> PICTURES > MINE GO BOOM!
Crazyshit.com Pro Tip: Meet Hot Chicks for By Using Fling!!
Mine Go BOOM!
Rate This:
sucks 12345678910 awesome

  • Info
    • Share:
posted by Tim S. on 4/29/2009

Mine Go BOOM!

Someone should of told this stupid fuck that drinking and playing with land mines was not a good idea. God the stupidity of some people just amazes me...I guess if he was dumb enough to have a mine in his house, he got what was coming to him..What A Fucking Mess!
EMAILED: 22
VIEWED: 41228
RATING:


 

Obama prank fucks with people

Shit gets real!

Masturbation gone wrong

Gang Bang gets shitty!

What could go wrong?

<3 Porn <3

Comments From the Peanut Gallery
thoward
don’t drink Modelo it fucks you up
[reply]
posted on: 04-29-09 @ 12:55 PM

thoward
see what happens when you fuck mexacan whores
[reply]
posted on: 04-29-09 @ 12:56 PM

t_dog8
Dibs on the wallet..
[reply]
posted on: 04-29-09 @ 12:57 PM

creepyjanet
Im a mess when I get drunk but hes even more...
[reply]
posted on: 04-29-09 @ 1:23 PM

toubrouk
What’s wrong about playing with land-mines? Some people out there need a pass-time.
[reply]
posted on: 04-29-09 @ 1:24 PM

rodgtard
its a julio hit by a truck. ive seen this before. he stumbled into a highway
[reply]
posted on: 04-29-09 @ 1:29 PM

boneyak
At least he didn’t bleed on the carpet. A little sweep and mop and you’ll never know a guy got blowed up there.
[reply]
posted on: 04-29-09 @ 1:30 PM

khaslave
Nice coroner pickup.
[reply]
posted on: 04-29-09 @ 1:43 PM

duramax
Modelo, it really does give you a shitty hangover.
[reply]
posted on: 04-29-09 @ 1:56 PM

midnightraver
Holy Shit. daamn son
[reply]
posted on: 04-29-09 @ 2:01 PM

adolfo1985
What a waste of beer man!
[reply]
posted on: 04-29-09 @ 2:03 PM

fetuswithaids
You gonna finish that brew,dog?
[reply]
posted on: 04-29-09 @ 2:06 PM

jakdup313
At least his penis is still attached
[reply]
posted on: 04-29-09 @ 2:06 PM

bulldognuts
I think he’s had enough.
[reply]
posted on: 04-29-09 @ 2:18 PM

tigertiger
walk it off!
[reply]
posted on: 04-29-09 @ 2:28 PM

kersone1
why was he half naked with a beer?...im thinking rocket launcher to a trailer...
[reply]
posted on: 04-29-09 @ 3:09 PM

jgimages
stay thirsty my friends......oh fuck nevermind thats the other beer
[reply]
posted on: 04-29-09 @ 5:22 PM

rareranking
Girlfriend left him for a black man
[reply]
posted on: 04-29-09 @ 6:38 PM

deathbreath666
^ it wasn’t you anyhow fag-nuts
[reply]
posted on: 04-29-09 @ 7:20 PM

d90girl
Repost and very, very old dudes !!!!
[reply]
posted on: 04-29-09 @ 9:01 PM

rocky71
Don’t shake beer cans.
[reply]
posted on: 04-29-09 @ 9:26 PM

ohwickedwendi
For Rent: Slightly dirty trailer. Needs TLC.
[reply]
posted on: 04-29-09 @ 10:55 PM

yeayeayea
modelo does your body good.
[reply]
posted on: 04-29-09 @ 10:56 PM

drunkard
Don’t press the red button you say?
[reply]
posted on: 04-29-09 @ 11:13 PM

xcookiesx
i hate when the manuals always in a foreign language
[reply]
posted on: 04-30-09 @ 1:19 AM

mylarjorgen
Press to test, Release to detonate.
[reply]
posted on: 04-30-09 @ 6:57 AM

marsape
it’s mine, no it’s mine, fuck you it’s MINE!!!!!!
[reply]
posted on: 04-30-09 @ 7:05 AM

prestonsgirl
His dick survived intact...so he retains some of his dignity. ^_^
[reply]
posted on: 04-30-09 @ 8:51 AM

Jay D.
i love modelo.
[reply]
posted on: 04-30-09 @ 11:20 AM

drackredden12
What a rough night.
[reply]
posted on: 04-30-09 @ 6:07 PM

shi-thead
yeah this is why i always call shotgun in pick up trucks, dont wanna be in the back with the dead naked guy
[reply]
posted on: 04-30-09 @ 9:51 PM

prometheus989
Who the fuck took his pants off.
[reply]
posted on: 05-01-09 @ 12:20 AM

analkunt
shoulda had a V-8
[reply]
posted on: 05-01-09 @ 5:37 AM

aezganjapuffer
where the fuck are his clothes? LOL
[reply]
posted on: 05-01-09 @ 8:13 AM

solor1
Modelo will knock your socks off..., and your feet.
[reply]
posted on: 05-02-09 @ 12:50 AM

bloodgauntlet
looks like goin on a all night rager with modelo up your ass can be fatal...youv been warned analkunt haha
[reply]
posted on: 05-04-09 @ 2:00 PM

smack_a_ho
i heard he walked away from it
[reply]
posted on: 06-03-09 @ 9:17 PM

petedaheat
drink modelo, ull end up as a "modelo" in this site lmfao!!!
[reply]
posted on: 12-23-09 @ 10:03 AM

Related Shit

PARADE OF DEVAS... PARADE OF DEVAS...
It would be the worst day ever if you were part of....
MINE SWEEPER... MINE SWEEPER...
While in third world countries please try and be a....
MINE CART MAYHE... MINE CART MAYHE...
Evidently this stupid fuck didn't read the memo ab....
CORPSE EXPLOSIO... CORPSE EXPLOSIO...
This is one hell of a bloody mess. I feel sorry fo....
THE INCREDIBLE ... THE INCREDIBLE ...
Next time you think your Mr. Bad Ass out in the de....
CLEAN-UP ON AIS... CLEAN-UP ON AIS...
Somebody grab the mop bucket quick! We have one he....
SHOULD'VE ZAGGE... SHOULD'VE ZAGGE...
By the looks of it, he zigged when he should've za....
HUMAN STREET SO... HUMAN STREET SO...
Playing with fireworks is bad kids. Make sure you ....
WHAT'S IN THE H... WHAT'S IN THE H...
Ever since I saw this picture this morning, I've h....
FIRECRACKER EAR... FIRECRACKER EAR...
If this guy really had a pair he would have gone f....
THE OTHER WHITE... THE OTHER WHITE...
I don't know what happen to this guy. Maybe a pack....
PASSED OUT ON T... PASSED OUT ON T...
I kinda know how that guys feels, and that's the s....