What if A Shark was named Bubba

I thought this was a great idea that what if sharks were named Bubba. I don't think I'd be so scared to jump in the ocean now.

25 Comments
  • alanakbar December 13, 2009

    Thanks to Obama's socialized medicine, Jabber Jaw was finally able to afford the dentures he so desperately needed.

    +0
  • quadrant5 December 13, 2009

    why he'd drink pabst blue ribbon, of course

    +0
  • dougiestyle December 13, 2009

    HAHA!

    +0
  • killkenny December 13, 2009

    Gay.

    +0
  • thoward December 13, 2009

    Damn if that doesn't make them look nicer.

    +0
  • willylickaball December 13, 2009

    Eye chief it be 16 feet long, We're gonna need a bigger brush.

    +0
  • drunkard December 13, 2009

    Visit the friendly side of seaworld.

    +0
  • ohwickedwendi December 13, 2009

    Yabba dabba doo!!

    +0
  • khaslave December 13, 2009

    Lawyers, what?

    +0
  • khaslave December 13, 2009

    These sharks only eat dork fish.

    +0
  • snatchesmcgee December 13, 2009

    GARY BUSCY!!!

    +0
  • snatchesmcgee December 13, 2009

    The second one looks like he paid at least 8 grand for those veneers

    +0
  • beer_man December 13, 2009

    lol @ snatchesmcgee ^the resemblence is uncanny!^

    +0
  • twirler December 13, 2009

    That's some funny shit there...

    +0
  • ryan187 December 13, 2009

    ppl really have nothing better to do like us assholes commenting on this stupid shit

    +0
  • douche101 December 13, 2009

    jaws aint got shit on the pearly white shark

    +0
  • unibanger73 December 13, 2009

    arkansas sharks

    +0
  • boneyak December 13, 2009

    they just look happy to me.

    +0
  • vdcg December 13, 2009

    Stupid but funy.

    +0
  • twirler December 13, 2009

    Those must be Jacksonville sharks

    +0
  • acdcfan December 13, 2009

    only way these would be called Bubba is if they had no teeth with chewing tabacco in their mouth...or a dick in their ass.

    Bubba=Redneck

    Bubba=Prison Bitch

    +0
  • marcus0420 December 14, 2009

    Jaws would have been much more entertaining this way.

    +0
  • rodeye2 December 14, 2009

    Bubba gump shrimp,bubba gump shark.

    +0
  • getfucked December 16, 2009

    Sharks teeth don't look like that!

    +0
  • emoney350 December 16, 2009

    If Mater was a shark.

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register