Would You Hit It? Holly Housekeeper

She cooks, she cleans, and she's got some big ol' floppers. She's got some big other stuff too and she ain't getting any younger, but I'm sure she could show you a good time. Bang her in the kitchen and after you're finished, she's still right where she belongs and should be ready to make you some dinner.

58 Comments
  • hung303 August 30, 2011

    Naked bitch holding a knife. NO WAY!!! Might as well call her Lorena Bobbitt!

    -2
  • keymaster August 30, 2011

    YEP

    +5
  • necrose3 August 30, 2011

    Peter Griffin would refer to he boobs as " Fried egg hanging from a nail"

    +2
  • 2indastink August 30, 2011

    bitch has done the dishes, so yeah.

    +7
  • sirfartsalot August 30, 2011

    Yes indeed and more then once!

    +6
  • tgarner August 30, 2011

    Hell yeah! She can carry a beer under each tit(or two) and sammiches in her hands.

    +6
  • hatemail August 30, 2011

    Of course

    +4
  • swazzi August 30, 2011

    Sure

    +3
  • burp August 30, 2011

    id bend her over and hit it...that way her tittes would black both of her eyes..

    +5
  • thundermug August 30, 2011

    I've paid for worse.

    +16
  • coonboy August 30, 2011

    That makes me feel fappy.

    +5
  • rockinron August 30, 2011

    damn adam, jays mom would do anything to help out crazyshit wouldnt she.

    -4
  • yeayeayea August 30, 2011

    I suddenly feel the urge to fap to a piece of lard.

    -1
  • spermling August 30, 2011

    hell yeah I would fuck her all day and night but only after she cleans the house and makes me my meals butt naked.

    +2
  • kane August 30, 2011

    I wouldn't hit that with Spellcheck's dick and Lordsho push'n.

    +0
  • judasz August 30, 2011

    Yes, but only if she adds CS.

    +2
  • buttdarts August 30, 2011

    All day. Well 10 minutes anyway.

    +5
  • grinder August 30, 2011

    Absofuckinlutely

    +3
  • rimjobber August 30, 2011

    In a fuckin' New York minute. Fuck yeah, I would.

    +4
  • lenny9651 August 30, 2011

    somebody hit that bitch with a swiffer

    +1
  • godbluff August 30, 2011

    tits.

    +3
  • onetime42 August 30, 2011

    I'll pass but I will give her credit for knowing how to use a razor.

    +5
  • erisnoelle August 30, 2011

    Actually, I think I would on this one. She's pretty gorgeous, if a bit droopy, but that's how real women with real tits are.

    +8
  • fiercepierce August 30, 2011

    Damn right I would, I would fuck her from behind, and use her tits as pendulums, let her tits do all the work.

    +2
  • island_mon August 30, 2011

    That overbite is tempting. Do a 69 and get a good scrotum scratch going.

    +7
  • ballzdeepnu August 30, 2011

    Done worse for free so yeah id hit it

    +3
  • thederp August 30, 2011

    yup

    +3
  • bigtalk August 30, 2011

    nasty if her tits where any lower they be knees

    -17
  • picklehiesner August 30, 2011

    yup

    +4
  • cthulu August 30, 2011

    she looks like somebodys mom so yup I would hit it then make the brat wash my car

    +5
  • boredshitless August 30, 2011

    and i bet she cooks a damn mean breakfast too! and i would turn her every which way but loose!

    +4
  • ihavenosoul August 30, 2011

    twice a day

    +3
  • detroitleanin August 30, 2011

    Repeatedly

    +3
  • trox August 30, 2011

    id hit it after them fucken dishes get done

    +1
  • stevenh915 August 30, 2011

    jesus there like airport wind socks!

    -2
  • ohwickedwendi August 30, 2011

    Been there, done that...

    +5
  • mochalex August 30, 2011

    Yeah, if she's going to be doing the housework naked all the time, won't be long before I'll be hitting it. My resolve is too weak.

    +5
  • dozer67 August 30, 2011

    Hell yeah she looks all squishy and soft just like a woman should

    +9
  • yournamehere August 30, 2011

    oh hell yeah and eat the pussy too

    +5
  • utiguy916 August 30, 2011

    Yup, no question bout it!

    +3
  • askyoursister August 30, 2011

    this is exactly how i picture wickedwendi every time i jerk off to her

    +10
  • captjim August 31, 2011

    and call her mommie the whole time

    +0
  • u_mad_bro August 31, 2011

    looks photo shopped

    and i've seen a few shops in my day

    -3
  • mrbigglesworth August 31, 2011

    Yep, that's pretty much what I do hit.

    +0
  • bromance3000 August 31, 2011

    Mom for fucks sake put your clothes back on

    +1
  • rodeye2 August 31, 2011

    Why not,might get a sammich out of the deal.

    +0
  • liberalssuck August 31, 2011

    Sure but no kissing.

    -3
  • chad1992 August 31, 2011

    100% butter face

    -4
  • rodgtard August 31, 2011

    Id be all over her like a cheap suit

    +2
  • karlpilkington August 31, 2011

    I NEED TO GET LAID!

    -3
  • carinya August 31, 2011

    Sure

    +0
  • wulberdee September 1, 2011

    i`ll try anything once

    -2
  • newyork516 September 1, 2011

    sure y not

    +0
  • etdaddy September 5, 2011

    any fuckin day she's in sammich mode

    +0
  • poisonivy1972 September 9, 2011

    sure

    +0
  • kingofalliron May 13, 2012

    Looks like my ex wife

    +0
  • technicalitch May 30, 2012

    FUCK YEAH I WOULD

    +0
  • pdx2002 April 2, 2015

    I might need a beer first but hell fuck yes I'd fuck that.

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register