Burnt Bodies Dump Site

Earlier this week a passer-by discovered the bodies of two females. Both of them were dead of course and one of them was burnt beyond any recognition. I am not sure if the other one managed to crawl out of the fire before dying or just didn't get the same fiery treatment as the other. Regardless, they found out that six individuals brought these girls out here and beat them, burnt them and then left their bodies to rot in the sun.

26 Comments
  • format187 March 24, 2010

    Qwik, she's still warm.... hit it !!

    -4
  • pizzapie March 24, 2010

    That's got to be the shittiest way to die

    +2
  • killkenny March 24, 2010

    Fuckers just don't know how to grill.

    +2
  • thunderbutt March 24, 2010

    Over easy please

    +0
  • buttdarts March 24, 2010

    That's not very nice

    +1
  • man0war March 24, 2010

    ♫♫ "burn baby burn,, disco inferno!" ♫♫

    +0
  • thoward March 24, 2010

    Is it to much to ask for a sandwich

    -1
  • khaslave March 24, 2010

    There's one bush that didn't burn.

    +1
  • ohwickedwendi March 24, 2010

    Yeah...I feel like that, too, when I get hot flashes.

    +4
  • rae-leigh March 24, 2010

    i'll take it blue rare

    +0
  • hxcpanda13 March 24, 2010

    mmmmmm just like mama makes it

    +0
  • rockinron March 24, 2010

    damn and they didnt even fuck them first!! whats the use in killing a chick if your not gonna fuck her first? i mean its not like there gonna be any harder on ya if they catch ya. !! what a waste.

    +0
  • fetishit March 24, 2010

    kentucky fried chick

    -1
  • zombiefreeak21 March 24, 2010

    must have been one heated catfight

    +3
  • hutchbeartrap March 24, 2010

    no..no..no.. you have to slow cook it, keeps in the flavor:)

    -1
  • wargod March 24, 2010

    (pulls out lube) hmmmmmmmmmmmm, still warm huh.............

    +0
  • wargod March 24, 2010

    damned space thief!!^

    +0
  • unibanger73 March 24, 2010

    fire woman, your to blame.....fire woman your to blame!

    +2
  • corpse420 March 24, 2010

    a little lemon will take the burnt taste away

    +0
  • wulberdee March 24, 2010

    TOO HOT TO HANDLE!

    +0
  • wulberdee March 24, 2010

    ANYONE FOR CRISPY NIPPLES, AMEAN NIBBLES

    +0
  • rodeye2 March 25, 2010

    Looks like the one got raped first.

    +0
  • fiercepierce March 25, 2010

    I like my bitch meat pink in the middle.

    +0
  • jonathonnulph March 25, 2010

    Hey Crazy Shit; how come it always has to be beautiful babes getting killed in these pictures? Can't you find anyone to send any pictures of dead politicians???

    +0
  • hablandomierda March 25, 2010

    crispy please

    +0
  • cbt23 May 11, 2010

    Silly Mexicans!!!

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register