Hillbillies Love Crazy Shit

I am so glad that the Crazy Shit fan base extends out to the hillbillies of America. Why this dude has no pants on is beyond me.

41 Comments
  • moonbarker June 18, 2009

    1st

    +0
  • theone00 June 18, 2009

    look wakka its your mom and dad!!!

    +0
  • wakka-wakka June 18, 2009

    I would have killed myself already if it was, Thats one ugly bitch! Not to mention it's Wife!!

    +0
  • sikko June 18, 2009

    At least his sister found it funny!

    +0
  • aryan-rule June 18, 2009

    what the fuck is going on here?

    +1
  • theone00 June 18, 2009

    Wow that is a real recent picture...that is yesterdays postings...who are these crazy people???

    +0
  • squirrelkiller June 18, 2009

    What's your mom doing visiting the cs office tim

    +0
  • Tim S. June 18, 2009

    I don't even know, I fucking told her it's not cool to just drop in. sigh.

    +0
  • khaslave June 18, 2009

    Swinging party at a law office?

    +0
  • squirrelkiller June 18, 2009

    LOL!

    +0
  • boredshitless June 18, 2009

    whoever it is they aint a vip! as of yesterday it looks like

    +0
  • gon_o_rea_drip June 18, 2009

    put that little meat stick away u fuckin' wanker.

    +0
  • superslut June 18, 2009

    rodgtard put some pants on hehehe

    +0
  • lickadslit June 18, 2009

    I see what she is laughing about but what the hell is it ...It's like a penis only smaller...

    +0
  • dirtysanchez69 June 18, 2009

    WHY are they still using webtv??????????

    +0
  • necronurse June 18, 2009

    It's Steve Buscemi relaxing in his study

    +0
  • xkilla315 June 18, 2009

    ^^I think your mascara smudged.

    +0
  • yeayeayea June 18, 2009

    Put some pants loser.

    +0
  • iwantmythc June 18, 2009

    ^Put some pants where?^

    +0
  • thoward June 18, 2009

    well it's nice to see i'm not the only one

    +0
  • english666 June 18, 2009

    thats his sister until bed time when she becomes his wife.

    +0
  • sikko June 18, 2009

    I call photoshop on his wang... I bet it's much smaller!

    +0
  • carnutts4sure June 18, 2009

    I want my picture on Crazyshit so everyone now knows how small my dick is .... mission accomplished buddy !

    +0
  • carnutts4sure June 18, 2009

    His wife is about to loose her spot on the P.T.A. now , way to go asswipe !

    +0
  • bayrat June 18, 2009

    I love these people. They make my life so normal.

    +0
  • murderone June 18, 2009

    Looks like a dick , just smaller

    +0
  • bigfun72 June 18, 2009

    Isnt that you on the right there carnutts you retarded hillbilly.

    +0
  • rareranking June 18, 2009

    Its not big enough for her to suck it!

    +0
  • vdcg June 18, 2009

    White Trash!!! Gotta love em!!

    +0
  • spinal-tap June 18, 2009

    They got some nigger in them!

    +0
  • jerryjackoff June 18, 2009

    It' obvious what she's laughing at....His feeble fail pecker!! Hahaha what a fukin loser. TT maybe? lol

    +0
  • bigbabyknox June 18, 2009

    dirtysanchez69 i was thinking the same thing

    i didnt even notice he was nakid couse i was too busy looking at the web tv lol

    +0
  • shimmery315 June 19, 2009

    put it away already shitlooker.

    +0
  • ohwickedwendi June 19, 2009

    Alright...which one of you guys and his wife is this??

    +0
  • sirlikalot June 19, 2009

    shes laughing at his little pee pee

    +0
  • sikko June 19, 2009

    (Cue music please)...Five dollar, Five dollar, Five dollar inch loooong...

    +0
  • sikko June 19, 2009

    I get it! he cut pubes off and glued them to his face.. YOU SHOW OFF..LOL

    +0
  • analleaking June 19, 2009

    can anyone say crackheads.

    +0
  • venomlegions June 20, 2009

    Damn, that guy looks like Johnny Paycheck... before all the booze...

    +0
  • marsape June 20, 2009

    he looks like donald duck

    +0
  • mark975 August 9, 2011

    ONLY IN AMERICA!!! HAHAHA

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register