Wonderful Wednesday User Titties

What do we have here? Another girl who loves CS and has some nice titties to share with us. Thanks hun, we love you too. And we loves boobs in general, so you should definitely take off your top, and send us yours. But not before you write CS or crazyshit on them.

41 Comments
  • thewinkler March 30, 2011

    Love the hard nipples thanks!!!!!

    +6
  • keymaster March 30, 2011

    thank you

    +6
  • format187 March 30, 2011

    What they said

    +1
  • boredshitless March 30, 2011

    aw they look so cold.

    +6
  • tastycake March 30, 2011

    love me some boobies

    +6
  • killkenny March 30, 2011

    MILF! And a damn fine one at that. THank you maam.

    +5
  • two-hats March 30, 2011

    ^Tit's her pleasure^

    +3
  • marsape March 30, 2011

    Good to see a girl who loves C.S, "COCK SUCKING", bring it on.

    9/10

    -9
  • stinkpalm March 30, 2011

    meh kinda saggy nice nips.....a 7/10 seems fair

    -1
  • fc420 March 30, 2011

    Mine are nicer......

    -9
  • azzholee March 30, 2011

    i love boobies

    +7
  • azzholee March 30, 2011

    they are little saggy

    +1
  • larbob March 30, 2011

    a little winkley. but high marks for the hard nipples.

    +1
  • oicu8abullet March 30, 2011

    Well, hello there.

    +0
  • askyoursister March 30, 2011

    @fc430... prove it

    +9
  • noint March 30, 2011

    why thank you...very nice.

    +2
  • ohwickedwendi March 30, 2011

    I love Hump Day

    +2
  • mrratty March 30, 2011

    very nice, Thanks for sharing

    +5
  • etdaddy March 30, 2011

    ok fc420 lets see em and rate em else put up or shut up

    +7
  • rockinron March 30, 2011

    wow B and C cup all in one set!

    -5
  • thundermug March 30, 2011

    FC420 is a guy, you queers. lol

    +4
  • chaga March 30, 2011

    Nice pecs, can we see the adams apple too.

    +1
  • picklepuff March 30, 2011

    moobs

    -1
  • lightfighter March 30, 2011

    Damn those are some awful tits. They look like a sex change pair gone very bad. Remember one thing you dumb attention whore, if only your boyfriend/husband/girlfriend/wife/sister/brother think they look good, then they are probably full of shit and in this case they and probably you are ugly and shoot yourself before you disgrace womankind with your hideous, wrinkled, stretchmarked, piss poor excuse for tits.

    -6
  • thundermug March 30, 2011

    ^^^Damn, I thought I hated women.

    +0
  • lordsboy666 March 30, 2011

    Not bad....not real good either....but not horrible.

    +4
  • dennis9966 March 30, 2011

    Great set of real breasts

    +0
  • crusader March 30, 2011

    hmmmm......so delicious!!...can you send more? please

    +2
  • jamesbond March 30, 2011

    I would love to be a motor boating sun of a bitch on those titties.

    +4
  • jamesbond March 30, 2011

    son* LOL

    +1
  • donkey_punch March 30, 2011

    Who gives a fuck what the jackasses say... I Love Em! Thank You Ma'am.

    +2
  • cthulu March 30, 2011

    scuse me dude can you put your shirt back on thaaaanks

    +1
  • pacific March 30, 2011

    I don't care what sizes or skin color of titties you post on here. I LOVE THEM ALL!

    +4
  • bucknuts March 30, 2011

    Nanertitties, Weeeeeeee!

    +0
  • mrbigglesworth March 31, 2011

    I would play with those.

    +1
  • lecter March 31, 2011

    hey lightfighter, its ok for fags,like you, to like women. shes not a threat honeybuns. Nice tits, hi 5 to all women who send in pics of their tits, big and small! Now lightfighter go and finish off that fairey bread you were making for your manfriend Virgil.

    +2
  • jmarrett6 March 31, 2011

    USDA CHOICE MILF TITTIES

    +0
  • tittysucker April 1, 2011

    Nice titties to play with very suckable nipples very nice 9/10!!!

    +0
  • d90girl April 2, 2011

    James Bond was hot....but not as HOT as Christopher Lee !!!!!!

    +0
  • tittyfan April 28, 2011

    good boobs right there

    +0
  • dravyn June 20, 2011

    im tired of ugly boobs

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register