Hot Ass Perfection

Today might be Thursday which means it is not a User Boobs day but I couldn't let you all go without something nice to look at. What I have for you today is a damn near perfect ass in all of it's glory. I hope you all enjoy this hot ass.

  • creek August 12, 2010

    That is all mine!

    +2 -8
  • lebronjames August 12, 2010

    The King says: Somebody left a half drank beer on the table

    +2 -11
  • vikingshill August 12, 2010

    How about User Ass Thursday? That's a great ass.

    +6 -2
  • h4rdcor3 August 12, 2010

    FAKE!.. Look at the support beam

    +15 -4
  • spaulding August 12, 2010

    around here, you don't look at an ass until it turns around. Otherwise it might have a dick.

    +9 -2
  • creek August 12, 2010

    Top Shelf Turd Cutter!

    +2 -2
  • teajay August 12, 2010

    Now am I forgeting anything hummmm.....nope I'm good to go.

    +3 -4
  • spoonman August 12, 2010

    @ Spaulding - no kidding. But it looks like Tim (NOT Jay) posted it, so we should be in the clear...

    +2 -4
  • killkenny August 12, 2010

    Looks like she needs a place to sit, & I got just the place.

    +5 -2
  • format187 August 12, 2010

    DAMN !!!

    +3 -1
  • iluvkitty August 12, 2010

    FAKE FAKE FAKE. STILL looks good though

    +2 -4
  • mexican_pride August 12, 2010

    that's all optical illusion

    +1 -9
  • thundermug August 12, 2010

    Dick or no dick...I'd rape the shit outta that.

    +4 -3
  • dumb_spooks August 12, 2010

    Someone will rape that before sundown.

    +4 -3
  • buttdarts August 12, 2010

    TM^^^^^ you are starting to sound like 2inda

    +4 -2
  • wulberdee August 12, 2010

    SHE LOOKS AS THOUGH SHES CHEWING TOFFEE

    +0 -5
  • nukemutant August 12, 2010

    its wrong... wrooong!

    +2 -3
  • nukemutant August 12, 2010

    Yep. Fake

    +1 -2
  • pooperpop August 12, 2010

    you only find asses like thAT IN THE WILD

    +2 -3
  • boppalilbit August 12, 2010

    throw that motorboatin stuff in reverse!

    +2 -2
  • zombiefreeak21 August 12, 2010

    i don't know whats happening lately with these large asses but i like it

    +4 -1
  • t0mmy August 12, 2010

    it would be funny if her face looked like shit

    +3 -2
  • ftwbiker August 12, 2010

    With an ass like that who gives a fack what her face looks like.

    +5 -1
  • ftwbiker August 12, 2010

    I'd sniff that till till I got nose bleeds!

    +5 -0
  • atmydismay August 12, 2010

    ID suck her shadow!!

    +3 -3
  • slipdry August 12, 2010

    I would love to get in between those cheeks

    +2 -2
  • h4rdcor3 August 12, 2010

    Black bitch is looking abit pale today

    +2 -2
  • ouch August 12, 2010

    And you wonder why you got raped

    +1 -1
  • redwood418 August 12, 2010

    we need to have a holiday for all hotties to dress this way..oh yeah, my birthday party..

    +1 -2
  • magnavox50 August 12, 2010

    I'd Lick it

    +1 -2
  • boredshitless August 12, 2010

    Dayum!

    +3 -0
  • cs4u August 12, 2010

    I wouldn't fall for it unless I see a pussy on the other end. That nice ass ain't enough to fool me.

    +2 -2
  • magnavox50 August 12, 2010

    ^ i'm with you this is a Tim post after all!

    +1 -2
  • warfighter64 August 12, 2010

    Like has been pointed out the support beam and the shadow on the right...bad photo shop guys

    +0 -1
  • linchusenxiao August 12, 2010

    凉快,不用担&# 24515;长痱子

    +1 -2
  • rodeye2 August 12, 2010

    They had to alter the post for her wide load.

    +2 -2
  • ohwickedwendi August 13, 2010

    Where did the rest of her clothes go?

    +1 -3
  • sillystoner August 13, 2010

    mines better :)

    +1 -2
  • dennis9966 August 13, 2010

    Nice bum I would pleasure that with my tounge then hammer it for of all of 9 seconds 9 seconds is good enough for a bull ride why not

    +2 -0
  • flick234 August 13, 2010

    ill just pretend there is no dick here..you know jay and tim always try to sneek one past ya

    +1 -1
  • dennis9966 August 13, 2010

    Show it

    +1 -1
  • killkenny August 13, 2010

    ^^@sillystoner Prove it. Send in a pic with C on 1 cheek & S on the other

    +1 -0
  • jasonjetski August 13, 2010

    @Killkenny......It would say"COS" then if sillystoner bent over too

    +0 -0
  • killkenny August 13, 2010

    ^^LMAO!!^^

    +0 -0
  • boredshitless August 13, 2010

    i had to see it one more time.... Dayum!!!

    +0 -0
  • mojado August 13, 2010

    god DAMN!!!!

    +0 -0
  • kane August 13, 2010

    Hood Rat.

    +0 -0
  • x__deadpool__x August 15, 2010

    ass i was saying nice butt

    +0 -0
  • terell91 August 15, 2010

    HAY CAN I TAP THAT ASS

    +0 -0
 
Home Videos Pictures Categories Forums Submit Login Register