Piggy Likes It Doggystyle

Not only will pigs eat anything, they'll fuck anything too. They're pretty much like a really drunk guy without the whiskey dick. After the piggy gets his nut off, he'll go pass out in a pile of his own shit.

32 Comments
  • 2indastink October 23, 2011

    I like to watch animals have sex, fuck all wrong with that. The problem is the animals have me inside them whilst I'm watching them have sex, that's the fucking problem

    -3
  • treehouse21 October 23, 2011

    Pork sword!

    +2
  • lenny9651 October 23, 2011

    like my girlfriend always says "men are pigs"

    +0
  • frankdrebin October 23, 2011

    bacon > hotdog

    -1
  • godbluff October 23, 2011

    Porky calls it "Makin' hotdogs"

    +2
  • two-hats October 23, 2011

    Ba-deep Ba-deep that's all folks!

    -1
  • boredshitless October 23, 2011

    cops like beastiality too.

    +1
  • smutpeddler October 23, 2011

    hope they don't have kids. when a black breeds with a brown there kids are to lazy to steal.

    +6
  • hatemail October 23, 2011

    That dig looks disappointed

    +3
  • hatemail October 23, 2011

    That dog looks disappointed

    +0
  • grinder October 23, 2011

    so thats how they make sausage

    +0
  • swazzi October 23, 2011

    Nice attempt at bacon flavored hotdogs..

    +3
  • sleeko October 23, 2011

    Check it out...Alan Akbar, is about to get laid.

    +0
  • willylickaball October 23, 2011

    Looks like the big bad wolf is getting a little pay back

    +1
  • biggertalk October 23, 2011

    quit jerkin off to this shit lenny

    -6
  • lenny9651 October 23, 2011

    ^^^^ poor biggertalk, if i had black curly pubic hair growing out of my head i'd be grumpy too

    +3
  • biggertalk October 23, 2011

    lmao

    so are u trying to get in contact with tha people who uploaded da pic cuz i kno u want that pig to hump yo azz too mothafucka lol

    -4
  • ohwickedwendi October 23, 2011

    All male species will fuck anything.

    +0
  • bluesboy October 23, 2011

    ^ Not true we wont fuck your herpes infested ass

    -3
  • biggertalk October 23, 2011

    oh snap LOL

    -6
  • downunder69 October 23, 2011

    "" mummy!, how are hotdogs made?""... " ask ya father "

    +2
  • thederp October 23, 2011

    if they reproduce will they call the offspring a "pog?"

    +0
  • biggertalk October 23, 2011

    ^ smdh

    -3
  • fiercepierce October 24, 2011

    That damn pig bastard will fuck any bitch dog.

    +0
  • ludenlasivius October 24, 2011

    "Is that why they call it a wiener dog?" "I don't know, but that's why they call him Porky Pig."

    +1
  • ludenlasivius October 24, 2011

    Peter Piggy poked a pile of puckered puppy pussy.

    +1
  • etdaddy October 24, 2011

    a real pig in a blanket

    +1
  • ohwickedwendi October 24, 2011

    Cute, bluesboy...is that the best you can do??

    +2
  • treehouse21 October 24, 2011

    ^^Disregard bluesboy. He sucks cocks. White meat only.

    +3
  • pikachu1989 October 24, 2011

    so thats how bratwurst are made

    +1
  • sicasso October 25, 2011

    Piggie's lonely and a little confused, the dog's like wtf are you doing ?

    +0
  • drummerer October 25, 2011

    The dog is like, "Really?"

    +1
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register