Portable Titty Gauge

A must have for every man when they go out partying. Make sure the lady you choose to bring home matches your criteria! With this portable titty gauge you can be certain to get a set of perfect tits every time.

38 Comments
  • thoward August 12, 2009

    Damn I need me one of them

    +0
  • thoward August 12, 2009

    can we get a shazzam girl in there now

    +0
  • yeayeayea August 12, 2009

    Titty says "eat me", face says "Yecchh"

    +0
  • yeayeayea August 12, 2009

    Get yours today, call 1-800-titygauge!!

    +0
  • thoward August 12, 2009

    ^What face^

    +0
  • yeayeayea August 12, 2009

    ^The thing with the mouth and the eyes and... stuff.

    +0
  • squirrelkiller August 12, 2009

    It's Ginger Spice

    +0
  • thoward August 12, 2009

    Oh shit thanks for pointing that ugly bitch out for me

    +0
  • havanutha August 12, 2009

    Her pussy stinks.

    +0
  • bayrat August 12, 2009

    Well I can say I've seen better.

    +0
  • pale_horse August 12, 2009

    Wheres SHAZZAM? bring out SHAZZAM!! But better is better than nothing.

    +0
  • customlucky13 August 12, 2009

    ^^^^^ Damn, I didnt notice the face either.....she got beat with the ugly stick! But her tit is alright!!!! ;o)

    +0
  • willylickaball August 12, 2009

    Thanks Tim for not posting a peter meter.

    +0
  • boredshitless August 12, 2009

    gimme a paper bag and two rubber bags for my junk and ill hit it! and thanks guys for reminding me to look at the face! i didnt notice either until i started reading comments

    +0
  • pale_horse August 12, 2009

    Lmfao^

    +0
  • jehuty540 August 12, 2009

    this makes so much sense! :D

    +0
  • wickedwithin August 12, 2009

    When I grow up I wanna be a biker bitch-

    +0
  • getfucked August 12, 2009

    What's the first slot for?

    +0
  • thoward August 12, 2009

    ^pancake titties^

    +0
  • willylickaball August 12, 2009

    ^^^^OR black girls

    +0
  • slipdry August 12, 2009

    i need one of those to go walk around the mall with

    +0
  • jerryjackoff August 12, 2009

    Hell i'd bang it, right up the fukin stink, even unwashed and bareback!! lol

    +0
  • killkenny August 12, 2009

    Tit gauge is good. 12 gauge for the face.

    +0
  • ouch August 12, 2009

    she is doable, Hey come on, When ur as ugly as me they are all doable :) Crazy Crackers Pow pOw poW!

    +0
  • nankey August 12, 2009

    ▓▒░AVERAGE!!▓▒░

    +0
  • fetuswithaids August 12, 2009

    I'm making one and going to the strip bar with it this weekend.

    +0
  • khaslave August 12, 2009

    Billy Mays here, for Shazzam!

    +0
  • unlimitdinches August 12, 2009

    its a tranny gage look at the first slot!!!!

    +0
  • killkenny August 13, 2009

    LMFAO@ khaslave^^^^

    +0
  • wargod August 13, 2009

    i have a guage. It's called my mouth

    +0
  • wargod August 13, 2009

    ^^gauge^^

    +0
  • wargod August 13, 2009

    she had a face?????????

    +0
  • rareranking August 13, 2009

    Put the other tit in anyway!

    +0
  • ohwickedwendi August 13, 2009

    Hey! That woman is dating my ex father in law!

    +0
  • xsalvagex August 13, 2009

    I'd be in the "better" section.

    +0
  • jerryjackoff August 13, 2009

    ^^Yes, you minx you! Grrr

    +0
  • marsape August 14, 2009

    it's only_ CRAZYSHIT_ if you can use all holes at the same time

    +0
  • smack_a_ho September 23, 2009

    need a cinder block for the face

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register