Green Dick of Pain

If you hate your dick so much why don't you just chop it off. You know that your dick didn't want to be split in half. Then your balls have a big ole piece of steel going through them. This is one set of sad man junk here.

36 Comments
  • psychoscumphuc December 26, 2009

    I dont think i will ever understand these pathetic faggots.

    +0
  • bulldognuts December 26, 2009

    I do not understand this,why OH fucking why.

    +0
  • mexican_pride December 26, 2009

    is that a frog

    +1
  • douche101 December 26, 2009

    ?

    +0
  • madamink December 26, 2009

    This guy ... "I got crappy shorts tattooed on me, pierced me balls and split me head ... I'm hardcore" ... Fuck this douche.

    +0
  • killkenny December 26, 2009

    Just split open the other head.

    +0
  • morbeck December 26, 2009

    I don't think he enjoys sex very much. just a thought

    +0
  • thoward December 26, 2009

    I have a 50 cal that will fix it

    +0
  • tooyoung4this December 26, 2009

    thoward you always wanna shoot people. tisk tisk.

    +0
  • ryan187 December 26, 2009

    madamink husband, fag

    +0
  • thoward December 26, 2009

    @Tooyoung4this a bullet will cure what ails ya with a quickness

    +0
  • acdcfan December 26, 2009

    I could only imagine how messy it is to walk by his toilet

    +0
  • godbluff December 26, 2009

    DANGER. WACKY PENIS! I think this guy is part duck

    +0
  • dwidoderally December 26, 2009

    now wut ?

    +0
  • aryan-rule December 26, 2009

    what in the name of fuck is going on here!........

    +0
  • shineyfeathers December 26, 2009

    The flame is fitting coming off the side of his sack. It goes with the massive genital wart he's sporting on the bottom of his bag.

    +0
  • khaslave December 26, 2009

    mexi-pride did say his was bigger then all of ours.

    +0
  • truckdriver December 26, 2009

    ^^^^^^and he said he'd suck the meat right out of the skin damn he was right wetback pride did "damn it boy"

    +0
  • madmuthafuka December 26, 2009

    Klick Klack BOOOOM! Klick Klack Boooom! Klick Klack Boooom!

    +0
  • ohwickedwendi December 26, 2009

    It's not easy being green.

    +0
  • bayrat December 26, 2009

    So many penis',so few deserve them.

    +0
  • willylickaball December 26, 2009

    Tinaroxx?Is that you girl...I mean guy?

    +0
  • yeayeayea December 26, 2009

    Mangina?

    +0
  • ad_dajjal December 26, 2009

    Hi Ho It's Kermit the Log.

    +0
  • unibanger73 December 26, 2009

    maybe someday soon you'll meet that one special girl out there that was created just for you. your soul mate...the one who completes you. and you'll fallin love...sooo deeply in love. until you scare her off with that abomination. retard.

    +0
  • welderman December 26, 2009

    stoopid gags. how about some shock treatment or... shoot'em.

    +0
  • fetuswithaids December 26, 2009

    Splitacumquat.That's indian for"Sits while peeing".

    +0
  • rodeye2 December 26, 2009

    This is not what they mean by "going green".

    +0
  • surfelvis December 29, 2009

    kermit the frog

    +0
  • surfelvis December 29, 2009

    singing

    +0
  • thespider January 17, 2010

    Yea these fucks are way beyond any kinda help."O look there at that freak.Well lets move on now."I mean is that kinda shit really worth a lifetime of humiliation?COME ON!

    +0
  • bullsballs January 19, 2010

    OH PLEASE LET ME DRAG IT OUT BACK AN HIT IT WITH A SHOVEL!!!

    +0
  • endinsight March 9, 2010

    i guess he could shove dildo inside that shit and have his woman sit on it _

    hmmm penile enlargements gone wrong or right _

    gotta try it to know it _

    +0
  • dgkgurl March 30, 2010

    just cut it off. wtf u want that thing.

    +0
  • venusdoom July 24, 2010

    I don't understand v.v I was never taught about this shit in school

    +0
  • captnhook76 July 9, 2011

    AT LEAST HE CANT BREED!! ONE OF THOSE SICK FUCKS IS ENOUGH!!!

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register