Friday's User Submitted Boobs

The weekend has finally arrived and we will end the work week with a nice set of User Submitted Boobs.Thank you once again ladies for all the lovely submissions! Do have have a nice set of tits you want to share? Write CS or Crazy Shit on them and Send In Your Boobs Now!

35 Comments
  • bulldognuts June 26, 2009

    Not to bad,partial face shot, needs a better camara or person taking picture.

    +0
  • titzmcgee420 June 26, 2009

    ew

    -2
  • khaslave June 26, 2009

    8/10 free titties is always good.

    +0
  • blkdck4whtchks June 26, 2009

    MMMMMMMM hellz yeah! Nice big ass ti(dd)ies!

    +0
  • format187 June 26, 2009

    Boooobs 9/10

    +0
  • crusader June 26, 2009

    hmmm.....5/10

    +0
  • awwyeaa June 26, 2009

    nice handful

    +0
  • zekesteroid June 26, 2009

    nice tat

    +0
  • boredshitless June 26, 2009

    those are quite beautiful! 9/10

    +0
  • lickadslit June 26, 2009

    BOOOOBIES

    +0
  • lickadslit June 26, 2009

    (o)(0)!!!!!

    +1
  • kishoph June 26, 2009

    Lovely Lips

    +0
  • aryan-rule June 26, 2009

    yip

    +0
  • yeayeayea June 26, 2009

    Lady, you just won a free breast exam by me. The cum on them will be free or charge also.

    +0
  • cadavher666 June 26, 2009

    Thanks for playing, but those are nasty! im sick of fat chicks....

    -1
  • cadavher666 June 26, 2009

    try NOT holding them up, and aim the camera to the floor.

    -1
  • thundermug June 26, 2009

    Nothing at all.

    +0
  • crazyman1 June 26, 2009

    YES!! THANKYOU!! 10/10 NICE

    +0
  • crazyman1 June 26, 2009

    very nice lips also, sweet pucker

    +0
  • 2wheels4ever June 26, 2009

    Pucker up butt slut!

    +1
  • thoward June 26, 2009

    big ol'bags of fun thank you Ma'aM those will do quit nicely

    +0
  • leadfoot June 26, 2009

    Motorboatable ... Thank you .

    +0
  • jerryjackoff June 26, 2009

    Great tits.....shit picture!

    +0
  • fetuswithaids June 26, 2009

    Kinda looks like Jesus carrying a couple of cantelopes.

    +0
  • tinydick June 26, 2009

    Shes a fucking fatty! You can tell by the pic! And TRUST ME!!! Ive been with my fare share!

    +0
  • bayrat June 26, 2009

    Isay thankya' thankya very much.

    +0
  • ohwickedwendi June 27, 2009

    Wow!

    +0
  • sillyrabbit June 27, 2009

    dont use a camera phone next time

    +0
  • wankmyfrank June 27, 2009

    ewww she looks dirty

    +0
  • rocky71 June 27, 2009

    What is with allowing fucknuts to post the same bullshit 100's of times. Hard to scroll through that shit....

    +0
  • musicology June 27, 2009

    figures the negro would like those tits

    +0
  • aced2112 June 27, 2009

    tits tasty the pic to crappy

    +0
  • chefstirngutz June 28, 2009

    DUDE?!

    +0
  • eatingher July 3, 2009

    calling someone fat while boasting about having a tiny dick......now I've seen it all. You guys wonder why the chicks who submit their tits never stand up and say "hey those were mine" I'll fill you in real quick..................... Some of you guys are blatantly fucking rude. So what if she's fat! Maybe you should eat a little more and gain some weight in that dick you say is so tiny. Follow her lead....big boobs= a supposed fat chick right? So go eat a burger or two and keep posting your dick, we'll track your progress.

    +1
  • ryan187 October 16, 2009

    gotta love fat bitches, bigger tits

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register