should have sqeezed that zit so hard it blew half his face out!!!

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register