When Tailgating Bites You In The Face!

We have all been in the situation where some jackass decides to speed up and ride your ass while your driving. Usually the solution to this is to just slam on your brakes, 99% of the time the "bad ass" tailgating you, will become scared shitless and back the fuck off. Now this dude went to an extreme, he slammed on his brakes and sent a metal pole through the windshield of the douche bag who was just, too damn close.

37 Comments
  • agent_chaos August 17, 2009

    looks like a barrel fun to me

    +0
  • squeeby August 17, 2009

    He sure did love smokin pole!

    +0
  • theone00 August 17, 2009

    must have been a sudden stop..damn texting while driving accident

    +0
  • pale_horse August 17, 2009

    someone shot right into that shit?

    +0
  • billyb August 17, 2009

    Only in Russia.

    +0
  • billyb August 17, 2009

    What the fuck is he gonna shoot with that small ass cannon ?

    +0
  • billyb August 17, 2009

    Good thing they drive on the right side!

    +0
  • wickedwithin August 17, 2009

    RAPE!!!!!!!!

    +0
  • bayrat August 17, 2009

    Oh look, a How-it-hits-her.

    +0
  • thoward August 17, 2009

    Fire.!.

    +0
  • madmuthafuka August 17, 2009

    Stick 'em up.

    +0
  • dozer67 August 17, 2009

    woman driver hit my cannon,shoot her!!!!

    +0
  • willylickaball August 17, 2009

    That's right officer that truck just came barreling into me, I was parked.That's my story and I'm sticking with it.

    +0
  • agent_chaos August 17, 2009

    LOL^Damn! Dozer67 with all the shooting I'm going to run out of bullets, can i stab someone instead?

    +0
  • dozer67 August 17, 2009

    some one took agent chaos's bullets,stab them!!!!

    +0
  • mckrafty August 17, 2009

    Russian air conditioning. Uhh, in winter.

    +0
  • boredshitless August 17, 2009

    a new way to get shafted by the govt.!

    +0
  • jerryjackoff August 17, 2009

    Fucker won't drive that close again! lmfao!

    +0
  • thoward August 17, 2009

    how do you not see a gun that big

    +0
  • fetuswithaids August 17, 2009

    Prepare to be beaten and jailed for life.

    +0
  • killkenny August 17, 2009

    Wow! That guy mussa had a REALLY small dick to be carrying a gun THAT big!

    +0
  • wargod August 17, 2009

    Now... give me all your money

    +0
  • wargod August 17, 2009

    ^^^or i open fire^^^

    +0
  • yeayeayea August 17, 2009

    driver loves them big.

    +0
  • khaslave August 17, 2009

    Bitch is still on her cellphone!

    +0
  • ohwickedwendi August 18, 2009

    That's about 800lbs of ownage, right there.

    +0
  • ieatmyowncum August 18, 2009

    DONT TAILGATE A MILITARY CONVOY REMEMBER ITS ONLY 18 YEAR OLD KIDS BEHIND THOSE BIG TRUCKS AND GUNS

    +0
  • killergerbil August 18, 2009

    Boom Cannon to the dome

    +0
  • marsape August 18, 2009

    that'll learn ya

    +0
  • mobliz August 18, 2009

    say hello to my little friend!

    +0
  • truckingman August 18, 2009

    "Say hello to my little friend, BIOTCH!!!!" "LMMF'AO!!!!" That well teach that MF' tailgating Son-of-BITCH!!!

    Sincerely, Robert Hallock

    the truckingman.

    +0
  • truckingman August 18, 2009

    A 37mmm Anti-tank CANNON, "Make my MF' DAY, BIOTCH(in the pic.)!!!!"

    Sincerely, Robert Hallock

    the truckingman.

    +0
  • cellule August 18, 2009

    Pull the trigger now.

    +0
  • maximxj750 August 18, 2009

    open fire so we have one less moron in the world

    +0
  • truckingman August 18, 2009

    HELL MOTHER FUCKING" YEAH, Cellule and Maxiumj750 right into the drivers face!!!!! (Evilly) LMMF'AO,....!!!!

    Sincerely, Robert Hallock

    the truckingman.

    +0
  • shineyfeathers August 18, 2009

    Pure ownage

    +0
  • hughgwreckshun October 12, 2009

    I hope it took the tailgating bastard's head off!

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register