Redneck Yacht Club

I've seen some makeshift boats in my time but this one takes the cake. I think he is even self-sponsored. HAHA If you look at his shirt and the logo on the chair, that shit is the same. It is amazing what backwoods ass hillbillies will do.

29 Comments
  • potthed May 24, 2009

    damn i want one

    +0
  • crusader May 24, 2009

    escape from reality ?? ;]

    +0
  • dozer67 May 24, 2009

    when your poor and bored you can create anything

    +0
  • hunkus May 24, 2009

    Cousin sleeko???

    +0
  • killthe-rabbit May 24, 2009

    alabama house boat.

    +0
  • zimmer May 24, 2009

    fucking americans.

    +0
  • shit4brains May 24, 2009

    And to think he lacks an education and still built his own speed boat!!

    +0
  • boredshitless May 24, 2009

    he might be fucking his sister but at least he's not beating an old lady or robbing a person in a wheel chair!

    +0
  • fukoffndie May 24, 2009

    Alabama game wardens have the best shit.

    +0
  • drunkard May 24, 2009

    Is it fast? hells yeah! You'll be in Miami in half the time of an inner tube.

    +0
  • thoward May 24, 2009

    yep i got ta get one of them

    +0
  • twistedadelaid May 24, 2009

    ye haw

    +0
  • ieatmyowncum May 24, 2009

    I do believe this was the first picture ever on the internet. WHY WONT YOU POST MY PECKER

    +0
  • alanakbar May 24, 2009

    Machine?

    +0
  • shimmery315 May 24, 2009

    extreme duck feeding.

    +0
  • zekesteroid May 24, 2009

    Let^s go bass fish^in...

    +0
  • truckingman May 24, 2009

    Human ingenuity in motion. A lawn chair, 12V Battery, trolling motor, and two pieces of 8' x 8' foam blocks = a Redneck bass boat, Bitchess!!!! LMMF'AO!!!!

    Sincerely, Robert Hallock

    the truckingman.

    +0
  • welderman May 24, 2009

    It's simple,it works...i like the lawnchair boat too

    +0
  • crazyman1 May 24, 2009

    pure genius ingenuity right there :-)

    +0
  • khaslave May 24, 2009

    Yankee ingenuity.

    +0
  • iwantmythc May 24, 2009

    Oh shit shimmery that was funny LMMFAO!!!

    +0
  • ohwickedwendi May 25, 2009

    Tie a few more up to that one, and you've got yourself a redneck pontoon boat.

    +0
  • jgimages May 25, 2009

    you guys noticed redman69 didn't comment on his fellow rednecks........thats right rednecks must stick together....

    +0
  • rareranking May 25, 2009

    Looks the type that fish would hunt him

    +0
  • tidus May 25, 2009

    Isn't that the Captain from DasBoot?

    +0
  • jerryjackoff May 25, 2009

    Cool but shit.

    +0
  • biggal88 May 26, 2009

    Only in the state of Alabama, Roll Tide my ass

    +0
  • jehuty540 May 28, 2009

    IT JUST MIGHT WORK!

    +0
  • amerimex July 5, 2009

    Put a blackjack table on it and you have a redneck casino boat.

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register