No Docking Zone

How can you tell if a ships captain has been drinking? I guess if he completely misses the docking area and runs the giant cruise ship up onto the side walk. That could be a sign that his Kool-Aid had a little more than just sugar and water in it.

38 Comments
  • beergut August 24, 2009

    i swear the light was green

    +0
  • killkenny August 24, 2009

    The LOOOVE boat. Soon WON'T be making another run!

    +0
  • dozer67 August 24, 2009

    Greeks can't drive

    +0
  • willylickaball August 24, 2009

    I knew it was a Greek ship ,the way it hit that car in the ass.

    +0
  • thoward August 24, 2009

    Hey bayrat I did not know you were running A boat again

    +0
  • madmuthafuka August 24, 2009

    I swear the brakes went out!!

    +0
  • goddess August 24, 2009

    damn brakes...

    +0
  • killkenny August 24, 2009

    Speed II, Greekstyle.

    +0
  • pale_horse August 24, 2009

    White zone is for loading and unloading only

    +0
  • killkenny August 24, 2009

    ^^LOL^^

    +0
  • customlucky13 August 24, 2009

    NO BREAKS!!!!! NO BREAKS!!!!!!

    +0
  • psycho666 August 24, 2009

    hey honey look out the window. you think that boat will stop.

    +0
  • shit4brains August 24, 2009

    LOL@willy

    +0
  • killergerbil August 24, 2009

    lol

    +0
  • agent_chaos August 24, 2009

    the tiny ship was tossed, if not for the courage of the fearless crew the minnow would be lost.... the minnow would be lost

    +0
  • boredshitless August 24, 2009

    anchors away wtf?

    +0
  • yeayeayea August 24, 2009

    DOn't jerk off while driviing.

    +0
  • agent_chaos August 24, 2009

    back it up, juuuuust a little biiitt

    +0
  • english666 August 24, 2009

    FAIL

    +0
  • cellule August 24, 2009

    There's another Greek ship pushing from behind.

    +0
  • bayrat August 24, 2009

    C'mon thoward it was 1 shrimp boat 24 years ago.I was living off cocaine and bacardi back then if you'll remember.

    +0
  • thoward August 24, 2009

    Hey bayrat how is life today??

    +0
  • thoward August 24, 2009

    Time to pee in the cup .

    +0
  • thoward August 24, 2009

    Looks like you should have droped ancker a little sooner.

    +0
  • bayrat August 24, 2009

    Life is good, fuck your cup,fuck the anchor it'll stop when it hits bottom.

    +0
  • thoward August 24, 2009

    Yep!

    +0
  • leadfoot August 24, 2009

    The skipper of the Exxon Valdez is going to be looking for a new job , AGAIN !

    +0
  • fetuswithaids August 24, 2009

    What's the matter,gramps...you can't see over the hull anymore?

    +0
  • khaslave August 24, 2009

    Hold on, I saw this once on Speed 2.

    +0
  • drunkard August 24, 2009

    When I say whoa, I Mean WHOA!

    +0
  • ohwickedwendi August 25, 2009

    "Land Ho"!

    +0
  • shineyfeathers August 25, 2009

    Ooooooooo! I love "land Ho's" They smell like the sea.

    +0
  • micarone August 25, 2009

    - "Ummm... Captain? Where exactly are you heading?"

    - "YARRR! Shut up, boy! I just smelled a flock of herrings ahead... WTF? It's just those same hookers I fucked last time I was docked! All engines full speed at starboard!"

    +0
  • marsape August 25, 2009

    double vision can be a real bitch

    +0
  • wargod August 25, 2009

    10/10. It's gotta be hard to run over a beaner when you drive a real boat!!!!

    +0
  • wargod August 25, 2009

    thats how my grandma used to park her '66 Chrysler Newport!

    +0
  • mylarjorgen August 26, 2009

    Where's the captain? He's unconscious. Why? well I thought you said "drop the wanker"

    +0
  • jimmydcap January 19, 2010

    Fucking brakes aint working

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register