She'll Blow You Away

This hottie takes fucking pretty damn seriously, and if you can't satisfy her needs, then you're shit out of luck. A hard cock isn't the only gun she knows how to use, but it is her favorite. So stand up straight and give this woman what she wants.

37 Comments
  • chefpajak February 13, 2011

    I guess you could say that gun is cocked

    +14
  • h4rdcor3 February 13, 2011

    I would unload the full clip in her mouth

    +3
  • two-hats February 13, 2011

    I hope shes the one firing blanks.

    +1
  • ryeguy86 February 13, 2011

    ide want her to suck my dick as shes doing that !! ye ye

    +0
  • killkenny February 13, 2011

    Who's gonna shoot first?

    +2
  • cunalingus February 13, 2011

    That fucker needs to shave those hairy ass legs to!!!

    -2
  • sactownryder February 13, 2011

    1 cock and shes ready to blow

    +2
  • boredshitless February 13, 2011

    she must be a virgin, freaking out about it!

    -1
  • t0mmy February 13, 2011

    you can tell by her shitty looking tattoo that she probably eats spam for dinner most of the time

    +0
  • invisus February 13, 2011

    With titties like that she can blow anything she likes...

    +0
  • kissarmy12 February 13, 2011

    LOSE THE SOCKS BRO LOL

    +0
  • thewinkler February 13, 2011

    Well at least it's in slide lock, so they'er not all the way stupid.

    +0
  • azzholee February 13, 2011

    WTF OMG MY DICK!

    +0
  • larbob February 13, 2011

    he must of made fun of those little titties.

    +0
  • spaulding February 13, 2011

    RAPE!

    +0
  • lenny9651 February 13, 2011

    your aiming for the wrong head dumbass

    +0
  • atmydismay February 13, 2011

    He was warned about those socks

    +0
  • willylickaball February 13, 2011

    He should have never told her he was firing blanks

    +0
  • the_general February 13, 2011

    Thinking this fag gave her an airsoft glock! the bolt face doesnt look like any ive ever seen!

    +0
  • askyoursister February 13, 2011

    please god, let it be loaded and her finger slip

    +0
  • fiichubarbiie February 13, 2011

    oh shit that must be one baaad dick XD if anything she might be saying "you prick! you gave me herpes!!" lmao

    +1
  • anomalous February 13, 2011

    Lemme show you my impression of a turtle..!

    +0
  • crazypoopz February 13, 2011

    check please

    +0
  • slyworm February 13, 2011

    shoot him baby, we will run away togehter!

    +0
  • iowaredneck February 13, 2011

    I love my Glocks too just not enough to try and fuck them.

    +0
  • crazypoopz February 13, 2011

    fine ill make my own sammich.bitch

    +1
  • slyworm February 13, 2011

    LOL!^ Yea crazypoopz thats a good answer!! Good one!

    +0
  • crazypoopz February 13, 2011

    thats not his real size thats the silencer in there she is actually try n to pull it out

    +0
  • rockinron February 13, 2011

    i warned you no more premature ejackulation now ya gotta pay!!

    +0
  • crazypoopz February 13, 2011

    ha hers is bigger

    +0
  • crazypoopz February 13, 2011

    either way i got em beat my sox look wayyyy better than those

    +0
  • crazypoopz February 14, 2011

    haha whos eye is go n first

    +0
  • liberalssuck February 14, 2011

    LAME!

    +1
  • killdozer February 14, 2011

    Nice fucking socks mantard. where is that slutty clitty at and she will sucked six ways from saturday....and I will be sock free.

    +0
  • ohwickedwendi February 15, 2011

    Quickest sex change, right there.

    +0
  • xcel420 February 16, 2011

    When his girlfriend asks him why he cheated on her its not like they put a gun 2 your head he'll think, well ......

    +0
  • spike_big_bad June 19, 2011

    she has nice boobys

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register