After 7:30 You can Pee In the Streets

This is a sign I can get behind. I have those pesky limitations where you can't pee in the streets at anytime. You know you drink a few beers, or a few dozen beers, and then you have to go. Whats worse than going inside a building is having to wait to go. So now you can just head out to the streets to pee! Via la revolution!

18 Comments
  • crusader June 27, 2009

    mamy....mamy....pee...peee!!

    wait!! wait!!......OK NOW!!

    +0
  • cmbmachine June 27, 2009

    Detroit, what a city.

    +0
  • aced2112 June 27, 2009

    almost almost damn!! my watch is slow i just pee peed in my pants.

    +0
  • sikamikanico69 June 27, 2009

    ^^^i think shitlooker needs attention. give her the cock, jay d.

    +0
  • squirrelkiller June 27, 2009

    Ok i'll take a shit then!

    +0
  • thoward June 27, 2009

    i piss in the woods like a good bear

    +0
  • bayrat June 27, 2009

    ^^^dude off the back porch is not the woods^^^LOL

    +0
  • thoward June 27, 2009

    ^ yes it is ^

    +0
  • zekesteroid June 27, 2009

    ...oh, what a relief it is...

    +0
  • jehuty540 June 27, 2009

    oh im sorry are we too good for the public library?

    +0
  • boredshitless June 27, 2009

    thats just going to make me piss on the person that tries to stop me!

    +0
  • pistolwhip June 27, 2009

    Roofer's piss when and where they want.

    +0
  • ohwickedwendi June 28, 2009

    What about weekends?

    +0
  • khaslave June 28, 2009

    Make shit(head)looker stand in the corner.

    +0
  • drunkard June 28, 2009

    No sign is gonna tell me when to piss.

    +0
  • kane June 28, 2009

    Does that mean I can just whip it out and piss anyplace in public?

    +0
  • crazyman1 June 28, 2009

    haha

    +0
  • jerryjackoff June 28, 2009

    Crazy ass sign. WTF?

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register