Everybody Smile And Say Cheese!

This gives me a great business idea. I'll go to a third world country, cut somebody's head off, and charge people a couple dollars to have their picture taken with it. I should probably have a variety of heads to choose from, and maybe even some cool background drops. I'll finally be able to buy that Mercedes.

45 Comments
  • treehouse21 October 28, 2011

    Sudan is for lovers.

    +2
  • me68 October 28, 2011

    some more of those lovely peaceful sudanese or nigerians that cry out 'im a refugee, let me in your country' !!!!!!!

    +5
  • frankdrebin October 28, 2011

    fake - no way real africans have that many teeth

    +9
  • mobliz October 28, 2011

    head cheese

    +1
  • boobles October 28, 2011

    Cheese is the word - he's wearing a giant fucking slice of chedder on his noggin'

    +0
  • lenny9651 October 28, 2011

    it's not a street party till someones head comes off

    +5
  • chargers October 28, 2011

    IN Liveing Color !

    +5
  • biggertalk October 28, 2011

    aight................. since its a friday, im finna get ready to head to da club which is poppin wit my shawty kiki and the rest of my cliq, we gonna be poppin bottles of hennesey and smokin dat sizzurp u know what im sayin bruh? while u white boiz sit there in ur basements and call black folk niggers

    gotta make sure im strapped cuz some homies be playa hatin all da time, a nigga would get shot up in there, errbody crazy up in there.

    deuces bruh...... DEUCES.........

    -23
  • killtacular October 28, 2011

    lol. YOu would be the type o' nigger whow ould bring a fuckin' gun to a bar, since it's obvious nigger's have no idea how to use their fists. Didn't the movie Friday teach you anything?

    +7
  • asstro October 28, 2011

    I lost my mind and I said some things. Now comes the heartaches that my sharp knifed buddies bring...

    +0
  • doinktheclown October 28, 2011

    NiggerTalk... Sorry CoonBoy we don't speak ebonics here... Let some of that air out of your lips and try saying it again. Damn Dirty Apes.

    +8
  • sandgroper October 28, 2011

    biggertalk we all be knowing you really a white boy playing the nigger card hell bet you even paint your self with boot polish to try and blend in. you be better serving the master out in them cotton fields to prove you a real nigger know what i be saying dog?

    +7
  • pooperpop October 28, 2011

    biggertalk is just going to be hanging around his favorite porch all day like a good little monkey

    +8
  • u_mad_bro October 28, 2011

    when i look in the mirror, i see a black man. when i look in national geographic, i see africans in their culture. when i go to the zoo with my son, i see biggertalk throwing shit everywhere

    +10
  • 7shadesofquit October 28, 2011

    Today's special at Alan's Snackbar is...

    +1
  • lenny9651 October 28, 2011

    can someone translate biggertalks comment into english?

    +9
  • theaussie October 28, 2011

    He says he likes to suck cock.

    +8
  • island_mon October 28, 2011

    There is a HELL and it's here on earth. I'm just glad im living on the outskirts.

    +1
  • boredshitless October 28, 2011

    one less to worry about.

    +3
  • hatemail October 28, 2011

    Dead head and the boys

    +0
  • toesrus October 28, 2011

    ^^^^^ hard to read certain posts on here.Try this site bruh , talkenglish

    +3
  • downunder69 October 28, 2011

    Poor guy .. It's not his fault he liked watching the big bang theory

    +1
  • willylickaball October 28, 2011

    Even black folks don't like bigtalk

    +4
  • fiercepierce October 28, 2011

    Is that punk on the right trying out to be a lighthouse beacon?

    +0
  • wargod October 28, 2011

    Jamal got beheaded, so why are they smiling? ....Because now theres more fried chicken to go around

    +2
  • onetime42 October 28, 2011

    You know damn well that these three darkies are going to skull fuck the shit out of that head.

    +2
  • ohwickedwendi October 28, 2011

    Hold on, dogg--I think he's sayin something...

    +4
  • d90girl October 29, 2011

    Blacks killing Blacks.....!!???? Keep up the good work !!!!!!!!!!

    +5
  • rockinron October 29, 2011

    gotta love a black man that hates niggers. way ta go u_mad_bro

    +2
  • embedded October 29, 2011

    Poachers went from ivory to niggers

    GOD I LOVE 2011!

    +5
  • jamesbrownjnr October 29, 2011

    You guys are fools falling for Biggertalk. He's an imposter. A wigger. Niggers don't talk like that! Trust me,I have 4 niggers working my plantation

    +3
  • crodierde October 29, 2011

    Coolio NOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!

    +0
  • ludenlasivius October 29, 2011

    Dudes!! Check out my new Idi Amin autographed game ball!

    +0
  • m1009 October 29, 2011

    If you hold it close up to ear you can hear chicken in the deepfryer

    +1
  • onetime42 October 29, 2011

    @biggertalk Now I'm convinced that you're whiter than I am. You said that you were going to be "popping bottles of Hennessey"? Last I checked Hennessey came in a twist off cap just like that 40oz you've been suckin' on sweetheart.

    +1
  • fu October 29, 2011

    cut the shit biggertalk we know your a white wigger.Real nigger wouldn't be able to use a computer for very long a real nigger would have pawned a computer for crack or meth bye now.

    +1
  • fu October 29, 2011

    zimbobokoko and his two brother's are very happy they will get head for a couple of day's

    +0
  • biggertalk October 29, 2011

    ya ok onetime, u think u know everything lol dumb bitch

    -1
  • spinal12 October 29, 2011

    NO mo KFC

    -2
  • reddan October 29, 2011

    it seems that the comments have gotten very boring now a days in crazyshit ..... we cant get pass the racial monkey this monkey that ..... what happen to the OG with clever shit to say ....

    +4
  • cellule October 29, 2011

    Only thing missing is the watermelon.. and a deep-fryer.

    -1
  • cadavermaggot October 31, 2011

    Them 3 love a good head job.

    +0
  • dozer67 November 2, 2011

    the Trolls are out tonight the trolls are out tonight

    +0
  • mortalambition November 7, 2011

    THIS is why we caged them.When we got there they were doing shit like this.1 in 3 people in Africa has aids for a reason,god is trying to rid the planet of them.

    +0
  • trimoon March 18, 2012

    I just loving knowing that here in Australia these dirty dune coons have started arriving here on refugee status,bringing all their problems/ways here with them. CUNTS!

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register