Her Pussy Is Worth Dying For

I never wanted to be the living dead as bad as I do right now. This zombie mother fucker is getting himself some tasty snatch, and it sure as hell is a lot better than eating brains. I am kind of curious why the slut is wearing a clown's bowling shoes though.

35 Comments
  • nitro May 8, 2011

    2 and a half some anyone

    +8
  • silentsly0314 May 8, 2011

    She works at the local Circus, this is the backStage picture

    +0
  • 2bit May 8, 2011

    Brings a new meaning to the term Dead Fuck.

    +9
  • in_ur_skin May 8, 2011

    yep, i'm gonna jerk off.

    +7
  • two-hats May 8, 2011

    That's one horrible nasty looking thing....and he's ugly too.

    -1
  • joseffritzl May 8, 2011

    she has shoes on?

    +0
  • lenny9651 May 8, 2011

    ZOMBIES!!!!

    +7
  • askyoursister May 8, 2011

    silly zombie, that's not where the brains are.

    +9
  • smudge May 8, 2011

    sexual intercorpse

    +8
  • iparkos May 8, 2011

    Sweet clown shoes!

    +1
  • spaulding May 8, 2011

    That diseased cunt is probably what killed him in the first place.

    +4
  • boppalilbit May 8, 2011

    thats the worse case of any std

    +7
  • rockinron May 8, 2011

    i wanna be a zombie when i die if thats what they get!!

    +2
  • samanthalouise May 8, 2011

    do you think she will have the other half later

    +1
  • boppalilbit May 8, 2011

    fuck Charlie Sheen, one and a half women is so much better

    +4
  • lordan May 8, 2011

    he didnt have the guts to fuck her

    +9
  • boredshitless May 8, 2011

    love the shoes!

    +1
  • dazzza May 8, 2011

    She must taste fucking rank..

    +1
  • bonecrusher May 8, 2011

    Who does this...you make it real simple..LMAO call me a nigger call me a coon, never would my black ladies do this..just stupid..

    -8
  • 2bit May 8, 2011

    ^^cause they are to busy eating chicken and shaking their asses like monkeys.

    +7
  • clrz1000 May 8, 2011

    This is the Intermision show at a Rob zombie concert.

    -2
  • ohwickedwendi May 8, 2011

    @boppalilbit--I think that IS Charlie Sheen...

    +1
  • etdaddy May 8, 2011

    move that dead fucker out of the way and let me show her what a real dick can do

    +0
  • wetjuice May 8, 2011

    I WANT THIS TO HAPPEN TO ME

    +1
  • downunder69 May 9, 2011

    sums me up perfectly

    +1
  • downunder69 May 9, 2011

    ^^^yeah good call, WTF

    +1
  • bonecrusher May 9, 2011

    Talent

    -1
  • ghosthunter May 9, 2011

    Zombie had better have one huge tounge.

    +0
  • d90girl May 9, 2011

    I always thought they like Brains....damn

    +1
  • rockinron May 9, 2011

    ^ most womens brains are in there ass, so ya he's after brains!!

    -1
  • critterbug May 9, 2011

    ONE HELL OF A FART!!! I am never, and I mean never! Putting my motherfucking tongue up my old ladies ass ever again! Never.

    +0
  • dercian May 10, 2011

    lol human centipede wannabe:p

    +1
  • wickedmule May 14, 2011

    LOL, human cenipede, that movie was sick! But I had to laugh through it :))

    +0
  • nikki1000 August 3, 2011

    .....Lol

    +0
  • 25c November 24, 2012

    if im the only one whos pants wiggled then theres something wrong with the world

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register